X

سافاری های تور کنیا

  • ارسال شده در : 1498/10/27 , 23:55
  • 1035 بار مشاهده

سافاری های تور کنیا

آیا شما نیز به دنبال اخذ ویزای کشور کنیا برای شرکت در سافاری های تور کنیا هستید؟ آیا می دانید که با اخذ ویزای کنیا می توانید از چه جاذبه های بی نظیری در این کشور بازدید کنید؟

کنیا یکی از زیباترین و دیدنی ترین کشورهای جهان می باشد که با داشتن جاذبه های گردشگری و توریستی خود توانسته است توجه میلیون ها گردشگر را به سوی خود جذب کند. لازم است بدانید که امروزه بسیاری از گردشگران به دنبال اخذ آنلاین ویزای کشور کنیا هستند تا از این طریق بتوانند یکی از باشکوه ترین و هیجان انگیزترین سفرهای خود را به سوی این منطقه داشته باشند. کنیا با داشتن حیات وحش های بسیار منحصر به فرد خود یکی از مناسب ترین گزینه ها برای مسافرت گردشگران ماجراجو می باشد. ویژگی های جغرافیایی این منطقه نیز از دیگر مهمترین آیتم هایی می باشد که بسیاری از گردشگران بوم گردی را وارد به اخذ ویزای کشور کنیا نموده است و گردشگران می توانند در این کشور به سافاری های بسیار متنوعی پرداخته و با حیات و دنیای جدید بازدید داشته باشند. در ادامه مقاله سعی بر آن داریم تا در مورد برخی از سافاری های تور کنیا توضیحات بیشتری را به حضورتان ارائه دهیم که گردشگران و توریست ها می توانند با اخذ ویزای کشور کنیا در این سافاری ها شرکت داشته باشند.

بیشتر بدانید: ویزای تانزانیا

 

بالون های ماسایی مارا کنیا

یکی از زیباترین دیدنی های کنیا که می توانید با اخذ و دریافت ویزای کشور کنیا در اولین فرصت به دست آمده از آن بازدید داشته باشید می توان به بالون های ماسایی مارا اشاره کرد که ماسایی مارا به یک محلی گفته می شود که ساکنان این منطقه نام ماسایی را بر آن گذاشته اند که به معنای تک درخت می باشد. اگر شما نیز قصد دارید تا در بهترین فصل ممکن از این منطقه بازدید داشته باشید می توانید ماه های جولای تا آگوست را برای این منظور انتخاب کرده و اقدام به دریافت و اخذ ویزای کشور کنیا داشته باشید تا با خیال راحت و تحت بهترین شرایط اقلیمی از این منطقه بازدید داشته باشید. این منطقه با داشتن مناظر بسیار منحصر به فرد و بی نظیر خود، توجه بسیاری از توریست های ماجراجو را به سوی خود جذب کرده است و توریست هایی که از این منطقه بازدید دارند می توانند سحرگاه هنگام نیز از بالون های رنگارنگ این منطقه استفاده کرده و ماسایی را از ارتفاعات بسیار بالا مورد مشاهده قرار دهند. اگر شما نیز به دنبال مشاهده یک منظره خارق العاده در طول عمر خود هستید می توانید بالون های ماسایی مارا را در اولویت های خود قرار دهید و هم چنین از قبیله ماسایی هم دیدن کنید و هم اکنون اقدام به اخذ و دریافت ویزای کشور کنیا داشته و این لحظه را برای خود به ارمغان آورید.

ویزای کنیا | اخذ ویزای کنیا

بیشتر بدانید: ویزای قرقیزستان

سافاری پیاده روی در کنیا

یکی دیگر از مهمترین سافاری های تور کنیا، پیاده روی در این کشور می باشد که برای این امر نیز راه های بسیار مخصوصی را در نظر گرفته اند که گردشگران بتوانند به راحتی در طول راه به سافاری پرداخته و از مناظر موجود در اطراف خود نهایت لذت را ببرند. اگر شما نیز علاقه مندی زیادی را به سافاری پیاده روی دارید می توانید به راحتی با اخذ ویزای کشور کنیا در این فعالیت گروهی شرکت کرده و در میان بوته های بسیار جذاب آفریقا به قدم زدن بپردازید. قدم زدن در طبیعت این منطقه سبب می شود که گردشگران بتوانند با حیات وحش پیرامون خود از نزدیک آشنا شده و تجربیات بسیار بی نظیری را به دست آورند. لمس باد، شنیدن صدای حیوانات مختلف، بوی زمین و بوته های مختلف در هنگام قدم زدن از مهمترین ویژگی های سافاری پیاده روی می باشد که گردشگران می توانند از آنها نهایت لذت را داشته باشند. همچنین به همراه توریست هایی که در این تور شرکت می کنند می تواند شاهد راهنمایانی بوده که راه های مبارزه و مقابله با حیوان وحشی را می دانند و در ردیابی نزدیک ترین اقامتگاه ها برای اقامت گردشگران بسیار باتجربه و آگاه هستند. شما نیز می توانید با اخذ هم اکنون ویزای کشور کنیا در این سافاری شرکت کرده و لحظات بی نظیری را برای خود رقم بزنید.

ویزای کنیا | اخذ ویزای کنیا

سافاری شتر

از دیگر پرطرفدارترین و محبوب ترین سافاری های تور کنیا می توان به سافاری شتر اشاره کرد که بسیاری از گردشگرانی که توانسته اند موفق به اخذ ویزای کشور کنیا داشته باشند، می توانند به راحتی در این سافاری شرکت کنند. کنیا از بیابان های بسیار وسیعی با تپه های بلند و متعددی تشکیل شده است که گردشگران می توانند این بیابان ها را با شتر سواری به راحتی مورد بازدید قرار داده و بهترین و بی نظیرترین لحظات را برای خود به ارمغان آورند. گردشگران می توانند با سرعت بسیار آرام شترها و شنیدن صدای باد و جا به جایی شن در بیابان فراموش نشدنی اوقات را سپری نمایند و لذت یک سافاری شتر را در طول زندگی خود تجربه کنند.

 مشاهده دریاچه زیبای تورکانای 

سافاری داو کنیا

اگر شما نیز موفق به اخذ و دریافت ویزای کشور کنیا شده اید می توانید در سافاری داو شرکت کنید که داو یکی از رودخانه های پر ماجرای نیا بوده و شما می توانید با سوار بر یکی از قایق های در انتظار شما، زندگی و فرهنگ اصلی مردم این منطقه را از نزدیک مورد مشاهده قرار داده و به آرامی به سمت شهر لامو حرکت کنید. همچنین توجه داشته باشید که در طول مسیر نیز می توانید از اقامتگاه ها و رستوران متعدد نیز بازدید داشته و سپس به سافاری خود در طول این آبهای درخشان ادامه دهید. شما می توانید از خدمات غواصی نیز برخوردار شده و به همراه خود یک کاپیتان بسیار با تجربه ای را خواهید داشت که راهنمای کاملی از شما داشته باشد.

 

سافاری هلیکوپتر

با اخذ ویزای کشور کنیا می توانید در سافاری هلیکوپتر کنیا نیز شرکت مرده و با بالگردهای بسیار مدرن با مناطق و سرزمین های دور دست کنیا سفر کرده و حیات و طبیعت موجود در این مناطق را مورد بازدید قرار دهید. شما می توانید بالگردهای بسیار زیادی را به همراه راهنمایان گردشگری مشاهده کنید که آماده خدمت رسانی به گردشگران خود هستند و می توانند شما را در بازدید از حیوانات وحشی بسیار دوردست این منطقه راهنمایی کنند. برای شرکت در این سافاری حتما در بهترین زمان ممکن اقدام به اخذ ویزای کشور کنیا داشته باشید.

ویزای کنیا | اخذ ویزای کنیا

سافاری تماشای فیل در کنیا

از دیگر مهمترین سافاری های تور کنیا می توان به تماشای فیل ها اشاره کرد که بی شک برای بسیاری از گردشگران و توریست بازدید از این فیل های غول پیکر بسیار جذاب می باشد. شما نیز با اخذ ویزای کشور کنیا می توانید گله های متفاوتی از فیل ها را در کنیا بازدید کرده و از بازی و رفتارهای بسیار اجتماعی و هوشمندانه این حیوانات نهایت لذت را داشته باشید.

سافاری مارهای کنیا

اگر شما نیز علاقه مندی زیادی را به مارها و انواع بسیار مختلف آن دارید می توانید با در دست داشتن ویزای کشور کنیا، به راحتی به این کشور سفر کرده و در سافاری مارهای کنیا شرکت نمایید. مارهای آفریقایی همیشه مورد توجه بسیاری از زیست شناسان و گردشگران ماجراجو بوده است و برای همین منظور نیز به دنبال اخذ ویزای کشور کنیا هستند تا به دور ترین مناطق این کشور سفر کرده و از نزدیک شاهد حیات وحش این حیوانات خطرناک باشند. بسیاری از انواع مارهای کنیا در میان مردم این منطقه از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار بوده و آنها را مقدس می شمارند.

ویزای کنیا | اخذ ویزای کنیا

سافاری پرندگان کنیا

گردشگرانی که توانسته اند ویزای کشور کنیا را اخذ نمایند، می توانند در یکی از بهترین و پرطرفدارترین سافاری های تور کنیا شرکت کنید. گردشگران می توانند عجیب ترین و متنوع ترین پرندگان را در این سافاری مورد مشاهده قرار دهند و از نزدیک با گونه های مختلف آشنا شوند. بازدید از شتر مرغ ها و فلامینگو ها بسیار هیجان انگیز خواهد بود و اگر برنامه ریزی مناسبی را داشته باشید می توانید مهاجرت این پرندگان را نیز مشاهده کرده و نهایت لذت را از این سافاری داشته باشید.

مهاجرت دسته جمعی در کنیا

توریست های ماجراجویی که موفق به اخذ ویزای کشور کنیا شده اند می توانند در بهترین فرصت بده دست آمده مهاجرت دسته جمعی بسیاری از حیوانات را در این کشور مشاهده کنند که بسیاری از حیوانات با گله های خود در فصل مختلف برای دست یافتن به آب و غذای مورد نیاز خود مجبور به ترک زیستگاه خود هستند؛ که در بسیاری از مواقع بی احتیاطی گردشگران می تواند خطرات بسیار جبران ناپذیری را ز سوی گله های در حال مهاجرت برای گردشگران به وجود آورد.

ویزای کنیا | اخذ ویزای کنیا

سافاری سوارکاری در کنیا

شما نیز می توانید با اخذ ویزای کشور کنیا در بهترین و مناسب ترین زمان ممکن بازدیدی را از کنیا و شرکت در سافاری های آن داشته باشید. سوارکاری با اسب از دیگر مهمترین سافاری ها در این منطقه بوده که بسیاری از اسب سواران علاقه مند با اخذ ویزای کشور کنیا به دست شرکت در این تورها هستند تا در دل منحصر به فرد ترین طبیعت جهان به سوارکاری پرداخته و لحظات بسیار باشکوهی را تجربه کنند. شما نیز برای گذراندن لحظات بسیار بی نظیر حتما در بهترین فرصت ممکن اقدام به اخذ ویزای کشور کنیا داشته باشید.

نظرات کاربران