X

سوغاتی های عجیب سفر به کنیا

  • ارسال شده در : 1498/09/18 , 23:55
  • 2850 بار مشاهده

 

سوغاتی های عجیب سفر به کنیا

کشور کنیا کشوری است در قاره آفریقا که به خاطر حیات وحشی که دارد در میان توریست ها و گردشگران دارای جایگاه فوق العاده ای است. اگر قصد سفر به کشور خارجی را دارید و از دیدن فضای سبز، حیات وحش و گونه های گیاهان کمیاب لذت می برید، انتخاب کشور کنیا می تواند یک انتخاب جالب و هیجان انگیز باشد.

ویزای کنیا و یا است. اما اگر توریست هستید و قصد سفر چند روزه به کنیا را دارید، لازم نیست به سمت ویزای کنیا تحصیلی، کاری و ... بروید. 

وقتی کار ویزای کنیا انجام شد و شما آماده سفر به این کشور شدید، لازم است اطلاعاتی درباره این منطقه در دست داشته باشید و بدانید بهترین سوغاتی های سفر به کنیا چه می باشد.

اگر اطلاعاتی در این باره ندارید، صالحان سیر با ارائه اطلاعات مفید و خوب شما را در این زمینه به بهترین شکل راهنمایی می کند و نمی گذارد در این کشور سرگردان بمانید.

لازم به ذکر است قبل از ورود به فرودگاه بین المللی کنیا، ایرانیان بایستی ویزای کنیا را دریافت کرده باشند. زیرا برای توریست های ایرانی امکان دریافت ویزای کنیا از نوع فرودگاهی وجود ندارد.

ویزای قرقیزستان

با سوغاتی های سفر کنیا آشنا شوید

خرید سوغاتی به عنوان یادگاری از سفر برای خود و یا نزدیکانتان ممکن است یکی از قسمت های سخت سفر باشد. زیرا باید مطابق با هر سلیقه ای یک سوغات خاصی خریداری کنید. جالب است بدانید سوغاتی های سفر به کنیا دو دسته هستند. یکی سوغاتی هایی که جنبه خوراکی دارند و دیگری سوغاتی هایی که بعد ها به عنوان یادگار باقی می مانند.

حال در زیر، با برخی از بهترین سوغاتی های سفر کنیا آشنا شوید هم چنین برای مشاهده آداب و رسوم عحیب مردم کنیا کلیک کنید.

 

ویزای کنیا | ویزای آنلاین کنیا | اخذ ویزای کنیا | سوغاتی کنیا

سنگ صابون های حکاکی شده:

این سنگ صابون ها اصالتاً برای منطقه kissi می باشد و انواع و اقسام حیوانات در این سنگ صابون ها حکاکی شده است. جالب است بدانید که در ساخت این صابون ها از رنگ های طبیعی استفاده می شود.

برای مطالعه: ویزای تانزانیا

مهره های کازوری:

این مهره ها برای مردم ماسایی است و در ساخت گردبند، گوشواره، دستبند و ... از آن استفاده می شود. این مهره ها دارای رنگ های مختلفی است که هر کدام نماد چیز مختلفی هستند. مثلاً رنگ قرمز نماد خون و رنگ سبز نماد سعادت می باشد.

 مشاهده سوغاتی سفر به تانزانیا

ویزای کنیا | اخذ ویزای کنیا

منبت کاری های آبنوس:

این منبت کاری ها را اغلب مجسمه سازان آکامبا انجام می دهند و مجسمه هایی در اشکال مختلف با چوب می سازند. این مجسمه ها در حین ساخت چندان زیبا نیستند، اما در نهایت به خاطر اتمام پروسه تولید، براق و جذاب می باشند.

شیشه ای های گیتنگلا:

این شیشه ها تهیه شده از مواد بازیافتی است که در ظروف تزئینی، زیور آلات و ... از آن ها استفاده می شود. افراد معلول در پروسه تولید و ساخت آن ها نقش داشته و به منظور گذران زندگی این کار را انجام می دهند.

ویزای کنیا | اخذ ویزای کنیا

پتوی ماسایی:

صنعت نساجی و بافت پارچه یکی از صنایعی است که نه تنها در کنیا، بلکه در کشور هایی نظیر ایران هم در زمره صنعت های پیشرفته به شمار می رود. متریال این پتو ها طبیعی بوده و از پنبه یا پشم نرم تهیه شده است. اغلب این پتو به رنگ قرمز و ترکیبش با رنگ دیگر تولید و روانه بازار فروش کنیا می شود. برای خرید نمونه برتر و باکیفیت آن بهتر است به نمایندگی فروش آن در سطح کشور کنیا مراجعه نمایید.

ماسک و نقاب ها:

این ماسک ها همگی از چوب تهیه می شوند و جنبه استفاده تزئینی و زیبایی دارند. چوب مورد استفاده در ساخت این ماسک ها به صورت سفارشی و محلی تهیه می گردد.

ویزای کنیا | اخذ ویزای کنیا

سپر ماسایی:

این سپر ها، سپر هایی سنگین وزن هستند و از اجزای مختلفی تشکیل شده اند که به منظور سهولت حمل آن، بهتر است اجزا را از هم جدا نموده و بعد در مقصد آن ها را به هم متصل نمایید و در منزل خود از آن به عنوان نمادی از کنیا استفاده کنید.

انواع قهوه:

حال وقت آن رسیده که سوغاتی های خوراکی کنیا را معرفی کنیم. کنیا در اصل بزرگترین تولید کننده قهوه در آفریقای شرقی است و برند های مشهوری در این کشور، توزیع کننده قهوه کنیا به سراسر جهان هستند. خرید این قهوه را برای کسانیکه در زمره عاشقان قهوه قرار می گیرند پیشنهاد می کنیم. در لیست جاذبه های گردشگری خود از مزارع کشت قهوه هم دیدن فرمایید.

  • آجیل ماکادامیا
  • شراب شیرین

و ... از دیگر سوغاتی های خوراکی سفر به کنیا است.

حال که با انواع سوغات کنیا آشنا شدید، در طی سفرتان با ویزای کنیا، کدام را برای خود و یا نزدیکانتان تهیه می کنید؟

نظرات کاربران