X

هتل تایتانیک دولوکس بلک آنتالیا

  • ارسال شده در : 1397/04/13 , 9:42
  • 1562 بار مشاهده

این هتل در ناحیه بلک آنتالیا و در کنار جنگل کاج و رودخانه و دریای مدیترانه ساخته شده است که به دلیل منظره فوق العاده که این هتل دارد جز لوکس ترین هتل های شهر انتالیا بحساب می اید و این هتل  متعلق به هتل های تایتانیک می باشد.خدمات ارائه شده از جانب هتل وجود صرافی سالن های آرایشی و بهداشتی ، می باشد . طبخ غذاهای متفاوت و متناسب با سلایق مختلف این امکان را به افرادی که دارای ژریم های غذایی متفاوتی هستند می دهد و خدمات این هتل به صورت ALL و  UAll می باشد. کارمندان این هتل به زبان های آلمانی ، ترکی روسی، انگلیسی مسلط می باشند. 

هتل تایتانیک2
این مجوعه دارای ساحل و استخر اختصاصی می باشد و همچنین دارای زمین گلف مجزا که البته با پرداخت هزینه ایی جدا گانه می توان از این امکانات بهره مند شد.این هتل دارای اتاق های کنفرانس برای مسافران که سفر کاری دارند می باشد .

هتل بلک تایتانیک
هتل تایتانیک دارای 5 رستوران با فضاهای متفاوت برای سلیقه های متفاوت می باشد رستوران اصلی ، رستوران پاپت ریلوی،رستوران اوکنس،رستوران پاسکارلا ، رستوران حصیر و همچنین رستوران کلاب بیف گریل که غذاهای گوشتی به بهترین نحو طبخ می شود . امکانات اتاق های هتل شامل تلویزیون های صفحه تخت با پوشش شبکه های جهانی، سرویس حمام با تمامی لوازم بهداشتی - آرایشی ، یخچال  پر از خوراکی ها البته بعضی از این خوراکی ها با پرداخت جداگانه می باشد.متراژ اتاق های این هتل از 34 متر مربع  وسعت دارند تا 360 متری که به صورت ویلای جداگانه که خود دارای اتاق غذاخوری و اتاق خواب و استخر اختصاصی می باشد.

نظرات کاربران