X

سفر لوکس به ایران

  • ارسال شده در : 1498/09/27 , 23:55
  • 998 بار مشاهده

سفر لوکس به ایران

ایران یکی از زیباترین و مهمان پذیر ترین کشورهای آسیا است و مانند هر کشور دیگری، از مکان ها و جاذبه های لوکس زیادی بهره مند است که هر کدام می توانند یک سفر بسیار زیبا و مناسبی را برای افراد تجمل گرا فراهم کنند. در سفر شما به ایران، ویزای ایران کلید ورود شما به کشور خواهد بود، پس از آن انتخاب مکان های لوکس همانند جایگاه تشریفات فرودگاه امام، جایگاه تشریفات فرودگاه مهرآباد، هتل ها، رستوران ها و غیره گزینه های بعدی سفر شما به ایران خواهند بود. قیمت خدمات مسافرتی با توجه به اختلاف قیمت ارز بسیار ارزان است و شما با هزینه کمتری نسبت به کشور های خاورمیانه از سفر لذت میبرید. هزینه یک هفته سفر به ایران با هتل های 5 ستاره با تمام امکانات و لیدر و گاید در یک هفته معادل 450 دلار است. هدف ایجاد این مقاله کمک هر چند کوچک، جهت معرفی مکان های لوکس ایران برای سفر تجمل گرایی شما می باشد. در وهله اول، خبر خوب این است که می توانید ویزای ایران خود را به آسانی از طریق پورتال اخذ ویزای آنلاین ایران در صالحان سیر دریافت کنید.

ویزای ایران | ویزای آنلاین ایران | اخذ ویزای ایران | جایگاه تشریفات فرودگاه امام | جایگاه تشریفات فرودگاه مهرآباد

بخش VIP فرودگاهی

نقطه ورود به ایران و سفر به نقاط مختلف کشور فرودگاه ها هستند. افراد ثروتمند و تجمل گرا دوست دارند که در همان بدو ورود به کشور از خدمات و بخش های VIP بهره مند باشند. جایگاه تشریفات فرودگاه امام و مهرآباد بهترین بخش VIP فرودگاه های امام و مهرآباد هستند. این جایگاه در همان لحظه باز شدن درهای هواپیما آماده خدمات رسانی ویژه به شما هستند. کارشناسان جایگاه شما را به بخش VIP فرودگاه راهنمایی کرده تا از بخش های مختلف جایگاه چون پذیرایی، گیت پرواز خصوصی و غیره بهره مند شوید. در صورت تکمیل کارهای پرواز توسط کارکنان جایگاه، به وسیله یک خودروی ویژه و لوکس به هتل فول ستاره تهران که مد نظر شماست منتقل می شوید.

این جایگاه درفرودگاه مهرآباد نیز نوعی از دیگر از خدمات فرودگاهی است که در فرودگاه مهرآباد قرار دارد. در صورت تمایل به دیدن سایر نقاط ایران باید از فرودگاه داخلی استفاده کنید. همانند جایگاه فرودگاه امام می توانید از این جایگاه ها درخواست ماشین کنید. تا شما را از هتل یا محل مورد نظر به فرودگاه مهرآباد منتقل کنند. در فرودگاه مهر آباد این جایگاه در طبقه بالایی خود فرودگاه واقع شده و از سوی جایگاه کارشناسی جهت همراهی شما از درب ورودی فرودگاه تا جایگاه VIP فرستاده می شود. لازم به ذکر است که تا لحظه پرواز، شما می توانید از تمام خدمات ویژه فرودگاه مهرآباد حتی سوییت های آن استفاده کنید.

برای مطالعه: جایگاه تشریفات فرودگاه کیش

در صورت تمایل به دریافت جزییات بیشتر در رابطه با انواع خدمات جایگاه ها، چگونگی رزرو جایگاه و غیره به بخش جایگاه تشریفات هر دو فرودگاه که در ابتدای مقاله لینک شده مراجعه کنید. اغلب گردشگران خارجی ترجیح میدهند در ایران به صورت زمینی با لیدر راننده محلی سفر کنند که روزانه مبلغی حدود 50 تا 150 دلار را برای شما در بر دارد.

ویزای ایران | ویزای آنلاین ایران | اخذ ویزای ایران | جایگاه تشریفات فرودگاه امام | جایگاه تشریفات فرودگاه مهرآباد

هتل های 5 ستاره ایران

در صورت اخذ ویزای ایران و سفر به ایران، نیازمند رزرو و اقامت در بهترین هتل های تهران یا به عبارتی هتل های 5 ستاره این شهر هستید. هتل تاج محل تهران یک هتل لوکس با ظاهر و معماری هندی ایرانی است. هتل تاج محل تهران از یک آپارتمان بسیار شیک و بزرگ و دو رستوران بسیار لاکچری تشکیل شده به صورتی که یکی از رستوران ها به سبک ایرانی و دیگری به سبک هندی می باشد. این هتل در خیابان شیخ بهایی در منطقه 3 شهر تهران قرار دارد. برای اطلاعات بیشتر درباره هتل و رزرو اتاق به سایت http://www.tajmahalhotel.ir/ مراجعه کنید.

هتل های دریایی تورنج و هتل سورینت مریم در کیش، هتل عباسی در اصفهان، هتل رویال درویشی در مشهد، هتل زندیه شیراز، هتل کایا لاله پارک تبریز و هتل پارسیان آزادی تهران نمونه های دیگر از هتل های لوکس و مجلل ایران می باشند که هر کدام بسته به موقعیت شما می توانند یک گزینه عالی برای اقامت  شما دارندگان ویزای ایران باشند.

پیشنهاد صالحان: فرودگاه های ایران

ویزای ایران | ویزای آنلاین ایران | اخذ ویزای ایران | جایگاه تشریفات فرودگاه امام | جایگاه تشریفات فرودگاه مهرآباد

رستوران های مجلل

گزینه بعدی در لوکس کردن سفر شما به ایران، رستوران های مجلل آن هستند. با وجود این رستوران ها، می توانید در یک مکان شیک و بسیار رویایی اوقاتی را به صرف نهار یا شام با خانواده و عزیزان خود داشته باشید. هر دارنده ویزای ایران در سفر لوکس خود باید بداند که کافه شمروون، البرز، دیوان، لئون، بیستانگو، گیلانه از مهم ترین و شیک ترین رستوران ها و کافه های تهران هستند و هر کدام می توانند یک مکان عالی برای سفرهای لوکس شما در ایران باشند.

در خیابان ولی العصر تهران یک سوپرایز خوشمزه برای شما عاشقان غذاهای لذیذ ایرانی وجود دارد که می تواند سفر لوکس شما را رنگین تر کند. رستوران بیستانگو یکی از لوکس ترین و خاص ترین رستوران های تهران است. به نوعی می توان گفت اولین رستوران ایرانی است که در آن همانند نمونه های لوکس خود در جهان در تلاش است تا بهترین و لذیذ ترین طعم ها را با شیک ترین و زیباترین طرح ها و رنگ ها سرو کند. این رستوران می تواند بهترین مکان برای شما توریست ها و دارندگان ویزای ایران باشد. این رستوران هر روز هفته به غیر از جمعه ها از ساعت 12 ظهر تا 3 بعد الظهر و 7 عصر تا 11 شب باز است. برای اطلاعات رستوان ها با ویزای ایران کلیک فرمایید.

ویزای ایران | ویزای آنلاین ایران | اخذ ویزای ایران | جایگاه تشریفات فرودگاه امام | جایگاه تشریفات فرودگاه مهرآباد

آنچه گفته شد!

سفر به ایران برای اکثر کشورهای خارجی با داشتن ویزای ایران امکان پذیر است، همچنین دریافت ویزای ایران از نوع توریستی از طریق پورتال ویزای آنلاین ایران در صالحان سیر فراهم شده است. با وجود این روش، سفر شما به ایران قطعی خواهد شد. چنان چه خواهان یک سفر لاکچری در ایران هستید ما به شما این جایگاه های لاکچری دو فرودگاه مهر آباد و امام خمینی را معرفی می کنیم. خدمات این جایگاه ها مخصوص افراد VIP و CIP است که از قبل سرویس های آن را رزرو کرده باشند. مرحله بعدی شما رزرو یک هتل 5 ستاره فوق لاکچری و رستوران های شیک است که در این مقاله به چند نمونه از آن ها اشاره کردیم. در یک جمله کوتاه، شما در صورت اخذ ویزای ایران و سفر شما به این کشور و همچنین رزرو جایگاه تشریفات هر دو فرودگاه، اجاره ماشین های لوکس، هتل ها و رستوران های بسیار لاکچری و موارد دیگر این چنینی در کنار بازدید از مکان های دیدنی ایران می توانید یک سفر به یاد ماندنی را برای خود خلق کنید.

نظرات کاربران