X

معرفی بهترین سوئیت های هتل ها در حاشیه خلیج فارس از ابوظبی تا عمان

  • ارسال شده در : 1398/12/13 , 23:55
  • 1078 بار مشاهده

همه ما لیاقت کمی تجملات را برای مناسبت های مختلف داریم و دوست داریم که یک شب یا دو در یک هتل لوکس و جذاب با قیمت مناسب اقامت داشته باشیم، به همین دلیل در این مقاله قصد داریم تا بهترین سوئیت های هتل ها در کشورهای حاشیه خلیج فارس از امارات گرفته تا عمان را به شما عزیزان معرفی کنیم. همانطور که می دانید دریافت ویزای عمان برای تور عمان، الزامی است و افرادی که قصد سفر به این کشور سلطان نشین را دارند باید قبل از رزرو هتل و پرواز، نسبت به دریافت ویزای عمان برای تور عمان اقدام کنند. اخذ ویزای عمان برای ایرانیان در سال های اخیر به صورت آنلاین و بدون مراجعه به سفارت این کشور امکان پذیر است و برای دریافت ویزای عمان برای تور عمان می توانید از طریق وب سایت آژانس مسافرتی و خدمات گردشگری صالحان سیر اقدام و در کمتر از 7 روز کاری آن را دریافت نمایید. با ما همراه باشید تا در سفر به عمان بتوانید بهترین گزینه را برای اقامت خود برگزیند.

ویزای عمان | اخذ ویزای عمان | ویزای عمان برای تور عمان
ویزای عمان برای تور عمان

 

آشنایی با بهترین سوئیت هتل های کشورهای حاشیه خلیج فارس

سوئیت Royal Penthouse در هتل The Abu Dhabi EDITION  

یکی از لوکس ترین و بهترین سوئیت هایی که در سفر به ابوظبی می توانید در آن اقامت داشته باشید، سوئیت رویال پنت هاوس است که با رویکرد آگاهانه سازگار با محیط زیست طراحی و ساخته شده است و دارای دکوراسیون بسیار زیبا و گرم و چشم نوازی است و کارکنان آن بسیار مهمان نواز هستند و در طول اقامت خود، آب در دلتان تکان نخواهد خورد. اگر به خودتان اهمیت می دهید و دوست دارید که برای یکبار هم که شده زندگی لاکچری را تجربه کنید، تنها کافیست یک  یا دو شب را در این سوئیت بی نظیر سپری کنید و عاشقان آن شوید. دسترسی به این سوئیت سه خوابه هتل از طریق آسانسور VIP خصوصی می باشد و تمامی اتاق ها دارای امکانات کامل و تراس بزرگ و مشرف به Al Bateen Marina است، اقامت در این سوئیت می تواند تجربه ای تکرار نشدنی در زندگی هر فرد باشد.

ویزای عمان | اخذ ویزای عمان | ویزای عمان برای تور عمان
ویزای عمان برای تور عمان

 

برای رزرو بهترین هتل ها و همچنین دریافت ویزای عمان برای تور عمان می توانید با کارشناسان ویزا در صالحان سیر تماس بگیرید و خود را برای مسافرتی جذاب و هیجان انگیز آماده کنید.

سوئیت Royal Suite در هتل Four Seasons Resort Dubai at Jumeirah Beach

همانطور که می دانید دبی یکی از توریستی ترین شهرهای جهان است و سالانه میلیون ها توریست خارجی از سراسر دنیا از این شهر مدرن و زیبا بازدید می کنند، از این رو در دبی هتل های بسیار با کیفیت و لوکسی جهت اقامت گردشگران ساخته شده که یکی از بهترین آنها هتل Four Seasons Resort Dubai at Jumeirah Beach واقع در ساحل جمیرا است. اگر می خواهید یک اقامت رویایی در دبی داشته باشید، رویال سوئیت این هتل را به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم. فضای این سوئیت 600 متر مربع است و افراد با استفاده از آسانسور خصوصی می توانند به آن دسترسی داشته باشند. بهترین غذاها و نوشیدنی ها در اتاق برای شما سرو خواهد شد و می توانید منظره دریا را از تراس بزرگ سوئیت تماشا کنید.

ویزای عمان برای تور عمان و معرفی سوئیت Beit Musandam, The Private Reserve

با دریافت ویزای عمان برای تور عمان می توانید به این کشور زیبا سفر کنید و در هتل Sense Sense Zighy Bay و سوئیت بی نظیر و لوکس Beit Musandam, The Private Reserve اقامت گزینید. این سوئیت یکی از بهترین اتاق های این هتل بسیار بزرگ و زیبا است که با اقامت در آن می توانید از امکانات و تفریحاتی از قبیل پاراگلایدر به راحتی در داخل خلیج خصوصی استفاده نمایید. این منطقه از عمان مکان ایده آلی برای تمدد اعصاب و روان درمانی است و با اقامت در این سوئیت می توانید از امکاناتی از قبیل یک استخر بی نهایت بزرگ، ساحل اختصاصی، مجموعه آبگرم، استودیوی یوگا و خدمات اسپا نیز استفاده نمایید.

ویزای عمان | اخذ ویزای عمان | ویزای عمان برای تور عمان
ویزای عمان برای تور عمان

 

ویزای عمان برای تور عمان و معرفی سوئیت ریاست جمهوری

یکی از بهترین هتل هایی که در سفر به بحرین می توانید در آن اقامت داشته باشید، هتل Four Seasons Hotel Bahrain Bay است و برای داشتن اقامتی جذاب و ایده آل پیشنهاد می کنیم سوئیت Presidential Suite را که در یک جزیره خصوصی ساخته شده است و دکوراسیون داخلی و معماری و طراحی منحصر به فرد و بی نظیری دارد، انتخاب کنید، اقامت در این سوئیت بدون شک برای شما لذت بخش خواهد بود.

صالحان سیر در کمترین زمان ممکن ویزای عمان برای تور عمان را به صورت آنلاین و الکترونیکی برای متقاضیان گرامی دریافت می کند، بدون نیاز به حضور مسافر در محل آژانس و یا سفارت عمان، تنها با تماسی کوتاه می توانید درخواست خود را جهت اخذ ویزای عمان برای تور عمان ثبت کنید.

 

ویزای عمان | اخذ ویزای عمان | ویزای عمان برای تور عمان
ویزای عمان برای تور عمان

 

ویزای عمان برای تور عمان و معرفی سوئیت وینستون چرچیل در  Habtoor Palace, LXR Hotels & Resorts امارات

یکی از گزینه های بسیار ایده آل برای گذراندن شبی جذاب و تاریخی در امارات، اقامت در مجموعه وینستون چرچیل در این هتل است. نامگذاری این مجموعه از این هتل به دلیل علاقه زیادی است که صاحب آن یعنی Khalaf Al Habtoor به رهبر جنگ انگلیس، چرچیل دارد. این مجموعه که در حقیقت یک موزه نیز به شمار می رود دارای سه اتاق خواب با طراحی حیرت انگیز، 15 مجموعه نقاشی، قطعات هنری و عکس از آرشیو رسمی چرچیل است و با اقامت در آن می توانید از امکاناتی از قبیل استخر در پشت بام استفاده نمایید.


ویزای عمان | اخذ ویزای عمان | ویزای عمان برای تور عمان

ویزای عمان برای تور عمان

 

ویلاهای سلطنتی سه خوابه در هتل Anantara Al Jabal Al Akhdar Resort عمان

یکی دیگر از بهترین سوئیت هایی که با دریافت ویزای عمان برای تور عمان و سفر به این کشور می توانید در آن اقامت داشته باشید، ویلای سلطنتی در هتل Anantara Al Jabal Al Akhdar Resort است. این سوئیت ها مرتفع ترین اقامتگاه های پنج ستاره در خاورمیانه هستند و فکر اینکه یک شب را در لبه صخره بگذارنید هم می تواند شما را به هیجان بیاورد. فضای این ویلاها 700 متر مربع است و دارای یک استخر بی نهایت بزرگ و خصوصی با منظره پانوراما از دره عمیق است. با اقامت در این ویلاها می توانید از خدماتی مانند پرستار بچه خصوصی، حمل و نقل رایگان و سرو غذا در ویلا استفاده کنید.


ویزای عمان | اخذ ویزای عمان | ویزای عمان برای تور عمان
ویزای عمان برای تور عمان

 

ویزای عمان برای تور عمان و معرفی مجموعه ریاست جمهوری در هتل Renaissance Downtown Hotel دبی

یکی دیگر از سوئیت های بسیار خوبی که در این قسمت به شما معرفی می کنیم، مجموعه ریاست جمهوری در هتل Renaissance Downtown Hotel واقع در شهر زیبای دبی است. با اقامت در این سوئیت می توانید از بهترین امکانات و خدمات این هتل بهره مند شوید و استفاده کنید. طراحی و معماری و دکوراسیون داخلی این سوئیت و اکسسوری هایی که برای زیباسازی فضای آن استفاده شده، بی نظیر هستند و ساعت ها می توانید از تماشای آنها لذت ببرید.

متقاضیان عزیز برای ارائه درخواست ویزا به مقاصد مختلف از جمله ویزای عمان برای تور عمان می توانید به وب سایت صالحان سیر مراجعه نمایید و یا به صورت حضوری در محل این شرکت اقدام کنید.


ویزای عمان | اخذ ویزای عمان | ویزای عمان برای تور عمان
ویزای عمان برای تور عمان

 

سوئیت Garden House در هتل The Ritz-Carlton Abu Dhabi, Grand Canal

این سوئیت دارای دو خواب است و همانطور که از نام آن پیداست در یک باغ محوطه ای کوچک بنا شده است و معماری بسیار زیبا و پیچیده ای دارد.  با اقامت در این سوئیت می توانید امکانات بسیار عالی هتل برخوردار شوید و استفاده کنید و تراس خصوصی خود از مناظر اطراف لذت ببرید و غذاهای خوشمزه میل کنید. در سفر به ابوظبی پیشنهاد می کنیم برای یک شب هم که شده در این سوئیت بی نظیر اقامت گزینید و یک شب تکرار نشدنی را تجربه کنید.

ویزای عمان برای تور عمان و معرفی رویال سوئیت در هتل Fairmont Bab Al Bahr امارات

با رزرو رویال سوئیت در هتل Fairmont Bab Al Bahr، یک طبقه کامل را در دست خواهید گرفت و بدون شک از منظره های اطراف آن مدهوش و مسحور خواهید شد. در این سوئیت یک ناهار خوری شخصی و فضای زندگی شگفت انگیزی خواهید داشت و حتی سطل های اتاق نیز لوکس و جذاب هستند، همچنین میهمانان این سوئیت به سالن Fairmont Gold نیز دسترسی خواهند داشت. دریافت ویزای عمان برای تور عمان و همچنین رزرو بهترین سوئیت های خاورمیانه را از صالحان سیر بخواهید.


ویزای عمان | اخذ ویزای عمان | ویزای عمان برای تور عمان
ویزای عمان برای تور عمان

 

ویزای عمان برای تور عمان و معرفی مجموعه ابوظبی در هتل The St. Regis Abu Dhabi

حتی فکر کردن به اینکه اتاق محل اقامت شما یک پل هوایی که واصل بین دو برج بلند 200 متری است هم شیرین و لذت بخش و هیجان انگیز است. سوئیت ابوظبی در هتل The St. Regis Abu Dhabi همان اتاقی است که با فکر کردن به آن آدرنالین در خونتان ترشح کرده و شما را هیجان زده می کند. اگر یک شب فوق لاکچری با اتاق های طلاکاری شده می خواهید حتما به این هتل بروید و درخواست اقامت در سوئیت ابوظبی را بدهید و چند روز پر از آرامش را مانند شاهزاده ها سپری کنید.


ویزای عمان | اخذ ویزای عمان | ویزای عمان برای تور عمان
ویزای عمان برای تور عمان

 

ویزای عمان برای تور عمان و معرفی رویال سوئیت در هتل Jumeirah Messilah Beach Hotel & Spa کویت

کویت یکی از زیباترین و ثروتمندترین کشورهای خاورمیانه و جهان است و توریست های خارجی زیادی در طول سال از این کشور بازدید می کنند، در صورتی که شما نیز قصد سفر به کویت را دارید، پیشنهاد می کنیم در رویال سوئیت هتل Jumeirah Messilah Beach Hotel & Spa اتاق رزرو کنید و در فضایی 360 متری لوکس مشرف به اقیانوس، استخر و باغ های سرسبز، چند روزی را زندگی کنید. در این هتل می توانید از امکاناتی از قبیل کلاس های یوگا در ساحل، آبگرم درمانی و غواصی بهره مند شوید.


ویزای عمان | اخذ ویزای عمان | ویزای عمان برای تور عمان
ویزای عمان برای تور عمان

 

Grand Royal Suite در هتل Fairmont Makkah Clock Royal Tower در عربستان

هیچ مکانی بهتر از Grand Royal Suite با دو اتاق خواب بزرگ و دید مستقیم از کعبه برای زائران مکه وجود ندارد، با رزرو این سوئیت از امکاناتی از قبیل دو اتاق رختکن، اتاق اسپا، دفتر شخصی و آشپزخانه و همچنین دسترسی به یک اتاق نشیمن جداگانه و اتاق غذاخوری برای حداکثر 40 مهمان برخوردار خواهید شد. برای رزرو این سوئیت و یا اخذ ویزای عمان برای تور عمان می توانید با کارشناسان صالحان سیر تماس بگیرید.

ویزای عمان برای تور عمان و معرفی سوئیت پنت هاوس دو خوابه در هتل JW Marriott Marquis Dubai

با رزرو این سوئیت می توانید با خیال راحت روی کف شیشه ای دوجداره آن قدم بزنید و کانال آب دبی را که در زیر پای شماست، تماشا کنید و نوشیدنی مورد علاقه خود را بنوشید. نورپردازی فضای داخلی سوئیت بسیار جذاب و زیباست و آرامش خاصی را القا می کند، این سوئیت مکانی مناسب برای اقامتی رویایی و تجربه ای ناب می باشد.


ویزای عمان | اخذ ویزای عمان | ویزای عمان برای تور عمان
ویزای عمان برای تور عمان

 

سوئیت ریاست جمهوری سه اتاق خوابه با استخر خصوصی در هتل Al Maha, A Luxury Collection Desert Resort & Spa امارات

یکی از بهترین سوئیت های منطقه خاورمیانه و حاشیه خلیج فارس همین سوئیت است که در آن می توانید کلکسیونی از مبلمان و آثار باستانی صنایع دستی عرب را مشاهده کنید. این سوئیت مجلل با اکسسوری های قرن بیست و یکم تزئین و دکور شده و با اقامت در آن می توانید در هر ساعت از شبانه روز از استخر خصوصی آن استفاده کنید.


ویزای عمان | اخذ ویزای عمان | ویزای عمان برای تور عمان
ویزای عمان برای تور عمان

 

تعداد سوئیت های لوکس و خاص که می توانید در سفر به هر کدام از کشورهای حاشیه خلیج فارس در آن ها اقامت داشته باشید، بیشمارند و برخی دیگر از آن ها عبارتند از مجموعه امپریال هتل Waldorf Astoria Ras Al Khaimah امارات، مجموعه پنت هاوس هتل Four Seasons Hotel Dubai International Financial Centre امارات، مجموعه ریاست جمهوری هتل InterContinental Fujairah Resort امارات، سوئیت کاخ سه خوابه در هتل کاخ امارات، ویلای اعلا دو اتاق خوابه با استخر اختصاصی در هتل The Oberoi Beach Resort, Al Zorah, Ajman امارات، مجموعه سلطنتی در برج العرب جمیرا، رویال سوئیت هتل One&Only Royal Mirage دبی، سوئیت دلوکس هتل Bab Al Shams Desert Resort & Spa امارات، ویلای ساحلی دو اتاق خوابه آنانتارا در هتل Anantara The Palm Dubai Resort دبی، سوئیت دو خوابه با تراس در هتل Mandarin Oriental Jumeirah دبی، رویال سوئیت در هتل Rosewood جده عربستان سعودی، مجموعه اختصاصی Al Husn در هتل Shangri-La Al Husn Resort & Spa مسقط که انتخاب هر کدام از این سوئیت های بی نظیر می تواند تجربه ای ناب و به یاد ماندنی را برای مسافران و میهمانان به وجود آورد.


ویزای عمان | اخذ ویزای عمان | ویزای عمان برای تور عمان
ویزای عمان برای تور عمان

 

در سال های اخیر افرادی که به کشورهای حوزه خلیج فارس به خصوص عمان سفر می کنند، برای اخذ ویزا دیگر نیاز نیست که به سفارت کشور مورد نظر مراجعه کنند و تنها از طریق آژانس های مسافرتی و خدمات گردشگری، به صورت آنلاین، امکان دریافت ویزای عمان برای تور عمان به راحتی و در مدت کوتاهی وجود دارد.

نظرات کاربران