X

بهترین رستوران های کنیا در سال 2019

  • ارسال شده در : 1498/09/13 , 23:55
  • 1254 بار مشاهده

بهترین رستوران های کنیا در سال 2019

کشور کنیا یا به عبارتی جمهوری کنیا از کشورهای شرقی آفریقا می باشد. این کشور از نظر وسعت 47 مین کشور وسیع دنیا و دارای آب و هوای گرم و خشک است. ویزای کنیا و نحوه اخذ ویزای کشورکنیا از پیش نیازهای ضروری سفر به این کشور ساحلی می باشند. کشور کنیا به دلیل داشتن خط ساحلی وسیع در مجاورت اقیانوس هند از محبوبیت توریستی بسیار خوبی برخوردار است. در این راستا، صالحان سیر با ایجاد یک شرایط آسان در زمینه اخذ ویزای آنلاین کنیا، سفر به کنیا و دیدن بهترین جاذبه های توریستی این کشور از جمله رستوران ها و غذاهای خوشمزه آن را بیش از پیش آسان کرده است.

رستوران های کنیا | ویزای کنیا | ویزای آنلاین کنیا

اطلاعات بیشتر: ویزای تانزانیا

تنوع غذایی رستوران های نایروبی کنیا

سفر به نایروبی، پایتخت کنیا با دریافت ویزای کشور کنیا برای مشمولان اخذ ویزای کشور کنیا امکان پذیر است. اگر قصد یک سفر توریستی را دارید این شهر با تمام زیبایی هایی که دارد می تواند یک مقصد تفریحی عالی برای شما باشد زیرا کنیا به دلیل داشتن انواع رستوران های شیک، پخت و سرو انواع غذاهای آسیایی اعم از چینی و هندی، انواع فسد فود و پیتزاهای خوشمزه، غذاهای بومی آفریقایی، غذاهای اروپایی با سبک ایتالیایی، خانه های پخت انواع استیک و در نهایت کافه های بسیار لوکس با سرو بهترین نوشیدنی ها از شهرت جهانی و توریستی بسیار چشمگیری برخوردار است. دریافت ویزای آنلاین کنیا تست این همه غذای خوشمزه را برای شما میسر می کند. پس از اخذ ویزای کشور کنیا بهتر است بدانید که موارد زیر بهترین رستوران های کنیا بنا بر تعداد مشاهدات افراد در گوگل هستند:

 مشاهده هتل های جزیره ایی کنیا بی نظیر در جهان تنها با لمس این جمله

 

  • رستوران کارنیوور

رستوران کارنیوور کنیا یا Carnivore Kenya معروف به رستوران گوشتخوارها است. در گذشته تمام تمرکز این رستوران به پخت انواع گوشت حیوانات اهلی و وحشی حتی کروکودیل می بود. افتتاح رستوران Carnivore در سال 1980 صورت گرفت و از آن زمان تاکنون توانسته است نام خود را در لیست بهترین رستوران های کنیا ثبت کند. پس از ممنوعیت کشتار حیوانات وحشی و پخت آن ها در رستوران ها، رستوران Carnivore مجبور به حذف تعدادی از گوشت ها از منوی خود شد. هم اکنون انواع گوشت حیوانات اهلی چون گاو، بره، خرگوش و غیره با انواع سس و سالادها در این رستوران موجود هستند. سبک عالی کباب گوشت ها، نحوه سرو غذاها و در آخر خوشمزه بودن منوهای رستوران Carnivore برای همه مشتریان این رستوران اثبات شده است.

این رستوران هر روز هفته از ساعت 12 ظهر تا 10 شب باز است. همچنین برای اطلاعات بیشتر می توانید به وب سایت Carnivore یعنی http://www.tamarind.co.ke/carnivore  مراجعه کنید.

بیشتر بدانید: جاذبه های گردشگری تانزانیا

رستوران های کنیا | ویزای کنیا | ویزای آنلاین کنیا

  • رستوران CJ's

رستوران CJ’s از رستوران های محبوب کنیا می باشد. منوی این رستوران هر فرد را ترغیب به اخذ ویزای کشور کنیا یا به عبارت دیگر اخذ ویزای آنلاین کنیا و سفر به این کشور می کند. سرویس رسانی این رستوران در کل روز برای صبحانه، وعده های اصلی یعنی نهار و شام، دسر، نوشیدنی و کیک می باشد. این رستوران دارای 12 شعبه است. در منوی این رستوران بیش از 300 مورد غذا و سایر خوشمزه ها قرار داده شده است و همواره سعی شده تا رستوران CJ’s، یک محیط خوب و خانوادگی مناسب برای تمام سنین با بهترین دکوراسیون و خوشمزه ترین مزه ها باشد.

این رستوران هر روز هفته از ساعت 6 صبح تا 10 شب باز و آماده سرویس رسانی به مشتریان خود است. برای اطلاعات بیشتر می توانید به سایت CJ's یعنی http://cjs.co.ke  مراجعه کنید.

کلیک کنید: ویزای قرقیزستان

رستوران های کنیا | ویزای کنیا | ویزای آنلاین کنیا

  • رستوران Kilimanjaro Jamia

رستوران Kilimanjaro Jamia از رستوران های برتر کنیا است. این رستوران در منوی خود یک لیست جامعی از غذاهای خوشمزه قرار داده است به طوری که می تواند تمام نیازهای غذایی، سلیقه ای و رویایی شما را فراهم کند. وعده ها و غذاهای اصلی این رستوران شامل غذاهای خوشمزه سومالیایی، پیتزا و پاستا می باشند. قابل ذکر است که غذاهای این رستوران به صورت آنلاین نیز قابل سفارش هستند.

این رستوران هر روز هفته از ساعت 6 صبح تا 10 شب باز است. برای اطلاعات بیشتر به وب سایت Kilimanjaro Jamia یعنی http://www.kilimanjarofood.co.ke مراجعه کنید.

رستوران های کنیا | ویزای کنیا | ویزای آنلاین کنیا

  • رستوران Urban Eatery

ارستوران Urban Eatery با ایجاد یک فضای بسیار زیبا با طراحی معاصر و شیک و یک غذاخوری شکیل با طرح شهری توانسته است که خود را در لیست رستوران های مشهور کنیا قرار بدهد. این رستوران در قلب شهر نایروبی کنیا قرار دارد و شامل چهار آشپزخانه متفاوت، یک پیشخوان بسیار زیبا است. در منوی این رستوران انواع سوپ و سالاد، فست فودها، استارترهای خوشمزه، غذاهای هندی، غذاهای آسیایی، دسرها و نوشیدنی ها دیده می شوند.

رستوران  Urban Eatery  در کل روزهای هفته از ساعت 7 صبح تا 11 شب برای سرویس رسانی باز می باشد. جهت اطلاعات بیشتر به وب سایت Urban Eatery یعنی http://www.urbaneatery.co.ke مراجعه کنید.

 

 

رستوران های کنیا | ویزای کنیا | ویزای آنلاین کنیا

ویزای کشور کنیا

تجربه دیدن و خوردن غذاهای خوشمزه کنیا، تنها با سفر به کنیا و اخذ ویزای کشور کنیا امکان پذیر است. ایران در لیست کشورهای مشمول اخذ ویزای کشور کنیا قرار دارد پس شهروندان ایرانی قبل از سفر باید به دنبال اخذ ویزای کشور کنیا یا ویزای آنلاین کنیا باشند تا بتوانند یک وعده غذایی عالی در رستوران های اشاره شده را تجربه کنند. قابل ذکر است که ویزای کشور کنیا به راحتی از طریق صالحان سیر در قالب ویزای آنلاین کنیا قابل درخواست است. کاری که شما برای ویزای کشور کنیا باید انجام بدید مراجعه به ویزای آنلاین کنیا است. پس از مطالعه کامل اطلاعات ویزا، می توانید فرم درخواست ویزای آنلاین کنیا را پر کنید. در عرض چند روز نتیجه درخواست ویزای کشور کنیا برای شما ارسال شده و شما با خیال راحت می توانید راهی سفر شوید.

رستوران های کنیا | ویزای کنیا | ویزای آنلاین کنیا

آنچه که گفته شد!

اگر به دنبال سفر به یک کشور توریستی و پیشرفته آفریقایی هستید باید بگوییم که کنیا می تواند گزینه بسیار خوبی باشد. رستوران های این کشور از جاذبه های دیدنی و خوشمزه کنیا محسوب می شوند که می توانند تجربه یک سفر و اوقات خوبی را در ذهن مشتریان خود ثبت کنند. ویزای  کشور کنیا کلید ورود به این کشور است. افراد مشمول ویزا قبل از سفر باید از روش های مختلف دریافت ویزای کشور کنیا مانند اخذ ویزای کشور کنیا از طریق صالحان سیر در بخش ویزای آنلاین کنیا اقدام کنند.

نظرات کاربران