X

هتل های 4 ستاره دبی برای ایرانیان

  • ارسال شده در : 1398/09/17 , 23:55
  • 1111 بار مشاهده

هتل های 4 ستاره دبی برای ایرانیان

اگر قصد سفر به دبی را داشته و می خواهید اقدام به دریافت ویزای آنلاین دبی و یا ویزای دبی به صورت حضوری کنید، لازم است هتلی را برای اقامت خود رزرو کرده باشید. اخذ ویزای دبی کار آسانی است. به خصوص الان که:

  • تماس با صالحان سیر .
  • اخذ ویزای آنلاین دبی از طریق سایت صالحان سیر به راحتی ممکن شده است.

شما با توجه به بودجه و اولویت های خود، می توانید رنج قیمت و کیفیت متفاوتی از هتل ها و متل ها را در دبی رزرو نمایید. تعداد هتل های لوکس به اندازه هتل های ارزان قیمت در دبی زیاد است و خیلی از این هتل ها به سبک هتل های اروپایی می باشد.

در اینجا قرار است چندی از صد ها هتل 4 ستاره دبی برای ایرانیان را معرفی کرده و بگوییم که چطور از طریق شرکت هایی نظیر صالحان سیر می توانید اقدام به اخذ ویزای دبی کنید.

هتل های دبی | ویزای دبی | ویزای امارات | ویزای آنلاین امارات | ویزای آنلاین دبی

هتل های 4 ستاره برتر دبی

اگر قرار باشد لیستی از تمامی هتل های 4 ستاره دبی برای ایرانیان را در اختیارتان قرار دهیم، زمان زیادی باید صرف کنید تا بتوانید تنها مختصر و مفید درباره هریک اطلاعاتی به دست آورید و با توجه به اولویت ها، یکی را برای اقامت در دبی برگزینید.

اما ما کار را برایتان آسان کرده و از میان صد ها هتل 4 ستاره ای که دبی وجود دارد، به معرفی برترین ها بسنده کرده ایم. پس در ادامه همراه ما باشید.

 

هتل Marina Byblos  

این هتل 4 ستاره دارای اتاق های بسیار بزرگی است که با مبلمان و وسایل لوکس و شیک تزئین شده است. در تمامی اتاق های این هتل تلویزیون، چای ساز و قهوه ساز و امکاناتی از این قبیل وجود دارد. اگر اهل رفتن به کلاب های شبانه هستید، این هتل می تواند گزینه انتخابی خوبی برای شما باشد.

ناگفته نماند که فاصله این اتاق از مرکز خرید ابن بطوطه که یک مرکز خرید فوق العاده خوب و مناسب می باشد، چیزی کمتر از چهار کیلومتر است.

ویزای دبی

هتل Atana

اگر هتل های شلوغ و پرطرفدار را دوست دارید، انتخاب این هتل می تواند شما را بسیار خوشحال کند. این هتل دارای موقعیت مکانی بسیار خوبی است و فاصله چندانی با بازار امارات ندارد. در رستوران های این هتل به صورت 24 ساعته خدمت رسانی می شود و این هتل دارای سه سالن غذاخوری لوکس و مجلل بوده که نواختن موسیقی زنده در آن سبب تمایزش با دیگر هتل ها شده است.

هتل JA Ocean

اگر می خواهید هزینه متوسطی برای اقامت خود پرداخت کنید، هتل جی ای اوشن بهترین گزینه پیشنهادی به شماست. این هتل که شامل 342 اتاق و سوییت می باشد، مشرف به دریا است و در برخی از اتاق های آن منظره زیبایی به چشم می خورد که طبیعی است اگر قیمت اتاق های رو به دریا از اتاق های معمولی بیشتر باشد. استخر روباز، بالکن های اختصاصی، وای فای رایگان و ...، از امکانات فوق العاده این هتل می باشد. اگر می خواهید هر لحظه قدم زنان به سمت ساحل بروید، حتماً اقامت در این هتل را برگزینید.

هتل Manzil

هتل منزل یکی از بهترین هتل های 4 ستاره دبی برای ایرانیان است که از نظر موقعیتی فاصله کمی تا بازار دبی دارد. این هتل بر خلاف هزینه مناسبی که از توریست ها دریافت می کند، امکانات فوق العاده ای در اختیارشان قرار داده است. در رستوران این هتل انواع غذا های عربی، مدیترانه ای و فرانسوی با کیفیت عالی سرو می شود. جالب است بدانید که این هتل مجهز به سالن ورزشی و بدنسازی بوده و بهترین گزینه برای افرادی است که نمی خواهند در طول سفر ورزش را ترک کنند.

ویزای دبی

 

از دیگر هتل ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • هتل شراتون
  • هتل مدیا وان
  • هتل ویدا

و ... .

هتل های دبی | ویزای دبی | ویزای امارات | ویزای آنلاین امارات | ویزای آنلاین دبی

اخذ فوری ویزای دبی از طریق غیرحضوری و آنلاین 

می دانید که برای سفر توریستی، کاری، تحصیلی و ... به کشور امارات همانند هر کشور دیگری نیاز است که ویزا دریافت کنید. ثبت درخواست ویزای آنلاین دبی به صورت غیرحضوری از طریق سایت رسمی صالحان سیر

اگر با تکنولوژی روز دنیا آشنا بوده و رابطه خوبی با انجام کار ها به صورت اینترنتی داشته باشید، اخذ ویزای آنلاین دبی را به شما پیشنهاد می کنیم. زیرا درخواست دادن برای ویزای دبی به صورت حضوری، هم هزینه زیادی در بر داشته و هم سبب به هدر رفتن زمان شما می شود.

پس بهترین کار این است که ویزای آنلاین دبی را با کمک مشاورین سایت صالحان سیر اخذ نمایید.

نظرات کاربران