X

سنگاپور، قطب اقتصاد جهان

  • ارسال شده در : 1398/09/30 , 23:55
  • 1126 بار مشاهده

سنگاپور، قطب اقتصاد جهان

سنگاپور یک کشور توسعه یافته است و همواره از سوی مردم جهان مورد توجه قرار می گیرد. ویزای سنگاپور به خصوص ویزای آنلاین سنگاپور از ویزاهای رایج می باشد و دلیل آن، افزایش مسافرت های توریستی به این کشور است. گفته های مختلفی در رابطه با این کشور شنیده می شود از جمله: چرا سنگاپور یک کشور ثروتمند است؟ چرا سنگاپور یک کشور توسعه یافته است؟ درآمد سنگاپور از کجا تامین می شود و چگونه می تواند از طریق صالحان سیر ویزای آنلاین سنگاپور را دریافت کرد؟ با ما همراه باشید!

ویزای سنگاپور | ویزای آنلاین سنگاپور | اخذ ویزای سنگاپور

سنگاپور یک کشور ثروتمند است!

به گذشته بر می گردیم، سال 1960، زمانی که سنگاپور آن زمان، ثروتمند نیست و در لیست کشورهای فقیر جهان قرار دارد. پس از 25 سال تلاش و سیاست های موفق، سنگاپور به یک کشور ثروتمند تبدیل شد به گونه ای که از سال 1985 تا الان، مرتباً به ثروت سنگاپور افزوده می شود و چیزی که اکنون می بینیم یک کشور فوق ثروتمند است. ثروت سنگاپور از کجا بدست آمد؟

تحلیل گران این سوال پاسخ های مختلفی را ارائه کردند. عده ای موفقیت کشور را در تصمیمات درست دولت می دانند و تاکید دارند که الگو گرفتن از این تصمیمات می تواند برای سایر کشورها نیز مفید باشند. موقعیت جغرافیایی سنگاپور از جمله بندر تجاری بسیار حیاتی و سودآور آن که توسط انگلیسی ها ساخته و بعدها توسط سنگاپور توسعه داده شده است و دیگری وجود تنگه  مالاکا یعنی محل عبور بسیاری از کشتی های تجاری نمونه هایی از الطاف الهی و جغرافیای طلایی این کشور محسوب می شوند. عده ای دیگر دلایل اشاره شده را تایید می کنند اما اضافه می کنند که سنگاپور مانند یک ورزشکار با استعداد است به طوری که هر کاری را به بهترین شیوه ممکن آن انجام می دهد.

نکته آخر و البته مهم در رابطه با چگونگی رونق اقتصاد در سنگاپور، باز گذاشتن درهای سرمایه گذاری کشور به روی تاجران و سرمایه گذاران خارجی می باشد. سنگاپور با این ترفند توانست بسیاری از سرمایه ها و تجارب را به کشور وارد کند تا بتواند سنگاپور را به یک مرکز مالی جهان تبدیل کند. اخذ ویزای سنگاپور، سفر به این کشور و ایده گرفتن از سبک و سیاق درآمد زایی از دولت و تاجران آن می تواند یک محرک بسیار خوبی برای اقتصاد ویران شده ایران باشد.

ویزای سنگاپور | ویزای آنلاین سنگاپور | اخذ ویزای سنگاپور

توسعه و پیشرفت در سنگاپور

پیشرفت هر کشور از طریق مقایسه بین وضعیت فعلی او با گذشته تعیین می شود. در رابطه با پیشرفت اقتصاد سنگاپور لازمه بگوییم که سنگاپور از سال 1960 تا چند سال اخیر توانست سرانه تولید ناخالصی خود را از 320 دلار آمریکا به 60 هزار دلار آمریکا برساند تا به یکی از قوی ترین اقتصادهای جهان تبدیل شود. حیرت آور است!

در گذشته سنگاپور مستعمره انگلیس بود، سپس اعلام استقلال کرد و به کشور مالزی پیوست، زمان زیادی نگذشت که با مشکلات و نزاع های زیادی با این دولت روبه رو شد و همین منجر شد تا از مالزی جدا شود. در این وضعیت سنگاپور هیچی نداشت حتی نمی توانست آب کافی ای برای مردمش تامین کند، اما چرخ گردان برگشت و اکنون سنگاپور دارای یک جامعه مدرن و صنعتی است. بندر سنگاپور شلوغ ترین بندر جهان و اقتصاد آن در لیست شماره یک های جهان قرار دارد. صنعت گردشگری سنگاپور و ویزای سنگاپور رونق فراوانی پیدا کردند، به طوری که سالانه بیش از 10 میلیون بازدید کننده دارد. بانکداری در سال های اخیر رشد چشمگیری داشته و هتل ها و مکان های توریستی لوکس و فراوانی در آن ساخته شده اند. در آخر می توان گفت که سنگاپور یکی از بهترین مکان های کره زمین برای زندگی می باشد.

ویزای سنگاپور | ویزای آنلاین سنگاپور | اخذ ویزای سنگاپور

ویزای سنگاپور

سفر به سنگاپور نیازمند اخذ ویزای سنگاپور است. در حالت کلی انواع مختلفی از ویزای سنگاپور وجود دارد که با توجه به هدف مسافر، ویزای سنگاپور مورد نظر برای وی صادر می شود. ویزای آنلاین سنگاپور ساده ترین نوع ویزا برای اهداف توریستی و تجاری شما می باشد که به راحتی از طریق صالحان سیر قابل درخواست است. اخذ ویزای آنلاین سنگاپور آسان است، چرا که برای درخواست ویزای آنلاین سنگاپور تنها به چند دقیقه زمان و چند کلیک ساده نیاز دارید.

ویزای سنگاپور | ویزای آنلاین سنگاپور | اخذ ویزای سنگاپور

سخن آخر!

در پاسخ به سوالات رایج درباره سنگاپور، اشاره کردیم که سنگاپور یک کشور مدرن، پیشرفته و توسعه یافته است. کشوری که در کمتر از یک قرن فعالیت، توانسته است که با تصمیمات درست و همچنین سخت کوشی فراوان اقتصاد جهان را در دست بگیرد. در این راستا، سفر به کشور سنگاپور چه توریستی و چه تجاری به همه دنیاگردان و تاجران پیشنهاد می شود. در آخر، در صورت اخذ ویزای آنلاین سنگاپور، به پورتال صالحان سیر مراجعه کنید.

نظرات کاربران