X

مقایسه کارشناسی فرودگاه کامبوج با فرودگاه مهرآباد

  • ارسال شده در : 1498/09/21 , 23:55
  • 904 بار مشاهده

مقایسه کارشناسی فرودگاه کامبوج با فرودگاه مهرآباد

 

ویزای کامبوج، برای سفر به کامبوج که کشوری در جنوب شرقی آسیا با دشت های کم ارتفاع، دلتای مکونگ و کوه ها و ساحل خلیج تایلند است  مورد نیاز می باشد. ویزای آنلاین ایران همچنین در وب سایت صالحان سیر در دسترس شما همراهان گرامی است.

ویزای آنلاین کامبوج | ویزای آنلاین ایران | جایگاه تشریفات فرودگاه مهرآباد

در کامبوج، فرودگاه VINCI و شرکت های تابعه آن در کامبوج، بیش از 25 سال است که مدیریت فرودگاه های پنوم پن، سیهانوکویل و سی ام ریپ را بر عهده دارند. این سه فرودگاه در سال ۲۰۱۵ به میزان ۱۷ درصد تولید ناخالص داخلی کشور را تشکیل دادند و ۲۰ درصد از جمعیت فعال را استخدام کردند. این فرودگاه ها پس از سرمایه گذاری ۲۷۰ میلیون یورو، ترافیک جمعی بیش از ۱۰ میلیون مسافر داخلی و خارجی با ویزای کامبوج را در سال ۲۰۱۸ ثبت کردند.

مطالب مرتبط: مقایسه خدمات تشریفات فرودگاه امام خمینی با فرودگاه قطر

ویزای آنلاین کامبوج | ویزای آنلاین ایران | جایگاه تشریفات فرودگاه مهرآباد

فرودگاه پنوم پن، فرودگاه بین المللی که در پایتخت کامبوج پنوم پن قرار گرفته است که یک فرودگاه عمومی و نظامی است که مانند فرودگاه قطر یک باند فرود آسفالت در آن قرار گرفته است.  جایگاه تشریفات فرودگاه مهر آباد به تنهایی حرف های زیادی برای خود نمایی نسبت به فرودگاه کامبوج دارد. 

فرودگاه سی ام رپ واقع در نزدیکی شهر تاریخی آنگکور، نقش مهمی در گسترش صنعت گردشگری محلی ایفا می کند. فرودگاه سی ام رپ تصمیم گرفته است تاریخ و صنایع دستی این منطقه را ترویج کند تا یکپارچه در محیط های باستان شناسی خود جای بگیرد و مسافران با ویزای کامبوج را جذب خود کند. هر ساله تعداد بیشتری از بازدید کنندگان از هر گوشه دنیا با ویزای کامبوج به تحسین این مکان توریستی پر جنب و جوش می آیند. طراحی ساختمان ترمینال و سازه فلزی از معماری سنتی کامبوج الهام گرفته شده است. توریست ها با ویزای کامبوج به محض پیاده شدن در فرودگاه، در میراث و فرهنگ کامبوج غوطه ور می شوند. در سال 2012، حدود 2 میلیون نفر به منطقه سفر کردند که در سال 2018، این آمار بیش از دو برابر شده است.

برای مطالعه: cip فرودگاه امام 

ویزای آنلاین کامبوج | ویزای آنلاین ایران | جایگاه تشریفات فرودگاه مهرآباد

فرودگاه ها VINCI به دنبال ارائه خدمات با تطابق با بالاترین استانداردهای جهانی به توریست های بین المللی  است. کارهای قابل توجهی در زمینه بازسازی و تمدید برای بهبود عملکرد و راحتی در فرودگاه انجام شده است و گردشگران را با ویزای کامبوج به این کشور جذب می کنند. فرودگاه پومن پن، پایتخت کشور کامبوج، هم اکنون 31000 متر مربع مساحت دارد. مساحت سطح برای پاسخگویی به نیازهای ترافیک هوایی به سرعت در کامبوج حال رشد است.

بیشتر بدانید: cip فرودگاه کیش

ویزای آنلاین کامبوج | ویزای آنلاین ایران | جایگاه تشریفات فرودگاه مهرآباد

فرودگاه سیهانوکویل در 20 کیلومتری شرق سیهانوکویل در شهر پره سیهانوکویل واقع شده است و سومین فرودگاه بین المللی کامبوج است. فرودگاه سیهانوکویل به لطف راه اندازی مسیرهای بین المللی و افتتاح چندین خط جدید در خدمت مسافران با ویزای کامبوج است و این فرودگاه که به طور فزاینده ای مورد توجه گردشگران داخلی و آسیا با ویزای کامبوج قرار دارد که از زمان راه اندازی مجدد آن در سال 2007، رشد ترافیکی شدیدی را تجربه کرده است. در دسامبر سال 2016، فرودگاه های VINCI یک برنامه مهم برای تقویت زیرساخت ها را برای بزرگ کردن امکانات و رسیدگی به رشد ورود مسافران در فرودگاه سیهانوکلویل آغاز کردند. این شامل نوسازی کامل ساختمان موجود و تمدید ترمینال، از 2700 متر مربع به 4 هزار و 800 متر مربع است. این فرودگاه که در سال 1960 توسط کشور جماهیر شوروی ساخته شده بود مدتی بدون فعالیت مانده و در سال 2007 به طور رسمی بازگشایی شد ولی با این حال بعد سقوط پرواز PMTair در ژوئن 2007 پروازهای آن تا سال 2011 قطع شد.

ویزای آنلاین کامبوج | ویزای آنلاین ایران | جایگاه تشریفات فرودگاه مهرآباد

در مقابل فرودگاه های ایران که کشوری با 80ملیون جمعیت و یکی از کشورهای غرب آسیا است آمادگی خدمت به مسافران با ویزای ایران را دارد.

فرودگاه مهرآباد که جزو دو فرودگاه پایتخت ایران است تا سال 2007 به عنوان فرودگاه اصلی در ترافیک داخلی و خارجی در شهر تهران بود و میزبان مسافران خارجی با ویزای ایران و مسافران داخلی زیادی بود که بعد از سال 2007 پروازهای بین المللی به فرودگاه امام خمینی که در 30 کیلومتری جنوب غربی تهران پایتخت ایران، در نزدیکی رباط کریم قرار دارد منتقل شد. و در حال حاضر پروازهای داخلی در این فرودگاه انجام می شود و  از نظر مسافران شلوغ ترین فرودگاه در ایران است. این فرودگاه همچنین یکی از پایگاه های نیروی هوایی ایران است. فرودگاه امام خمینی در ایران نیز بعد از فرودگاه مهرآباد تهران و فرودگاه شهر مشهد از شهرهای زیارتی ایران از نظر ترافیک در رده سوم قرار دارد و میزبان مسافران خارجی با ویزای ایران است.

فرودگاه مهرآباد برای اولین بار در سال 1938 به عنوان میدان هوایی برای هواپیماهای کلوب قرار گرفت، سپس پس از جنگ جهانی دوم به همراه شناختن بین المللی با پیوستن به سازمان هواپیمایی کشوری ایران به سازمان بین المللی هواپیمایی کشوری آژانس تخصصی سازمان ملل در سال 1949، این فرودگاه همچنین به یک پایگاه نیروی هوایی تبدیل شد. در سال 1955 بعد ساخت باند آسفالت شده و ساختن ترمینال برای پروازهای داخلی و بین المللی طراحی و ساخته شد و در میان طراحان ساختمان های مدرن معمار مشهور ویلیام پریرا بود.

در حال حاضر مسافران خارجی با ویزای ایران بعد از ورود از طریق فرودگاه امام خمینی می توانند از فرودگاه مهرآباد به دیگر شهر های ایران سفر داشته باشند.

و در فرودگاه مهرآباد مسافران خارجی با ویزای ایران همچین از سوغات های شهر های مختلف و اطلاعات و توضیحاتی که در مورد شهر های ایران هست استفاده کنند.

بازدیدکنندگان یا گردشگران یا کسانی که برای اهداف تجاری، یا اداری باید در ایران حضور داشته باشند می توانند برای اخذ ویزای ایران (ویزای آنلاین) به سربرگ سایت صالحان سیر مراجعه کنند. به این ترتیب مسافران قادر به گرفتن ویزا از بیش از 70 کشور جهان خواهند بود. ویزای ایران می تواند به شما اجازه دهد یک تا سی روز در ایران باشید.

فرودگاه مهرآباد که در بخش غربی تهران قرار گرفته است چهارمین فرودگاه خاورمیانه است و مسافران داخلی و خارجی با ویزای ایران امکان سفر به همه شهرهای کشور را خواهند داشت که با باند آسفالت حدود 13000 پا در مقایسه با فرودگاه پنوم پن پایتخت کامبوج با باند 3000 پا بزرگتر است که مستندات آن در سایت ویکی پدیا وجود دارد. این فرودگاه نیز به همچنین میزبان مسافران داخلی و خارجی با ویزای کامبوج است.

نظرات کاربران