X

استادیوم ملی سنگاپور

  • ارسال شده در : 1398/09/30 , 23:52
  • 1390 بار مشاهده

استادیوم ملی سنگاپور

سنگاپور یک کشور ثروتمند و مدرن است کشوری که می توان پیشرفت و توسعه را در جای جای آن مشاهده کرد. ویزای سنگاپور یکی از ویزاهای رایج و محبوب آسیایی است، طوری که بسیاری از مردم جهان جهت سفرهای توریستی یا تجاری خود به دنبال دریافت ویزای سنگاپور می روند. استادیوم ملی سنگاپور یکی از مکان های پر طرفدار این کشور می باشد که اخیراً از سوی مردم جهان به آن توجهات زیادی شده است. در این راستا، قصد داریم که در تاریخچه استادیوم ملی سنگاپور کند و کاو کنیم و اطلاعات لازم و مهمی را در اختیار شما قرار دهیم و در آخر برای شما توضیح دهیم که ویزای آنلاین سنگاپور ساده ترین روش اخذ ویزا بوده و خوشبختانه از طریق صالحان سیر قابل درخواست است.

ویزای سنگاپور | اخذ ویزای سنگاپور | ویزای انلاین سنگاپور

تاریخچه استادیوم ملی سنگاپور

استادیوم ملی سنگاپور در منطقه کالانگ واقع شده به همین دلیل آن را با نام استادیوم کالانگ نیز می شناسند. این ورزشگاه در اصل برای ورزش فوتبال ساخته شده است اما استفاده های دیگری چون برپایی کنسرت های بزرگ نیز در آن دیده می شود.

استادیوم ملی سنگاپور یک استادیوم تازه ساخت است به گونه ای که کلنگ ساخت ورزشگاه در سال 2010 زده شد و در نهایت پس از 4 سال و در سال 2014 افتتاح شد. نکته جالب درباره این ورزشگاه این است که قبلا این زمین یک ورزشگاه بود اما به دلیل قدیمی بودن و برآورده نکردن انتظارات دنیای مدرن امروزه، تخریب شد و به جای آن این ورزشگاه جدید ساخته شد تا مکان ورزشی مناسب برای مردم، رقابت های ورزشی و همچنین دارندگان ویزای سنگاپور باشد.

ویزای سنگاپور | اخذ ویزای سنگاپور | ویزای انلاین سنگاپور

چگونه به ورزشگاه ملی سنگاپور برویم؟

چنان چه ویزای سنگاپور را اخذ کرده اید و قصد دیدن استادیوم ملی سنگاپور را دارید، قبل از هر کار باید به منطقه کالانگ سنگاپور بروید. این منطقه در شمال شرق مرکز شهر سنگاپور قرار دارد. یا چنان چه در هتل Marina Bay Sans اقامت دارید بهتر است بدانید که تنها 3 کیلومتر با استادیوم فاصله دارید.

دسترسی به استادیوم آسان است. اگر در شهر قرار دارید می توانید به شبکه مترو MTR سنگاپور بروید تا از طریق مترو به ایستگاه کالانگ بروید، از ایستگاه تا استادیوم تنها 10 دقیقه مسافت پیاده روی فاصله است. در حالت کلی به دلیل وجود شمار زیادی از وسایل نقلیه عمومی در این منطقه، رفت و آمد به ورزشگاه آسان است و نیازی به رزرو هتل در نزدیکی استادیوم نخواهید داشت. چنان چه از دارندگان ویزای سنگاپور و مهمانان این کشور هستید و دوست دارید در نزدیکی استادیوم اقامت داشته باشید می توانید از هتل های موجود در جاده Geyland برای اقامت استفاده کنید.

ویزای سنگاپور | اخذ ویزای سنگاپور | ویزای انلاین سنگاپور

جزییات استادیوم ملی سنگاپور

ورزشگاه ملی سنگاپور یک مکان بزرگ ورزشی با ظرفیت 55 هزار نفر است. ورزشگاهی که با سبک و معماری مدرن ساخته شده است و بر خلاف بیشتر ورزشگاه های دنیا داراری یک سقف متحرک است تا در مواقع لزوم به یک ورزشگاه سر بسته تبدیل شود و در هنگام بسته بودن از آن به عنوان یک پروژکتور بزرگ برای نمایش تصاویر و ویدیوهای مورد نظر استفاده شود. البته زمان مورد نیاز برای باز یا بسته شدن این سقف 25 دقیقه می باشد. ورزشگاه استادیوم ملی سنگاپور به گونه ای طراحی شده است تا مکان مناسبی برای بازی های فوتبال، کریکت و دور میدانی باشد. نکته جالب درباره صندلی های استادیوم، استفاده از یک سیستم خنک کننده پیشرفته به منظور تهویه مطبوع هر صندلی است.

ویزای سنگاپور | اخذ ویزای سنگاپور | ویزای انلاین سنگاپور

سفر به سنگاپور

استادیوم ملی سنگاپور یک ورزشگاه بزرگ و مدرن است که ممکن است در آینده نزدیک محل برگزاری مسابقات مهم ورزشی باشد. چنان چه دوست داشته باشید این رقابت ها را از نزدیک ببینید می توانید به دنبال ویزای سنگاپور بروید. نوع ویزای سنگاپور مورد نیاز برای این سفر ویزای توریستی خواهد بود که به آسانی و در قالب ویزای آنلاین سنگاپور قابل درخواست است. ویزای آنلاین سنگاپور یک ویزای الکترونیکی است و در صورت مراجعه شما به صالحان سیر قابل درخواست است. لازم به ذکر است که در بخش ویزای آنلاین سنگاپور سایت ما می توانید در چند دقیقه فرم ویزا را تکمیل و مدارک لازم را آپلود کنید. در عرض چند روز درخواست ویزای آنلاین سنگاپور بررسی و نتیجه تایید یا عدم تایید ویزا برای شما صادر می شود.

ویزای سنگاپور | اخذ ویزای سنگاپور | ویزای انلاین سنگاپور

سخن آخر!

ورزشگاه ملی سنگاپور یکی از ورزشگاه های زیبا و پیشرفته این کشور است. ورزشگاه نو و تازه سازی که میزبان انواع بازی های فوتبال و کریکت است. وجود یک سقف متحرک و نمایشگری از خصوصیت های بارز آن می باشد زیرا این نوع تکنولوژی در کمتر ورزشگاهی دیده می شود. در آخر، جهت سفر به سنگاپور و اخذ ویزای سنگاپور می توانید از طریق ویزای آنلاین سنگاپور اقدام کنید.

نظرات کاربران