X

توقف سریع در اتیوپی

  • ارسال شده در : 1398/10/27 , 23:55
  • 1121 بار مشاهده

توقف سریع در آدیس آبابا

آیا شما نیز به دنبال اخذ ویزای اتیوپی برای بازدید از این کشور و منطقه آدیس آبابا هستید؟ آیا می دانید که بهترین و مناسب ترین زمان برای اخذ ویزای اتیوپی کی می باشد؟

توقف سریع در آدیس آبابا و بازدید از زیباترین منطقه های قاره آفریقا بی شک یکی از مهمترین خواسته بسیاری از گردشگران و توریست ها ماجراجو خواهد بود. آدیس آبابا با شرایط بهترین و بی نظیرترین شرایط آب و هوایی و غذاهای بسیار لذیذ خود توانسته است توجه میلیون ها گردشگر را به سوی خود جذب کند. شما نیز می توانید با اخذ ویزای اتیوپی خود توقف سریع در آدیس آبابا داشته و سفری منحصر به فردی را برای خود به ارمغان آورید. نوشیدنی ها بی نظیر، موزه ها و بازارهای خرید از مهمترین سرگرمی ها در این منطقه می باشد که در ادامه راجع به هرکدام و در مورد توقف سریع در آدیس آبابا توضیحاتی ارائه خواهیم داد. با ما همراه باشید.

ویزای اتیوپی | اخذ ویزای اتیوپی

غذا

با اینکه اتیوپی هیچ وقت مستعمره ایتالیایی ها نبوده است ولی شما می توانید لذیذترین و خوشمزه ترین غذاهای ایتالیایی را در این منطقه مشاهده کنید که از بهترین رستوران ها آدیس آبابا برای صرف غذای ایتالیایی نیز می توان به رستوران کاستلی اشاره کرد. این رستوران به سبک قدیمی طراحی شده که از چنگال های بسیار سنگین و میز و صندلی چوبی برخوردار می باشد. شما نیز با اخذ ویزای اتیوپی در بهترین زمان ممکن، مراجعه به این رستوران را ر اولویت های خود قرار دهید و یکی از لذیذترین غذاها این منطقه را میل نمایید.

خرید کردن

از دیگر مهمترین کارهایی که در هنگام توقف سریع در آدیس آبابا می توان در این منطقه انجام داد، خرید کردن می باشد که خرید سهم زیادی از برنامه سفری گردشگران را به خود اختصاص داده است و شما نیز برای خرید مرغوب ترین اجناس هم اکنون اقدام به اخذ ویزای اتیوپی نمایید تا بتوانید از بازارهای محلی این منطقه بازدید داشته و خرید مورد نظرتان را انجام دهید. آدیس آبابا را بهشت نساجی در کل جهان می دانند و شما می توانید روسری های رو دوزی بسیار زیبایی را با قیمت های مناسبی از بازارهای محلی این منطقه تهیه و خریداری کنید. توجه داشته باشید که قیمت این محصولات با توجه به کیفیت آن بسیار متفاوت می باشد.

ویزای اتیوپی | اخذ ویزای اتیوپی

دور زدن

با اخذ ویزای اتیوپی می توانید تمام مناطق آدیس آبابا را بازدید کرده و با دوربین عکاسی خود نیز بهترین و شگفت انگیزترین تصاویر را به ثبت برسانید. توجه داشته باشید که دور زدن و گشت و گذار در آدیس آبابا بسیار هیجان انگیز بوده و شما می توانید با کرایه کردن یک تاکسی لحظات بی نظیر را برای خود به ارمغان آورید رنگ تاکسی های این منطقه آبی یا سفید می باشد که پیشنهاد می کنیم قبل از سوار شدن حتما در مورد قیمت ها صحبت ها لازم را داشته باشید. همچنین می توانید اتومبیل مورد نظرتان را کرایه کرد و با نقشه گردشگری این منطقه، خودتان اقدام به گشت و گذار در آدیس آبابا داشته باشید. اگر هم بخواهید از تاکسی ها استفاده کنید می توانید مبلغی در حدود 5 الی 7 دلار آمریکا را در نظر بگیرید.

ویزای اتیوپی | اخذ ویزای اتیوپی

قهوه

اگر شما نیز با اخذ ویزای اتیوپی قصد بازدید از آدیس آبابا را دارید می توانید قبل از ترک کردن این منطقه حتما قهوه آدیس آبابا را امتحان کنید. این قهوه به روش سنتی تهیه شده و از طعم بسیار منحصر به فردی برخوردار می باشد. مردم این منطقه نیز استفاده از این قهوه را در بسیاری از معاشرت های اجتماعی خود در اولویت قرار میگذارند. قهوه این منطقه بدون شیر سرو شده و شما در صورتی که تمایل دارید می توانید از شکر برای شیرین تر شدن آن استفاده کنید. همچنین در نظر داشته باشید که قهوه نقش مهمی را در فرهنگ این منطقه داشته است. برای بازدید از این منطقه حتما اقدام به اخذ ویزای اتیوپی داشته باشید تا سفرتان را بدون مشکل شکل دهید.

ویزای اتیوپی | اخذ ویزای اتیوپی

موزه ها

گردشگرانی که موفق به اخذ ویزای اتیوپی داشته اند می توانند علاوه بر غذا خوردن و گشت و گذار در آدیس آبابا، از زیباترین موزه های این منطقه نیز بازدید داشته باشند و شما می توانید در سفرتان به این منطقه بازدید از موزه ملی هنر اتیوپی را در اولویت های خود قرار دهید که در این موزه می توانید آثاری از فسیل های ماقبل تاریخ، صنایع دستی ارزشمند این منطقه، ماکت های مختلف از جاذبه های گردشگری و هزاران آثار دیگر را بازدید کنید. 

نظرات کاربران