X

معرفی هتل ها و اقامتگاه های عمان

  • ارسال شده در : 1398/12/11 , 23:55
  • 1228 بار مشاهده

تعطیلات خود را به هر سبکی که بخواهید سپری کنید، کشور سلطان نشین عمان با داشتن هتل ها و اقامتگاه های بسیار ایده آل می تواند مکانی مناسبی برای اقامت چند روزه، همانند خانه شما در سفر باشد. با دریافت ویزای الکترونیکی عمان و سفر به این کشور زیبا می توانید در بهترین هتل های عمان اقامت گزینید و روزهای شادی را سپری کنید. اگر قصد سفر به کشور عمان و شهرهای زیبای آن را دارید با ما همراه باشید تا با هتل ها و اقامتگاه های مختلف آن آشنا شوید و بهترین گزینه را برای اقامت خود انتخاب کنید.

ویزای عمان | ویزای الکترونیکی عمان | ویزای آنلاین عمان
ویزای الکترونیکی عمان

برای اخذ ویزا الکترونیکی عمان می توانید به صورت آنلاین از طریق وب سایت آژانس مسافرتی صالحان سیر و یا با حضور در محل شرکت اقدام نمایید، همچنین با شماره هایی که در سایت گروه درج شده می توانید تماس بگیرید و درخواست خود را برای ویزای الکترونیک عمان به کارشناسان مربوطه ارائه دهید.

آشنایی با بهترین هتل ها و اقامتگاه های عمان

هتل Shatti Al Qurum

در یک دهه اخیر برای جذب هر چه بیشتر توریست های خارجی، تعداد هتل ها و استراحتگاه های عمان بسیار افزایش پیدا کرده و تمامی آنها دارای سطح کیفی خوبی هستند و با اخذ ویزای الکترونیکی عمان می توانید به راحتی به این کشور زیبا سفر کنید و در یکی از این هتل ها اقامت گزینید. یکی از بهترین هتل هایی که در اینجا می خواهیم به شما عزیزان معرفی کنیم، هتل Shatti Al Qurum واقع در منطقه ساحلی جذاب به سبک روستیک است و همه اتاق های آن دارای منظره دریا هستند و در رستوران های آن می توانید بهترین غذاهای محلی و بین المللی را میل کنید، اگر این هتل را برای اقامت خود انتخاب کردید حتما استیک های آن را امتحان کنید و از نوشیدنی های تازه و خوش طعم آن بنوشید و لذت ببرید.

ویزای الکترونیکی عمان و معرفی هتل InterContinental Muscat

یکی دیگر از بهترین هتل هایی که می توانید با دریافت ویزای الکترونیکی عمان و سفر به این کشور در آن اقامت داشته باشید، هتل InterContinental Muscat است که یکی از مشهورترین و محبوب ترین هتل های این کشور نیز به شمار می رود و خدمات بسیار عالی را به میهمانان ارائه می دهد. این هتل در کنار دریا قرار دارد و در طول اقامت خود می توانید به ساحل بروید و در باغ های اختصاص آن قدم بزنید. اتاق های این هتل برای اقامت بسیار ایده آل هستند و هر آنچه را مسافر نیاز داشته باشد، دارند، از جمله امکانات هتل می توان به دو زمین تنیس، استخر بزرگ و امکانات ورزش و تفریحات ساحلی اشاره کرد.

ویزای عمان | ویزای الکترونیکی عمان | ویزای آنلاین عمان
ویزای الکترونیکی عمان

لازم به ذکر است در زمان درخواست ویزای الکترونیکی عمان، همچنین می توانید هتل مورد نظر خود را نیز برای مدت زمانی که قصد ماندن در عمان را دارید از طریق شرکت مسافرتی و خدمات گردشگری صالحان سر رزرو نمایید.

هتل The Chedi Muscat

هتل The Chedi Muscat یکی دیگر از هتل هایی است که برای اقامت در عمان توصیه می شود و با دریافت ویزای الکترونیکی عمان و سفر به این کشور، می توانید با اقامت در این هتل، طعم یک زندگی خوب و لذت بخش را بچشید. این هتل دارای 8 رستوران و غذاخوری است که یکی از آنها دارای تراسی بزرگ و زیباست که مهمانان می توانند در آنجا با داشتن یک منظره بی نظیر غذا و نوشیدنی خود را میل کنند. از جمله امکانات این هتل می توان به خدمات اسپا و آبگرم، استخر و یک باغ زیبا و پر پیچ و خم برای قدم زدن صبحگاهی و یا عصرانه اشاره کرد. این هتل بی نظیر دارای سوئیت ها و ویلاهای متنوعی است که می توانید به سلیقه خود یکی از آنها را برای اقامتتان برگزینید و لحظات به یاد ماندنی را در آنها تجربه نمایید.

ویزای عمان | ویزای الکترونیکی عمان | ویزای آنلاین عمان
ویزای الکترونیکی عمان

ویزای الکترونیکی عمان و معرفی هتل Grand Hyatt Muscat

Grand Hyatt Muscat یکی دیگر از هتل های این لیست است که تنها در چند کیلومتری خط ساحلی قرار دارد و مکانی زیبا و بی سر و صدا و آرام است و برای افرادی که برای ریلکس کردن و تمدد اعصاب به عمان آمده اند، بسیار ایده آل خواهد بود. این هتل دارای 280 اتاق است که هر کدام از آن ها منظره دریا و باغ را دارند و در رستوران های آن می توانید انواع غذاهای محلی و بین المللی از جمله غذاهای ایتالیایی و اندونزیایی را میل کنید و از نوشیدنی های هیجان انگیز آن لذت ببرید. از جمله امکانات این هتل می توان به مرکز تناسب اندام و زمین تنیس و استخر اشاره کرد. با دریافت ویزای الکترونیکی عمان، همچنین می توانید این هتل را برای اقامت خود در طول سفر به عمان رزرو کنید.

هتل Shangri-La Barr Al Jissah Resort & Spa

یکی از مهمترین هتل های عمان که تنها 45 دقیقه از فرودگاه مسقط فاصله دارد و در بین گردشگران خارجی بسیار محبوب است، هتل Shangri-La Barr Al Jissah Resort & Spa می باشد که مکانی مناسب برای اقامت خانواده ها نیز به شمار می رود. در این هتل زیبا چندین استخر وجود دارد که می توانید از امکانات مختلف آنها استفاده کنید. رستوران های این هتل غذاهای محلی عربی و بین المللی متنوعی را ارائه می دهد و می توانید از بهترین نوشیدنی ها امتحان کنید و لذت ببرید.

با مراجعه به وب سایت صالحان سیر می توانید به راحتی نسبت به اخذ ویزای الکترونیکی عمان اقدام کنید و در کوتاهترین زمان ممکن، ویزای خود را دریافت نمایید.

ویزای الکترونیکی عمان و معرفی هتل Al Bustan Palace, A Ritz-Carlton Hotel

یکی دیگر از مکان های خیره کننده در نزدیکی کاخ آل بوستان عمان، هتل ریتز کارلتون است که واقع در بین ساحل و کوه های ال هاجر می باشد و اخیرا مورد بازسازی کامل قرار گرفته است و لابی گنبدی شکل آن بسیار لوکس و جذاب است و در پس دیوارهای آن می توانید باغ های سرسبزی را بیابید که در آنها پنج استخر شنا وجود دارد و می توانید از امکاناتی از قبیل حمام عربی و خدمات اسپا و ریلکسی در این هتل زیبا برخوردار شوید. با اخذ ویزای الکترونی عمان و سفر به این کشور یکی از بهترین هتل هایی که می توانید برای اقامت خود برگزینید همین هتل شانگری لا می باشد.

ویزای عمان | ویزای الکترونیکی عمان | ویزای آنلاین عمان
ویزای الکترونیکی عمان

هتل Kempinski  

در شمال فرودگاه مسقط یک منطقه گردشگری مدرن و توسعه یافته وجود دارد که دارای ترکیبی جالبی از فضای سبز، آبراه ها، مراکز خرید و مغازه ها و رستوران ها و همچنین یک زمین گلف می باشد و هتل ساحلی Kempinski هم در این منطقه زیبا واقع شده که یکی از لوکس ترین هتل های عمان به شمار می رود و دارای 10 رستوران و کافه است که از نظر استانداردها در سطح جهانی قرار دارد. از جمله امکانات این هتل می توان به چندین استخر شنا زمین تنیس و مرکز آبگرم و اسپا اشاره کرد را ارائه می دهد. با اخذ ویزای الکترونیکی عمان می توانید در این هتل اقامت کنید و هر آنچه که برای یک تعطیلات پرماجرا و مهیج نیاز دارید را در اینجا بیابید.

ویزای الکترونیکی عمان و معرفی هتل Millennium Resort Mussanah

همانطور که کفتیم سلطان نشین عمان دارای هتل ها و اقامتگاه های بسیار خوبی است که همگی برای جذب هر چه بیشتر گردشگران، تلاش و با یکدیگر رقابت می کنند و یکی از آن ها هتل Millennium Resort Mussanah است که اتفاقا مکانی بسیار ایده آل برای سپری کردن یک تعطیلات بسیار خوب و هیجان انگیز می باشد و در جایی قرار گرفته که مکانهای شگفت انگیزی برای شیرجه زدن نیز دارد و امکان تفریحات زیر آب و ورزش های آبی از جمله قایقرانی و غواصی با اقامت در این هتل برای شما مهیا خواهد بود، از دیگر امکانات فضای باز این هتل می توان به یک زمین مینی گلف با 18 سوراخ، زمین تنیس، استخر، یک زیپ لاین و یک پارک آبی تفریحی سرگرم کننده اشاره کرد.

هتل Six Senses Zighy Bay

یکی دیگر از هتل هایی که با اخذ ویزای الکترونیکی عمان و سفر به این کشور می توانید در آن اقامت کنید، هتل Six Senses Zighy Bay است و مناظر اطراف آن به قدری بی نظیر است که از تماشای آن مدهوش خواهید شد. این هتل دارای ویلاهای انفرادی در دامنه کوه است و دسترسی مستقیم به ساحل بکر نیز دارد.  با اقامت در این هتل می توانید به تفریحاتی از قبیل پیاده روی و دوچرخه سواری در نواحی اطراف و همچنین محوطه هتل بپردازید.

ویزای عمان | ویزای الکترونیکی عمان | ویزای آنلاین عمان
ویزای الکترونیکی عمان

ویزای الکترونیکی عمان و معرفی هتل Anantara Al Jabal Al Akhdar Resort

یکی دیگر از هتل های بسیار خوب و محبوب در بین گردشگران خارجی که شما نیز با اخذ ویزای الکترونیکی عمان می توان در سفر به این کشور در آن اقامت داشته باشید هتل Anantara Al Jabal Al Akhdar Resort است که به عنوان یکی از مرتفع ترین اقامتگاه های لوکس جهان نیز به شمار می رود و از دیدن منظر اطراف آن حیرت زده خواهید شد. اگر در سفر خود به عمان این هتل را برگزینید، می توانید بر روی سکویی که شاهزاده دایانا در سال 1986 در آن ایستاده بود، بایستید و در هنگام شب مناظر بی نظیر این منطقه را تماشا کنید، با اقامت در این هتل زیبا می توانید یک شام رویایی در حاشیه صخره ها نوش جان کنید و از لحظات خود نهایت لذت را ببرید. Anantara Al Jabal Al Akhdar Resort دروازه ای باورنکردنی به تاریخ، فرهنگ و طبیعت منطقه به مسافران این هتل ارائه می دهد و با قله های کوهستانی، دهکده های کوچک، دهکده های غیر مسکونی، غارها و دره های بسیار بی نظیر و زیبا احاطه شده است و با معماری الهام گرفته از قلعه های باستانی همراه با طراحی معاصر، می توانید چند روز پر از آرامش را در اینجا تجربه کنید و از غذاهای لذیذ و نوشیدنی های دلچسبی که ارائه می شود میل کنید.

ویزای عمان | ویزای الکترونیکی عمان | ویزای آنلاین عمان
ویزای الکترونیکی عمان

برای اخذ ویزای الکترونیکی عمان نیازی نیست که به سفارت این کشور مراجعه کنید و تنها با یک تماس کوتاه می توانید با ارائه مشخصات فردی و مدارک لازم به کارشناسان ویزای الکترونیکی عمان، در مدت زمان کوتاهی آن را دریافت نمایید.

هتل Sahab Resort & Spa

هتل Sahab Resort & Spa واقع در همین منطقه و در فلات Saiq  در میان کوهستان های سبز عمان است و یکی از زیباترین مناظر را به مهمانان ارائه می دهد. این اقامتگاه بی نظیر در لبه یک دره در ارتفاع 2000 متری ساخته شده و مکان بی نظیری برای سفرهای تابستانی به عمان است که با اخذ ویزای الکترونیکی عمان، می توانید همزمان آن را نیز برای اقامت خود رزرو نمایید.

ویزای الکترونیکی عمان و معرفی هتل Al Baleed Resort Salalah by Anantara

اگر با اخذ ویزای الکترونیکی عمان قصد سفر به جنوب این کشور و استان ظفار و شهر صلاله را دارید و می خواهید از حیات وحش و طبیعت زیبای آن دیدن کنید، پیشنهاد می کنیم که هتل Al Baleed Resort Salalah by Anantara را برای اقامت خود انتخاب کنید. این هتل در یک منطقه زیبا بین یک ساحل خصوصی و یک تالاب آب شیرین ساخته شده و امکاناتی از قبیل استخر، رستوران های مختلف، خدمات اسپا، باشگاه ورزشی دارد و در نزدیکی آن برخی از بهترین جاذبه های گردشگری عمان قرار دارند که می توانید به راحتی از آن ها بازدید نمایید، از جمله پارک باستان شناسی Al Baleed و موزه سرزمین Frankincense، همچنین می توانید در تراس کنار ساحل مشغول نوشیدن، خوشمزه ترین نوشیدنی های دنیا شوید.

ویزای عمان | ویزای الکترونیکی عمان | ویزای آنلاین عمان
ویزای الکترونیکی عمان

هتل Salalah Rotana Resort

یکی دیگر از هتل های بسیار خوب و با کیفیتی که با اخذ ویزای الکترونیکی عمان و سفر به شهر صلاله می توانید در آن اقامت کنید، هتل Salalah Rotana Resort  در خط ساحلی بسیار زیبا است که در کنار اقیانوس و در میان تالاب ها و کانال های آب ساخته شده است. اقامت در این هتل می تواند تجربه ای ناب و تکرار نشدنی در زندگی هر فرد باشد، برای خوردن و آشامیدن نیز می توانید به رستوران و بار ساحلی هتل مراجعه نمایید.

ویزای الکترونیکی عمان و  معرفی هتل Grand Millennium Muscat

یکی دیگر از بهترین هتل های عمان در شهر مسقط، هتل Grand Millennium Muscat است که در نزدیکی فرودگاه این شهر قرار دارد و از طریق یک پل هوایی به مسقط گراند مال وصل می شود و مهمانان به راحتی می توانند بین هتل و این مرکز خرید تردد کنند. این هتل دسترسی بسیار خوبی به اماکن توریستی و دیدنی مسقط، منطقه تجاری و سواحل دارد و دارای امکاناتی از قبیل استخر، بدمینتون و خدمات اسپا می باشد، برای صرف وعده های غذایی و نوشیدنی های بسیار خوش طعم نیز می توانید به رستوران های آن مراجعه کنید و روزهای به یاد ماندنی برای خودتان رقم بزنید. برای دریافت ویزای الکترونیکی عمان و همچنین رزرو این هتل می توانید از طریق وب سایت آژانس صالحان سیر اقدام کنید.

هتل Crowne Plaza Muscat

یکی دیگر از هتل های عمان که می توانید اقامت بسیار خوبی را در آن تجربه کنید، هتل Crowne Plaza Muscat در شهر مسقط است که دسترسی آسانی به فرودگاه دارد و در این هتل امکاناتی از قبیل زمین تنیس، استخر، خدمات اسپا و تفریحاتی مانند غواصی وجود دارد و می توانید اقامت بسیار شیرین و دلپذیری در این هتل داشته باشید.

ویزای عمان | ویزای الکترونیکی عمان | ویزای آنلاین عمان
ویزای الکترونیکی عمان

در عمان هتل ها و اقامتگاه های بسیار لوکس و متنوعی و با کیفیت خدمات در سطح جهانی وجود دارند و برخی دیگر از این هتل ها عبارتند از: Centara Muscat Hotel در قلب منطقه تجاری و پررونق مسقط، هتل Holiday Inn Muscat Al Seeb در 15 دقیقه ای فرودگاه مسقط و هتل Hormuz Grand Muscat, A Radisson Collection Hotel که با انتخاب هر کدام از این هتل ها می توانید تجربه ای بی نظیر از سفر به عمان را تجربه کنید و برای سال های سال به خوبی از این تجربه یاد کنید.

ویزای عمان | ویزای الکترونیکی عمان | ویزای آنلاین عمان
ویزای الکترونیکی عمان

برای دریافت مشاوره از کارشناسان ویزای آنلاین جهت اخذ ویزای الکترونیکی عمان، می توانید به وب سایت این شرکت مراجعه کنید و یا از طریق شماره های درج شده در وب سایت، با کارشناسان مربوطه تماس بگیرد. اخذ ویزای الکترونیکی عمان را در کوتاهترین زمان ممکن و با کمترین هزینه از صالحان سیر بخواهید.

نظرات کاربران