X

سفر به عمان با کشتی

  • ارسال شده در : 1398/10/03 , 23:54
  • 5078 بار مشاهده

سفر به عمان با کشتی

کشور عمان از همسایه های ایران است که دارای جاذبه های گردشگری، تاریخی و طبیعی است. برای سفر به این کشور اخذ ویزای عمان ضروری است. میتوان با اخذ ویزای آنلاین عمان به راحتی به این کشور از طریق کشتی سفر کرد و از جاذبه های طبیعی و تاریخی بی نظیر آن دیدن کرد. صالحان سیر یکی از آژانس های مسافرتی است که در زمینه ارائه خدمات ویزای آنلاین عمان فعالیت می کند. برای سفر به این کشور هم میتوان از طریق راه های آبی و کشتی سفر کرد و هم از راه های زمینی. کشور عمان به علت موقعیت منحصر به فرد آن در سال های اخیر در جذب گردشگر بسیار موفق بوده است.

ویزای عمان | اخذ ویزای عمان | ویزای انلاین عمان

اطلاعات کلی درباره کشور عمان

در این قسمت از مطلب مواردی کلی از ویژگی های بارز این کشور را برای شما شرح می دهیم. برای کسانی که قصد سفر به کشور عمان با گرفتن ویزای عمان را دارند دانستن این اطلاعات ضروری است.

  • زبان: عربی
  • واحد پول: ریال عمان. (به تاریخ دی ماه 98 هر ۱ ریال عمان مساوی با ۱۰۶۵۰ تومان می باشد)
  • فرودگاه: فرودگاه بین المللی مسقط اصلی ترین فرودگاه عمان است.
  • آب و هوای آن بیابانی و گرمسیری است و بهترین زمان برای سفر به عمان فصل زمستان است زیرا در این فصل روزها دمای هوا ۲۴ درجه سانتی گراد و شب ها تقریبا ۱۶ درجه سانتی گراد است. رطوبت هوا نیز در این فصل کمتر از زمان های دیگر است.

ویزای عمان | اخذ ویزای عمان | ویزای انلاین عمان

دلایل جذب توریست به کشور عمان

همانطور که گفته شد عمان از کشورهایی است که به دلیل جاذبه های گردشگری و تاریخی و تفریحی هر ساله توریست های زیادی را به خود جذب می کند. رفتن به این کشور در صورت داشتن ویزای عمان از طریق کشتی امکان پذیر است. گردشگران معمولا از خدمات ویزای آنلاین عمان استفاده می کنند تا در زمان و انرژی صرفه جویی کنند. دلایل زیادی وجود دارد که گردشگران با ویزای عمان به این کشور سفر می کنند که در زیر چند مورد را به اختصار شرح می دهیم:

جزایر جذاب Al Dimaniyat  برای شرکت در جشن به دنیا آمدن لاک پشت هایی که در ساحل سر از تخم در می آورند و به دریا می روند. هیجان این صحنه دیدنی این جزیره موجب جذب توریست می شود. دلایل دیگر جذب توریست به این کشور مهمان نوازی و خونگرمی و مهربان بودن مردم عمان است. یکی از موارد دیدنی دیگر در این کشور که گردشگران را ترغیب به گرفتن ویزای آنلاین عمان می کند تا زودتر به این کشور سفر کنند شرکت در فستیوال سلاله خریف است. از دلایل دیگر جذب گردشگر طبیعت بکر و زیبای عمان است که هر کسی از دیدن آن هیجان زده می شود. این دلایل موجب می شود که توریست های هرچه زودتر اقدام به گرفتن ویزا کنند تا به این کشور سفر کنند. صالحان سیر که از آژانس های مسافرتی بی همتاست در زمینه بهترین خدمات ویزای آنلاین عمان فعالیت می کنند تا زمان گرفتن ویزا را برای شما کاهش دهد.

ویزای عمان | اخذ ویزای عمان | ویزای انلاین عمان

هزینه سفر به عمان

از موارد قابل توجهی که گردشگران باید قبل از اخذ ویزای آنلاین عمان به آن توجه داشته باشند برآورد هزینه سفر به این کشور است. متاسفانه باید این نکته را یادآور شویم که سفر به این کشور به هیچ وجه ارزان نیست. علاوه بر هزینه ویزای عمان هزینه ماندن و گشتن در این کشور قیمت بالایی دارد. به این دلیل که مسئولان عمانی به تازگی به فکر توسعه گردشگری در کشورشان هستند هنوز نتوانسته اند راهکارهایی برای کاهش هزینه ها برای گردشگرانی که نمی توانند هزینه زیادی متحمل شوند را در نظر بگیرند. از این رو قبل از گرفتن ویزای عمان از آمار دقیق هزینه ها اطلاع پیدا کنید. یکی از موارد هزینه بردار این سفر توریستی هیجان انگیز، هزینه اقامت آن است. قبل از تصمیم برای سفر به این کشور از هزینه اقامت هتل توسط آژانس های مسافرتی مطلع شوید.

ویزای عمان | اخذ ویزای عمان | ویزای انلاین عمان

انواع ویزا برای سفر به عمان

شهروندان ایرانی برای سفر به این کشور باید ویزا دریافت کنند. انواع ویزا برای شهروندان ایرانی شامل ویزای توریستی، ویزای تجاری، ویزای ترانزیت صادر می شود.  ویزای توریستی و تجاری ممکن است عادی یا فوری صادر شود. البته ویزا برای ایرانیان شامل ویزای تحصیل ، ویزای کار و ویزای ازدواج و... نیز هست.

به صورت عادی طی ۷ تا ۱۰ روز کاری ویزا صادر می شود و ویزای عمان فوری ۴ تا ۵ روز کاری طول می کشد برای اطلاعات به روز شده به صفحه ویزای آنلاین عمان مراجعه کنید. یکی از روش هایی که میتوان از طریق آن به کشور عمان سفر کرد، اخذ ویزای آنلاین عمان است که با استفاده از آن در زمان و تلاشی که برای اخذ آن باید به کار گیرید صرفه جویی خواهید کرد.

 

نظرات کاربران