X

هزینه ها در سفر به قرقیزستان

  • ارسال شده در : 1498/09/23 , 23:55
  • 2655 بار مشاهده

هزینه ها در سفر به قرقیزستان

قرقیزستان کشوری در آسیای میانه است که با رشته کوه ها محاصره شده است. ویزای قرقیزستان راهی برای گردشگران برای دیدن زیبایی های این کشور با مناظر طبیعی و رشته کوه های متوالی است. این کشور همجوار کشورهای قزاقستان، ازبکستان، تاجیکستان و چین است. پایتخت و بزرگترین شهر آن بیشکک است. هزینه مسافرت به این کشور با ویزای قرقیزستان مانند کامبوج بسیار زیاد نیست بخصوص در طول زمستان چون تقریباً در همه جا می توانید اردو بزنید و حتی اگر دوست ندارید کمپینگ کنید، با ویزای قرقیزستان مبلغ زیادی را برای گذراندن شب در مهمانسراها، خانه های خانگی و یورت ها نمی پردازید. با توجه به اینکه واحد پول قرقیزستان همنطور که در ویکی پدیا ذکر شده است سوم است در ادامه میانگین هزینه برای مسافرت به این کشور را به طور خلاصه بیان خواهیم کرد:

ویزای قرقیزستان | ویزای آنلاین قرقیزستان | اخذ ویزای قرقیزستان

هزینه های محل اقامت

قیمت های بیشکک طی چند سال گذشته به شدت افزایش یافته است آنجا که ممکن است شما مقداری از وقت خود را در کمپینگ یا در یورت با سرما می گذرانید در غیر اینصورت بخواهید کمی از راحتی بیشتری لذت ببرید در این صورت می توانید با ویزای قرقیزستان از مسافرخانه ها و یا هتل های مختلف بر اساس بودجه خود استفاده کنید.

با ویزای قرقیزستان و سفر به این کشور، در قرقیزستان این ویژگی را وجود دارد که فارغ از اینکه به کجا بروید، افراد محلی خانه های خود را برای اقامت در خانه به بیگانگان ارائه می دهند. خواه این یک روستای دورافتاده باشد یا یک مکان توریستی، به محض ورود، زنان به شما نزدیک می شوند و از شما می پرسند که آیا می خواهید در خانه آنها بمانید. ویزای آنلاین قرقیزستان امکان اقامت درخانه های عالی که همیشه راحت  تمیز و زیبا تزئین شده اند را می دهند طوری که شما نمی خواهید آنجا ترک کنید.

با ویزای قرقیزستان می توانید در خوابگاه ها یا هتل ها اقامت کنید. اتاق ها یا خوابگاه ها از تختی به طور میانگین 5 تا 15 دلار می باشد. آپارتمان از رنج قیمت 15 تا 40 دلار می باشد و یک هتل خوب میانگین 40 تا 120 دلار متغیر است. و هتل های 5 ستاره از 120 دلار تا 250 دلار می باشد. تقریبا هتل ها هم قیمت استانبول و کمتر هستند. زیرا حداقل هتل 2 ستاره یا هاستل در استانبول 8 دلار است. که با ویزای قرقیزستان می توانید هر کدام از این شرایط و امکانات با توجه به خواسته خود انتخاب کنید.

ویزای قرقیزستان | ویزای آنلاین قرقیزستان | اخذ ویزای قرقیزستان

هزینه های ناشی از حمل و نقل

بعد گرفتن ویزای آنلاین قرقیزستان در قرقیزستان می تواند کمی مشکل باشد. هیچ اتوبوس معمولی مانند بسیاری از کشورها وجود ندارد. در عوض، شما مارشوتاکس یا همان مینی بوس های عمومی را می توانید استفاده کنید که همیشه برنامه ندارند و بعضی اوقات فقط وقتی تکلمیل می شوند حرکت می کنند. یا تاکسی های اشتراکی مثل کشور ایران وجود دارد که اتومبیل ها صندلی را برای مسافرهای جداگانه اجاره می دهند. قیمت همیشه ثابت نیست و باید در مورد کرایه خود مذاکره کنید. پول آنچه را که باید بعد از افراد محلی بپردازید، دریابید تا هزینه اضافی نپردازید.

با ویزای قرقیزستان اجاره اتومبیل در قرقیزستان از آنجا که عرضه افزایش یافته است بسیار مقرون به صرفه تر شده است، اما تقاضا هنوز از عرضه در تابستان بیشتر است. در قرقیزستان جاده ها مالیات می گیرند و مردم وقتی اتومبیل متعلق به خودشان نیست رانندگی نامناسبی دارند. بنابراین قیمت ها فوق العاده پایین نیستند که با ویزای آنلاین قرقیزستان و اجاره ماشین مانند جیپ به طور روزانه 50 دلار است، برای مدلهای برتر 100 دلار پرداخته می شود.

در قرقیزستان تنها یک قطار داخلی وجود دارد که بسیار ارزان است و با ویزای آنلاین قرقیزستان سفر با این قطار ممکن است حدود 1 دلار است اما بسیار کند است.

ویزای قرقیزستان | ویزای آنلاین قرقیزستان | اخذ ویزای قرقیزستان

هزینه تغذیه و مواد غذایی

در قرقیزستان بعد گرفتن ویزای آنلاین قرقیزستان از امتحان کردن رستوران ها نترسید زیرا قیمت یک وعده غذایی بالاتر از 10 دلار نیست و در رستوران های فوق مجلل 15 تا 35 دلار است. این قیمت ها با توجه به کیفیت متفاوت است.

ویزای قرقیزستان | ویزای آنلاین قرقیزستان | اخذ ویزای قرقیزستان

هزینه های متفرقه

در قرقیزستان همیشه هنگام مسافرت با ویزای آنلاین قرقیزستان چند هزینه اضافی دیگر وجود دارد. موزه ها، هزینه های ورود و غیره.

  • ورودی سینما در بیشکک 18 سوم که هر یک دلار معادل 69 سوم قرقیزیستان است.
  • سیم کارت محلی به مدت 1 هفته داده 4 گیگابایتی (داده های نامحدود بین 1 تا 7 صبح) 1.5 دلار است.
  • ورود به جشنواره پرنده 12 دلار می باشد.
  • اسکی در قرقیزستان اگر در زمستان باشید بسیار مقرون به صرفه است و در کاراکول در حدود 15 دلار هزینه دارد.
  • ورود به موزه ها چیزی حدود 1 دلار است

ویزای قرقیزستان | ویزای آنلاین قرقیزستان | اخذ ویزای قرقیزستان

همانطور که می بینید هزینه سفر به قرقیزستان ارزان و مقرون به صرفه است.

نظرات کاربران