X

مراکز خرید تانزانیا

  • ارسال شده در : 1400/06/06 , 13:30
  • 790 بار مشاهده

مراکز خرید تانزانیا

مراکز خرید تانزانیا


یکی از جذابترین بخشای سفر به تانزانیا، خرید کردنه. طبیعتا آدم به هر کشوری که سفر کنه دوس داره خیلی چیزا بخره تا اونا رو یادگاری داشته باشه. شما میدونین مراکز خرید تانزانیا کجا هستن؟ آیا میدونین تو این مراکز خرید میتونین چیا بخرین؟ خب طبیعیه که اگه شما با مراکز خرید تانزانیا آشنا نباشین و ندونین کجاها برای خرید کردن مناسب تره. ما اینجاییم تا بهترین مرکز خریدای تانزانیا رو بهتون معرفی کنیم پس حتما ما رو در ادامه همراهی کنین. 


•    مرکز خرید اسلیپ وی مال
اگه به دنبال یه مرکز خرید کامل میگردین، حتما به اسلیپ وی مال مراجعه کنین. شما تو این مرکز خرید علاوه بر فروشگاه ها و مغازه های متعدد میتونین از دستفروشا هم خرید کنین. طبیعتا خرید از دستفروشای اسلیپ وی مال، برای شما به صرفه تر خواهد بود. خلاصه که باید بهتون بگیم تو این مرکز خرید شما میتونین هر چیزی رو پیدا کنین.


•    بازار ماهی دارالسلام
همیشه که نمیشه خرید کردن فقط برای لباس و سوغاتی و صنایع دستی باشه. خیلی وقتا آدم دوس داره تو بازارایی بره که بتونه خوردنی های خوشمزه تهیه کنه. بازار ماهی دارالسلام یه بازار خیلی سنتیه که شما میتونین انواع ماهی هایی رو که تازه از دریا صید میشن رو بخرین. فروشنده ها در حضور خودتون ماهی ها رو روی تخته های چوبی تمیز میکنن و بهتون میفروشن. شما میتونین به این بازار برین و ماهی های دلخواهتون رو بخرین و بعدش به طبیعت یا ساحل برین و حسابی از خوردن ماهی تازه و فضای دلچسب لذت ببرین.
 
•    فروشگاه ادویه زنگبار
یکی دیگه از جاهایی که شما میتونین به اونجا برین و انواع چاشنی های خوشمزه برای غذاهاتون رو تهیه کنین، بازار ادویه زنگبار هستش. شاید براتون جالب باشه تا بدونین ادویه های زنگبار تا حدی معروفن که این بازار از یه جهت قطب گردشگری شهر زنگبار به حساب میاد. هر نوع ادویه جاتی که بخواین تو این بازار پیدا میشه و شما میتونین اونها رو تهیه کنین.
•    بازار کاریاکو
یکی دیگه از بازارهایی که شما میتونی تو تانزانیا ازش خرید کنی بازار کاریاکو هستش که تو خیابون تانداموتی واقع شده. شما تو این بازار میتونین انواع و اقسام وسایل و اشیاء و پوشاک رو تهیه کنین. حتی توی این بازار ظرف و ظروف مختلف هم میشه خرید.


•    بازار شهر سنگی زنگبار
یکی دیگه از مراکز خرید تانزانیا، بازار شهر سنگی زنگبار هستش. این بازار جزو قدیمی ترین بازارهای تانزانیا به حساب میاد و شما میتونین از صنایع دستی گرفته تا وسایل مدرن، هر چیزی رو اونجا تهیه کنین.

ویزای تانزانیا


بهترین پاساژهای تانزانیا

بهترین پاسازهای تانزانیا
خیلیا دوس دارن تا از پاساژها خرید کنن. بعضیا تحمل خرید تو آب و هوای مختلف رو ندارن. مثلا میدونین که بیشتر هوای کشور تانزانیا رو به گرمسیری هستش. خب صد البته که تو چنین شرایطی خرید از پاساژها خیلی بهتره. چون در هر حال یه محیط سرپوشیده هستش و شما میتونین بدون اینکه دغدغه گرم یا سرد بودن هوا رو داشته باشین خیلی راحت خرید کنین. تازه علاوه بر همه اینا، شما زمانی که برای خرید به پاساژها میرین میتونین از امکانات رفاهی اونجا هم بهره مند بشین. این موضوع برای کسایی که میخوان به همراه کودکانشون به خرید برن خیلی زیاد اهمیت داره. حالا ما میخوایم بهترین پاساژهای تانزانیا رو بهتون معرفی کنیم تا بتونین خیلی راحت خرید کنین.


•    کوالیتی سنتر مال
اگه میخواین یکی از بهترین پاساژهای دارالسلام تانزانیا رو بشناسین و ازش خرید کنین، حتما به کوالیتی سنتر مال برین. این مرکز خرید، یکی از بهترین و بزرگترین مراکز خرید تانزانیا هستش که مشتری ثابت خیلی زیادی داره. شما میتونین بسته به بودجه و سلیقتون از این مرکز خرید محصولات مورد نظرتون رو خریداری کنین. امکانات رفاهی این مرکز خرید هم مثل همه پاساژها شامل پارکینگ، رستوران و سرویس بهداشتی میشه.


•    مرکز خرید میلمانی سیتی
اگه به دنبال مجموعه ای از مراکز خرید تانزانیا میگردین و میخواین از یه جایی خرید کنین که همه جور امکاناتی داشته باشه، ما بهتون پیشنهاد میکنیم به مرکز خرید میلمانی سیتی برین. این مرکز خرید تو جاده سام نجوما هستش و میشه گفت مساحت اون به 30.000 متر مربع میرسه. مرکز خرید میلمانی سیتی یکی از بزرگترین و مجهزترین مراکز خرید تانزانیا به حساب میاد. علاوه بر تنوع بسیار زیاد کالا و محصولات این مرکز خرید، شما به امکاناتی مثل پارکینگ، رستوران، سرویس بهداشتی و... هم دسترسی دارین.
•    آئورا مال
 یکی دیگه از مجهزترین و مدرن ترین مراکز خرید تانزانیا رو بهتون معرفی کنیم باید بگیم تو شهر دارالسلام به مرکز خرید آئورا مال برین. شما تو این مرکز خرید تنوع بسیار بالایی از کالاها رو میبینین و میتونین یه خرید خیلی کاملی از این مرکز خرید داشته باشین.
 
•    مرکز خرید سی کلیف ویلیج
یکی از پاساژهای تانزانیا، مرکز خرید سی کلیف ویلیج هستش. این مرکز خرید به نسبت پاساژهای قبلی که بهش اشاره کردیم فضای کوچیکتری داره و قیمت اجناسش هم نسبتا گرونه. اما باید به این موضوع اشاره کنیم که اجناس این مرکز خرید خیلی باکیفیت هستن و تو سی کلیف ویلیج شما به 5 تا رستوران، سوپرمارکت و یه محوطه بازی برای کودکان دسترسی دارین. در کل میشه در کنار خرید، لحظات خوبی رو تو مرکز خرید سی کلیف ویلیج سپری کرد.

برای مطالعه: غذاهای تانزانیا


مراکز فروش صنایع دستی تانزانیا


تا اینجا به مراکز خرید تانزانیا که سبک مدرنی دارن اشاره کردیم. شما میتونین هر نوع مایحتاجی رو تو این مراکز خرید و پاساژها تهیه کنین. اما اگه بخواین سوغاتی بخرین قضیه اش خیلی فرق داره. معمولا سوغاتی که خریداری میکنین باید یه بخشی از هنر و سنت مردم اون کشور باشه. حالا اگه قصد داشته باشین سوغاتیای سنتی تانزانیا رو بخرین، مسلما نمیتونین تو پاساژهای شیک تانزانیا چنین چیزایی رو پیدا کنین. پس بیاین تا با هم با بهترین مراکز فروش صنایع دستی تانزانیا آشنا بشیم.


•    نیومبا یا سنا در دارالسلام
نیومبا یا سنا یکی از مراکز خرید صنایع دستی غیر انتفاعی تو دارالسلام تانزانیاست که با هدف حمایت از جوانان دایر شده. این کار خیلی جالبه چون شما خریدتون هم به اقتصاد جوانان تانزانیایی کمک کردین و هم سوغاتی خریدین. تازه با صنایع دستی تانزانیا هم آشنا شدین. به این مرکز خرید، خانه هنر هم میگن چون واقعا تا اونجایی که چشم کار میکنه شما میتونین کارای هنری ببینین. یه بخشی از صنایع دستی و هنری که تو این بازار موجوده شامل لباس های طراحی شده، نقاشی های گچی آفریقایی، گوشواره و زیورآلات، سفالگری، بافندگی و... میشه.


•    مرکز صنایع دستی ام ونگه
مرکز خرید صنایع دستی ام ونگه تقریبا نزدیکی موزه دهکده هستش. شما میتونین تو این مرکز خرید، زیباترین صنایع دستی تانزانیا رو خریداری کنین. به بخش عظیمی از صنایع دستی تانزانیا به حکاکی و منبت کاری برمی گرده که شما میتونین تو این مرکز خرید وسایل چوبی و فلزی حکاکی شده و منبت کاری شده رو تهیه کنین.

•    بازار صنایع دستی اروشا
از جمله بهترین فروشگاه های صنایع دستی بین برج ساعت و جاده ان گولیوندویی قرار داره که شما میتونین انواع صنایع دستی رو از اونجا خریداری کنین. جالبه بدونین اگه به این بازار برین میتونین هنرهای مهره بافی مردم ماسایی رو ببینین و هر چیزی که دلتون خواست رو از اونجا بخرین.

پیشنهاد صالحان: امنیت سفر به تانزانیا


•    بازار داراجانی
یکی دیگه از مراکز خرید تانزانیا که شما میتونین هم صنایع دستی ازش بخرین و هم مواد خوراکی، بازار دارا جانی هستش. فروشنده های این بازار بیشتر مردم محلی و بومی هستن که هر کدوم از اونها سعی میکنن صنایع دستی و یا محصولاتی که خودشون تولید میکنن رو میفروشن.


انواع صنایع دستی و سنتی تانزانیا

انواع صنایع دستی و سنتی تانزانیا
مردم تانزانیا برای سنت ها و فرهنگ قدیمی شون ارزش خیلی زیادی قائل هستن و با گذر زمان تونستن به خوبی این فرهنگ و سنت رو حفظ کنن. شما اگه به کشور تانزانیا سفر کنین میبینین که مردم با فرهنگ سنتی و مدرنیته دارن کنار هم زندگی میکنن و هیچ مشکلی ندارن. اگه به مراکز خرید تانزانیا برین حتما متوجه ارزش و اهمیت صنایع دستی و سنتی تانزانیا میشین. حالا اگه براتون جالبه تا بدونین این صنایع دستی چیا هستن که مردم تانزانیا انقدر براش ارزش قائلن، میتونین ادامه مطلب رو دنبال کنین.
 
ظروف زیبای سفالی و سرامیکی


بخش مهمی از صنایع دستی و سنتی مردم تانزانیا به حکاکی و منبت کاری برمی گرده. مردم تانزانیا روی اشیاء مختلف مثل چوب، فلز و... حکاکی و منبت کاری میکنن. اگه شما به سبک زندگی مردم تانزانیا نگاه کنین متوجه میشین که اونا بیشتر اشیاء و وسایل تزیینی خانگیشون رو با حکاکی دیزاین میکنن.


سفال و سرامیک های دستی یکی دیگه از محصولات هنری و صنایع دستی مردم تانزانیاست. شما میتونین انواع وسایل و ظرف و ظروف های سفالی و سرامیکی رو تو بازارهای صنایع دستی تانزانیا پیدا کنین. اگه بخوایم به بخش های دیگه صنایع دستی و هنری مردم تانزانیا اشاره کنیم باید بگیم سنگ تراشی، بافندگی، مهره بافی، منجوق دوزی، پوشاک و منسوجات سنتی، آلات موسیقی و... همگی جزو صنایع دستی این کشور به حساب میان.


خلاصه مقاله


مردم تانزانیا از صنایع دستی و هنری استقبال زیادی میکنن و هنوز سنت هاشون رو پا بر جا نگه داشتن. شما میتونین صنایع دستی و سنتی مردم تانزانیا رو تو مراکز خرید تانزانیا ببینین و به عنوان سوغاتی یا یه یادگاری برای خودتون تهیه کنین. ما تو این بخش بهترین و معروف ترین پاساژها و مراکز خرید تو کشور تانزانیا رو بهتون معرفی کردیم تا شما بتونین راحت و بدون دغدغه خرید کنین و دچار سردرگمی نشین.
 

نظرات کاربران