X

با ویزای ایران چابهار را تجربه کن

  • ارسال شده در : 1398/12/17 , 23:55
  • 1247 بار مشاهده

منظور از تجارت با ویزای ایران چیست؟ اگر شما مهمانی از خارج کشور دارید که برای تجارت و یا انجام امور تجاری وارد کشور ایران می شود و یا خود تابعیت خارج از کشور ایران را دارید، باید در زمان خاص برای تجارت با ویزای ایران نسبت به گرفتن ویزای تجاری ایران اقدام کنید. برای این کار می توانید با مشاوران آژانس صالحان سیر تماس گرفته و در مورد تمام جوانب کار، مشاوره های رایگان دریافت کنید. البته می توانید تجارت با ویزای ایران را در کوتاهترین زمان و به صورت تضمینی از این آژانس بگیرید. در این میان همواره سودجویانی وجود دارند که باید بسیار مواظب باشید. و اما تجارت با ویزای ایران برای چه کشورهایی لازم است؟

تجارت با ویزای ایران 

بیشتر از 100 کشور در دنیا برای اینکه ساکنانشان به ایران بیایند نیاز به ویزای ایران دارند. اما همانطور که می دانید ما انواع ویزا داریم. در این میان تجارت با ویزای ایران یکی از انواع ویزاست که اگر قصد وارد شدن به منظور تجارت را دارید، باید آن را تهیه کنید هرچند بسته به کشور میزبان، قوانین و شرایط مقداری متفاوت است. این شرایط و اطلاعات تخصصی تر را می توانید با مشاوران ما در میان بگذارید. افراد خارج از کشور برای تجارت با ویزای ایران راهی قسمت های مرزی و روبه توسعه می شوند. یکی از مناطقی که پتانسیل زیادی برای تجارت با ویزای ایران را دارد، منطقه ی آزاد چابهار است. کیش، قشم و چابهار منطقه آزاد محسوب می شوند. 

تجارت با ویزای ایران که نام ویزای شرکتی نیز از آن یاد می شود برای تمام آن کسانی است که برای کار و تجارت وارد کشور ایران می شوند. اگر در داخل کشور هستید و همکار و یا دوستی از خارج برای تجارت نزد شما می آید نیز باید ویزای تجاری برای او بگیرید. برای همین در این متن اطلاعات کامل در مورد تجارت با ویزای ایران و گردشگری چابهار را به شما خواهیم داد. 

نکات مهم در مورد تجارت با ویزای ایران

تجارت با ویزای ایران برای کسب و کار در داخل کشور لازم است. از طرفی نیز گرفتن این ویزا در آینده برای گرفتن ویزای مولتی یا ویزای کثیرالسفر کمک می کند. شما اگر ویزای تجاری را گرفته باشید می توانید بعدها برای ماندن بیشتر ویزای مولتی را بگیرید. تجارت با ویزای ایران در منطقه چابهار در دهه های اخیر رونق بسیار زیادی داشته است. برای همین بسیاری از افراد داخل کشور به بازرگانان و متخصصان خارجی نیاز دارند و از طرفی بسیاری از خارجی ها برای سرمایه گذاری به ان منطقه می آیند چرا که یک قطب اقتصادی بسیار روبه رونق است. این را به یاد داشته باشید فردی که درخواست تجارت با ویزای ایران را دارد باید از طرف یک شرکت و یا سازمان معتبر ا داخل کشور دعوت شده باشد. این کار را می توانید به صالحان سیر بسپارید. 

ویزای ایران | چابهار | ویزای آنلاین ایران | اخذ ویزای ایران
تجارت با ویزای ایران در چابهار

مدارک لازم برای تجارت با ویزای ایران 

برای گرفتن ویزای تجاری خود و تجارت با ویزای ایران باید مدارک زیر را در داشته باشید:

·         از شریک تجاری خود دعوتنامه داشته باشید. 

·         دو قطعه عکس پرسنلی مناسب بدون کلاه و عینک به صورت تمام رخ داشته باشید. عکس هایتان باید پشت نویسی شده باشند. 

·         اصل گذرنامه تان باید حداقل 6 ماه اعتبار داشته باشد. 

·         فرم مشخصات مهمان و میزبان باید به طور کامل پر شده باشد. 

·         نامه ی درخواست شرکت میزبان و دلیل دعوت او از نیروی خارجی با مهر رسمی شرکت ضمیمه شود. 

·         روزنامه رسمی را به همراه آخرین تغییراتی که شرکت داشته است را ضمیمه کنید. 

·         صفحه اول پاسپورت را اسکن کنید. 

·         اسکن پشت و روی کارت ملی را داشته باشید. 

شما می توانید سفر تا صد کار خود را در تضمیمی ترین حالت به آژانس گردشگری صالحان سیر بسپارید. 

گردشگری در شهر زیبای چابهار

شاید تعریف چابهار و زیبایی های آن را زیاد شنیده باشید. شما در تجارت با ویزای ایران می توانید سفر و سیاحت را نیز در گردشگری چابهار داشته باشید. آیا می دانید که چهار فصل شهر چابهار، بهار است و برای همین نام آن را چابهار گذاشته اند. اینجا تنها بندر ایران است که به اقیانوس راه دارد. آب و هوای بسیار خوبی دارد. در میان کشورهایی آسیایی، چابهار در واقع نزدیک ترین راه برای دسترسی داشتن به آب های آزاد در نظر گرفته شده است. اسکله های این شهر، جایی هستند که تاجران از تمام دنیا به اینجا می آیند تا کسب و کار و تجارت با ویزای ایران خود را انجام دهند. در کنار این ها می توانید از جاذبه های دیدنی شهر چابهار دیدن کنید. در ادامه ی تجارت با ویزای ایران گشت و گذاری در میان جاذبه های دیدنی شهر چابهار خواهیم داشت. 

بهترین زمان سفر به چابهار

تجارت با ویزای ایران که وقت نمی شناسند اما اگر به دنبال سفر خوبی در داخل این شهر هستید، توصیه ی ما این است که در تابستان به این شهر بروید، چرا که خنک ترین آب و هوا را دارد. البته شما می توانید در هر فصلی به این شهر بروید، آب و هوای این شهر، هر چهار فصلش بهار است. گرم است اما وزش نسیم از سمت دریا آن را مطبوع ساخته است. در حالت کلی می توان گفت شما هر زمان که خواستید می توانید به چابهار بروید. بادهای قطب جنوب از اقیانوس هند، دلیل اصلی خنک بودن این منطقه است. 

کوههای مریخی چابهار

انگار جایی خارج از زمین است. عکس های این منطقه اگر دیده باشید، بسیار اغراق آمیز و مرموز به نظر می رسد. بسیار شبیه به آنچه در هنر مینیاتورگری ایرانی می بینیم. در پهنه ی دشت سیستان دیدن این کوههای فرازمینی خارق العاده است و نظر هر گردشگری را به خود جذب می کند. شما می توانید در کنار تجارت با ویزای ایران سفری داشته باشید به کوههای مریخی چابهار و اوج این زیبایی ها را از نزدیک مشاهده گر باشید. محل قرارگیری این کوهها بدین صورت است که از سمت شرق چابهار که فاصله می گیرید، تنها 50 کیلومتر به راه خود امتداد می دهید، در اینجا امتداد کوههای مریخی را از دور خواهید دید. البته توصیه ی ما این است که برای دیدن این کوهها حتما وسایل و تجهیزات کوهنوردی را با خود به همراه داشته باشید. 

ویزای ایران | چابهار | ویزای آنلاین ایران | اخذ ویزای ایران

کوههای مریخی

غارهای سه گانه تیس در چابهار

این مجموعه غارها نیز مانند کوههای مریخی منحصر بفرد هستند. دو غار مصنوعی و یک غار طبیعی در روستای باستانی تیس قرار دارند. این روستا در فاصله ی 9 کیلومتری از شمال غرب چابهار قرار دارد. کسانی که به تاریخ علاقه دارند می توانند در کنار تجارت با ویزای ایران، به این روستا بروند و آیین های تاریخی و قومی و بومی این خطه را از نزدیک مشاهده کنند. آنچه که بومی های این منطقه می گویند حاکی بر این است که درگذشته در این غارها، پرستشگاه هایی بوده است که در آن حیوانات را برای قربانی، ذبح می کرده اند. اگر به نام این مجموعه نیز دقت کنید، دلیل آن را می بینید. «بان» در زبان بلوچی به معنای مرد خداپرست و «مسیتی» به معنای پرستشگاه می باشد. 

ویزای ایران | چابهار | ویزای آنلاین ایران | اخذ ویزای ایران
غارهای سه گانه تیس در چابهار

بندر گواتر 

این بندر را خلیجی در انتهای دنیا می دانند. می دانید نقطه ی صفر مرزی، به کجا می گویند؟ اینجا دقیقا نقطه ی صفر مرزی است اما از نوع ساحلی آن. منطقه ای که خاک دو کشور در خط یک ساحل از هم جدا شده است. شما در این بندر که می نشنید می توانید آرامش بسیار زیبایی که در خاک پاکستان نیز وجود دارد را ببینید. این یک خلیج کوچک است که در طول ساحل مکران قرار دارد. از نظر جغرافیایی می توان گفت که شرقی ترین نقطه ی ایران، بندر گواتر است. از این بندر تنها نیم ساعت با پاکستان فاصله خواهید داشت. البته این را نیز باید بدانید که موقعیت نظامی و سیاسی این منطقه حساس است و برای وارد شدن و گشتن در این منطقه نیاز به هماهنگی های حضوری با مامورین و گاردهای امنیتی ساحل دارید. 

ویزای ایران | چابهار | ویزای آنلاین ایران | اخذ ویزای ایران

بندر گواتر

تالار لیپار

اینجا یکی از دیدنی ترین جاذبه های دیدنی در گردشگری چابهار است که در تجارت با ویزای ایران هیچگاه آن را از یاد نخواهید برد. تالابی که رنگ صورتی بسیار زیبایی دارد. باید بدانید که در کل دنیا تنها چهار تالاب وجود دارد که به خاطر رنگشان منحصربفرد هستند و تالار لیپار یکی از آنها به حساب می آید. البته دلیل رنگ صورتی این تالاب، پلانکتون هایی است که در آب های حاشیه ای وجود دارند و در اینجا رشد کرده اند. در این منطقه علاوه بر پوشش گیاهی، شاهد گونه های جانوری خاصی نیز خواهید بود. از جمله آنها می توان به فلامینگو، تیهو و عقاب دشتی اشاره کرد. مطمئنا در کنار تجارت با ویزای ایران، خالی از لطف نخواهد بود اگر از این تالاب نیز دیدن کنید. 

ویزای ایران | چابهار | ویزای آنلاین ایران | اخذ ویزای ایران

تالار لیپار

منطقه حفاظت شده گاندو

شاید نام گاندو یا تمساح های پوزه کوتاه بارها به گوشتان خورده باشد. اگر به طبیعت و گونه های جانوری علاقه دارید می توانید از این منطقه دیدنی در چابهار بازدید کنید. گاندو یک تمساح بومی در داخل کشور است که در این منطقه زیستگاه دارد. علاوه بر این می توانید از دیگر انواع گونه های جانوری مانند سیاه گوش، جیبر، سنجاب بلوچی، خدنگ، شغال و روباه را نیز ببینید. عامل اصلی حیات جانوری در جنوب استان سیستان؛ رودخانه ی باهوکلات است که یکی از پرآب ترین رودخانه های این استان است. 

ویزای ایران | چابهار | ویزای آنلاین ایران | اخذ ویزای ایران

منطقه حفاظت شده گاندو

گورستان جن

شاید برایتان عجیب باشد اما در این منطقه گورستانی وجود دارد که باور عموم مردم بر این است که در اینجا آدمیزاد به خاک سپرده نشده است. برای همین اگر به ماجراجویی علاقه دارید، می توانید به این منطقه بروید. سنگ قبرهای عجیب غریبی را در اینجا خواهید دید که فکر شما را نیز به خود مشغول خواهد کرد. مطمئنا از زبان محلی ها، داستان های جالب و باورنکردنی را خواهید شنید. این گورستان در روستای تیس در شهر چابهار قرار دارد. 

درخت مکرزن 

این درخت با نام های انجیر معابد، لور و انجیر هندی نیز معروف است. در شهرهای چابهار و نیکشهر می توانید این درخت را پیدا کنید. در واقع جاذبه ی گردشگری برای این دو شهر به حساب می آید. برگ های این درخت پهن هستند و شاخه های آن به سمت پایین سرازیر می شود. در لابه لای شن ها می روید. نوعی عجیب از درخت که ساعت ها محو دیدن آن خواهید شد. در امتداد سواحل خلیج فارس و دریای عمان می توانید این نوع درخت را پیدا کنید. 

ویزای ایران | چابهار | ویزای آنلاین ایران | اخذ ویزای ایران

درخت مکرزن

اقامت در چابهار

تجارت با ویزای ایران و وارد شدن به چابهار قطعا با اقامت هایی همراه خواهد بود. ما در اینجا برای تمام کسانی که به دنبال تجارت با ویزای ایران هستند، هتل ها و اقامتگاههای خوب چابهار را لیست کرده ایم. 

هتل لیپار

یکی از بهترین هتل ها در گردشگری چابهار، هتل 4 ستاره ی لیپار است. این هتل یک ساختمان سه طبقه است. محل قرارگیری آن سبب شده است که توجه بسیاری از مسافران در تجارت با ویزای ایران را به خود جذب کند. این هتل در کنار ساحل دریای نیلگون عمان در شهر زیبای چابهار قرار دارد. از جمله امکانات و تسهیلاتی که هتل در اختیار مهمانان خود قرار داده است می توان به کافی شاپ، رستوران بین المللی که در آن انواع غذاهای دریایی بسیار خوشمزه و غذاهای ایرانی سرو می شود، باشگاه بدنسازی، سالن بیلیارد، استخر، سونا، تاکسی سرویس، اینترنت پرسرعت، پارکینگ، فضاهای سبز زیاد، چشم انداز بی نظیر به سمت ساحت و ... اشاره کرد. این هتل در منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار قرار دارد. 

هتل لاله

ویزای ایران | چابهار | ویزای آنلاین ایران | اخذ ویزای ایران

هتل لاله

از دیگر هتل های عالی در شهر چابهار، هتل لاله است که جزو هتل های زنجیره ای بین المللی است. این هتل 4 ستاره است و دو طبقه دارد. فضاهای اقامتی فوق العاده ای داخل این هتل هستند. امکانات خوبی برای مهمانان در این هتل برقرار است. از جمله امکانات این هتل می توان به استخر، سونا، جکوزی، پارکینگ، غرفه های تجاری، رستوران با منوی بسیار متنوع از غذاهای ایرانی و غذاهای دریایی، اینترنت پرسرعت، خدمات پزشکی، صبحانه رایگان، لابی بسیار مجلل، سالن همایش و ... اشاره کرد. آدرس این هتل برای کسانی که قصد تجارت با ویزای ایران و گردشگری چابهار را دارند در شهر چابهار، انتهای بلوار امام خمینی و مقابل پارک الغدیر می باشد.

هتل ساحلی ونوس

البته هتل های ارزان تری نیز برای اقامت شما در شهر چابهار وجود دارد. یکی از هتل های خوب و ارزان قیمت که می توانید بروید، هتل ساحلی ونوس است. این هتل نیز در جوار ساحل دریای عمان قرار دارد. از جمله امکانات این هتل می توان به رستوران و کافی شاپ، چشم انداز زیبا به سمت دریا، قایق های تفریحی، خدمات آژانس مسافرتی، لابی زیبا، اینترنت، تاکسی سرویس، ساحل اختصاصی مجموعه اشاره کرد. آدرس این هتل در شهر چابهار، خیابان ریگی، دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی می باشد. 

شکم گردی در چابهار

ویزای ایران | چابهار | ویزای آنلاین ایران | اخذ ویزای ایران

شکم گردی در چابهار

تجارت با ویزای ایران و گردشگری چابهار بدون شکم گردی در رستوران ها وغذاخوری ها نخواهد بود. جالب است بدانید که در رستوران ها و غذاهایی که در این منطقه از ایران طبخ می شود، تگه هایی از خرما و محصولات دریایی عموما وجود دارد. از جمله لذیذترین و خوشمزه ترین غذاهای محلی در این منطقه می توان به بتوماش، شودوده، بتو هواری، ماشینگ، پارکینگ، ماهیک، کورک، گلوهک، ناروش، کیش و دلگ می باشد. 

ویزای ایران | چابهار | ویزای آنلاین ایران | اخذ ویزای ایران

رستوران بام چابهار

رستوران بام چابهار جایی است که می توانید انواع غذاهای دریایی و بسیار خوشمزه را تست کنید. انواع ماهی ها و میگوها در این رستوران قابل سرو است. در این رستوران برای شما موسیقی زنده اجرا می شود. کارکنان این رستوران خیلی خوش برخورد و صمیمی هستند. برای همین شما وعده ای بسیار عالی را نوش جان خواهید کرد. آدرس این هتل در شهر چابهار، در بالاتر از مجتمع تجاری صدف و روبروی مجتمع تجاری پردیس است. 

چرا تجارت با ویزای ایران در چابهار؟

شهر چابهار در استان سیستان و بلوچستان به یکی از قطب های مهم اقتصادی کشور تبدیل شده است. این موضوع روز به روز شناخته تر و پر رونق تر می شود. برای همین بسیاری از شرکت ها و نکارسبان خارجی برای تجارت با ویزای ایران راهی این منطقه می شوند. مساحت این خط، 17150 کیلومتر مربع می باشد. جمعیت این منطقه حدود 220 هزار نفر است. این نقطه را شرقی ترین قسمت از ایران می دانند. چابهار در کنار دریای عمان قرار دارد. اینجا تنها بندر اقیانوسی در داخل کشور است. موقعیت این بندر بدین گونه است که بریدگی های طبیعی زیادی دارد و فضایی مناسب برای لنگر گرفتن و اسکله های متعدد شده است. کشتی های عظیمی که اقیانوس پیما هستند به راحتی می توانند در این بندر لنگر بیندازند. این بندر می تواند به راحتی به یک مگاپورت تبدیل شود. در دنیای اقتصاد و تجارت با ویزای ایران، چابهار را دروازه ی ترانزیت برای شرق ایران می دانند. جایی که یک منطقه ی استراتژیک برای توسعه ی همه جانبه ترانزیت به شمار می رود. این یک ویژگی منحصر بفرد است که شما در دیگر مرزهای ساحلی و در دیگر کشورهای حاشیه ی خلیج فارس شاهد آن نیستید. برای همین است که تجارت با ویزای ایران در منطقه ی چابهار از رونق زیادی برخوردار است. 

پتانسیل های چابهار در تجارت با ویزای ایران

بهتر است که از پتانسیل های طبیعی و اقتصادی منطقه چابهار به بهترین شیوه در راستای منافع ملی استفاده شود. از طریق ارتباط های اقتصادی با دیگر کشورها می توان در عرصه های بازار جهانی، حضور موثرتری داشت. کشورهای آسیا را می توان به این نقطه برای تجارت کشاند. از این طریق کمک های زیادی به عمران و آبادی این منطقه خواهیم کرد. می تواند اشتغال  ایجاد کرد. از طریق صادر کردن محصولات صنعتی و ارائه ی خدمات عمومی یک منطقه آزاد تجاری صنعتی فوق العاده و زنده را می توان ایجاد کرد. اینجاست که اهمیت تجارت با ویزای ایران در این منطقه مشخص می شود. 

ویزای ایران | چابهار | ویزای آنلاین ایران | اخذ ویزای ایران

پتانسیل های چابهار در تجارت با ویزای ایران

چابهار و کریدور اصلی ارتباط با خاور دور

محققان و متخصصان در تجارت با ویزای ایران سه کریدور اصلی را برای حمل و نقل جهان با خاور دور معرفی کرده اند. دو تا از این کریدورها از ایران می گذرد. چابهار جنوبی ترین نقطه از کریدور شرقی-غربی است. کریدوری که از دروازه ی ابریشم از چین شروع می شود. از مهمترین شهرهای مسیر خود مانند کلکته، ناکپور، حصیرآباد و غیره می گذرد و در نهایت به چابهار می رسد. از مهمترین مزیت هایی که این منطقه می توان به این اشاره کرد که چابهار محل تلاقی دو کریدور مهم شمال-جنوب و شرق-غرب است. شاید دیگر جای تعجب نباشد چرا درخواست برای تجارت با ویزای ایران اینقدر زیاد است. 

زیبایی های چابهار

همانطور که دیدید این جا تنها یک منطقه ی تجاری نیست، شما در این منطقه می توانید جاذبه های بسیار دیدنی و خاص را بازدید کنید. تجارت با ویزای ایران یک طرف ماجراست و طرف دیگر ماندن و بازدید از کوههای مینیاتوری، تالاب های رنگی و طبیعت گیاهی و جانوری این منطقه است. برای همین شما می توانید درخواست ویزای گردشگری داشته باشید و برای ماندن شما ویزاهای 15 روزه صادر می شود. به بهترین شیوه می توانید در این 15 روز از جاهای دیدنی این شهر دیدن کنید. 

همانطور که میدانید چابهار یک منطقه آزاد در داخل کشور است. در مناطق آزاد قوانین و شرایط خاصی برقرار است که در سفرهای خود به این مناطق حتما باید از این قوانین اطلاع داشته باشید. در اینجا مزیت ها و ویژگی های منطقه آزاد چابهار را برای شما لیست کرده ایم:

·         در هزینه هایی که برای انبارداری کانتینرهای شناور وجود دارد، تخفیف هایی اعمال می ش.د 

·         در هزینه ی تجهیزات بندر برای کانتینرهایی که به این منطقه آزاد می آیند، تخفیف اعمال می شود. 

·         در هزینه انبار کردن کالاهای ترانزیتی و صادراتی به این منطقه تخفیف اعمال می شود. 

·         از مبدا به میزان 10 درصد ارزش سیف یا CIF کالا تخفیف اعمال خواهد شد. 

·         در نمایندگی و خدمات پس از فروش به میزان ده درصد تخفیف اعمال می شود. 

·         اگر از طریق بانک های مستقر در منطقه آزاد اعتبار اسنادی گشوده شود، به میزان 25 درصد ارزش سیف کالا تخفیف اعمال خواهد شد. 

در تجارت با ویزای ایران شما می توانید در چابهار به عنوان مهمترین بندر ایرانی خارج از خلیج فارس با آب های بین المللی ارتباط داشته باشید. اینجا نزدیکترین راه با کشورهای افغانستان و آسیای میانه است. کشتی های بزرگ تا 100 هزار تن می توانند در اسکله ها پهلوگیری کنند. در اینجا، آب، برق، ارتباطات و سوخت به صورت ارزان وجود دارد. دستمزدها پایین است و شما در تجارت با ویزای ایران می توانید نیروی مورد نیاز خود را از منطقه تامین کنید.

نظرات کاربران