X

شهر 24 ساعته دبی

  • ارسال شده در : 1398/10/01 , 23:56
  • 1069 بار مشاهده

شهر 24 ساعته دبی 

ویزای امارت دریچه ای برای گذر به این کشور مدرن و پیشرفته در فناوری می باشد که از صالحان سیر می توان درخواست و اقدام برای ویزای آنلاین امارت به راحتی کرد. بر اساس گزارش مرکز تحقیقات مناسیسی سال 2020 امارات متحده عربی به عرب ترین کشور وابسته به هوش مصنوعی تبدیل خواهد شد که باعث جذب گردشگران با ویزای آنلاین امارت از سراسر جهان خواهد شد. سرعت تبدیل کل شهرهای امارات به شهرهای هوشمند واقعی رو به افزایش است با ظهور پروژه های جدید شهر هوشمند در دبی در اوایل سال جاری، این باور که دبی در ابتدای سال آینده به هوشمندانه ترین شهر جهان تبدیل خواهد شد، افزایش می یابد. ابوظبی همین مسیر را دنبال می کند و دبی برای سرعت انتقال به مشخصات شهر هوشمند در رقابت است و از سرمایه گذاری در انواع راه حل های دیجیتال سود می برد و این شهر نیز مهمان پذیر دوست داران فناوری با ویزای امارت خواهد شد.

ویزای دبی | ویزای امارات

همزمان با برپایی بزرگترین نمایشگاه بین المللی "نمایشگاه اکسپو 2020 دبی"، سرمایه گذاری با سرمایه داران دارای ویزای امارت در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات تقویت شده است و امارات متحده عربی را قادر می سازد به بزرگترین میدان فناوری در جهان عرب تبدیل شود و کسانی که قصد شرکت در این نمایشگاه را دارند به راحتی از صالحان سیر برای دریافت ویزای آنلاین امارت اقدام  کنند. آماده سازی برای برگزاری "نمایشگاه اکسپو 2020" که یک انجمن بین المللی برای نو آوری محسوب می شود، که در تقویت رویکرد امارات به رهبری فناوری در جهان عرب حتی برای کشوری چون عمان نقش داشته است، سالها زمان برده است و امروزه به بزرگترین سرمایه گذار در پروژه های فناوری مرتبط با هوش، تحقیقات علمی، خلاقیت، نوآوری و زندگی آینده تبدیل شده است و جاذب بسیاری از گردشگران با ویزای امارت است و خیلی ها را به سمت گرفتن ویزای آنلاین امارت سوق میدهد.

در اکتبر سال 2017، دولت امارات متحده عربی استراتژی هوش مصنوعی را آغاز کرد و این ابتکار مرحله جدید بعد از دولت هوشمند را نشان می دهد، که به خدمات ، بخش ها و زیرساخت های آینده در کشور بستگی دارد.

ویزای دبی | ویزای امارات | اخذ ویزای دبی | اخذ ویزای امارات | ویزای آنلاین امارات | ویزای آنلاین دبی

اولین کشور عربی هوشمند

تا سال آینده، امارات متحده عربی در حال آماده سازی برای تبدیل شدن به اولین کشور عربی است که از آن می خواهد یک مأموریت اکتشافی را به فضا، به طور خاص به مریخ به انجام برسد، و همچنین اولین کشور عربی که آماده تولید روبات ها است، و بیشترین مقصد عربی که پروژه های سرمایه گذاری فناوری را جذب می کند و سرمایه گذاران با ویزای آنلاین امارت به این کشور تهاجم می آورند، تبدیل شود. با اتمام بسیاری از پروژه هایی که به هوش مصنوعی متکی هستند، به احتمال زیاد زیرساخت ها و وسایل حمل و نقل و همچنین خدمات دولتی در امارات هوشمندانه ترین بین همتایان خود در کشورهای عربی خواهند بود. انتظار می رود با توجه به تسریع در سرعت فعال شدن دولت هوشمند، احساس سکونت در امارات با ویزای امارت را با سبک زندگی متفاوت و ورود به دوره معاملات بدون کاغذ افزایش دهد.

ویزای دبی | ویزای امارات | اخذ ویزای دبی | اخذ ویزای امارات | ویزای آنلاین امارات | ویزای آنلاین دبی

براساس مطالعه ای که توسط مرکز مشاوره سیاسی و استراتژیک خاورمیانه مناسیسی در مورد توسعه وابستگی به فناوری های هوشمند و هوش مصنوعی در جهان عرب تهیه شده است، امارات متحده عربی در صدر فهرست کشورهای عربی در مسیر تحول فن آوری قرار دارد و این تحول را با افزایش اعتماد به فن آوری های مدرن هوشمند پیوند داده است و همچنین اخیر امارات متحده عربی در صدر شاخص تعداد محققان نسبت به جمعیت قرار گرفت. از آنجا که امارات متحده عربی به دنبال جذب سرمایه گذاران با ویزای امارت در زمینه فن آوری های آینده است، به احتمال زیاد به لطف عملکرد پیشرفته تحقیقات علمی، می تواند به یک مرکز منطقه ای برای تولید فناوری های هوش مصنوعی تبدیل شود و خواهان ویزای آنلاین امارت افزایش یابد.

ویزای دبی | ویزای امارات

دبی و ابوظبی برای رهبری لیست باهوش ترین شهرهای جهان از نظر زیرساخت ها، اعطای وام، استفاده از انرژی های تمیز و تجدید پذیر، سرمایه گذاری در علم و تحقیقات و پیش بینی آینده در رقابت هستند. امارات متحده عربی به عنوان بزرگترین سرمایه گذار در سطح جهان عرب در زمینه پروژه هایی مبتنی بر هوش مصنوعی و پیشرفت فناوری ظاهر شده است که هدف از آن تسهیل زندگی شهروندان و ارتقا تعداد توریستها با ویزای امارت می باشد. با ارتقاء سرمایه گذاری در مراکز خلاقیت و نوآوری و اجرای پروژه های غول پیکر در زمینه های مختلف وابسته به فناوری ها و همچنین به لطف یک سرمایه گذاری عظیم در کیفیت آموزش و میزبانی از مهمترین شعب دانشگاه های بین المللی و جذب دانشجویان با ویزای آنلاین امارت، جذب مهمترین موسسات تحقیقاتی علمی، خانه های مشاوره بین المللی و استفاده از استعداد برای تکمیل زیرساخت های هوشمند، امارات از لحاظ فناوری و آموزش و کیفیت اقتصادی در بین باهوش ترین کشورهای عربی قرار دارد که متنوع ترین و رقابتی ترین در خاورمیانه و سایر کشورهای عربی محسوب می شود. برای اطلاعات بیشتر می توانید در مورد دبی و ویزای دبی به سایت تریپ ادوایز سری بزنید. 

امارات متحده عربی با تلاش برای افزایش سرمایه گذاری در نسل جدید فناوری هوش مصنوعی جهشی کوانتومی در چشم انداز آینده ایجاد کرده است که مهمترین آنها از جمله ربات ها، تحرک فضا، رانندگی خودمختار و فناوری های زیرساخت هوشمند است. با سرعت بخشیدن به تغییر فناوری در امارات، احتمالاً به یک رقیب قوی برای اسرائیل تبدیل خواهد شد که بزرگترین سرمایه گذار در بخش فناوری در خاورمیانه است.

ویزای دبی | ویزای امارات | اخذ ویزای دبی | اخذ ویزای امارات | ویزای آنلاین امارات | ویزای آنلاین دبی

اولین کشور عرب در تحقیقات علمی

نمایشگاه 2020 دبی با تحول سریع شهرهای مهم امارات به ویژه دبی به شهرهای هوشمند، به میزبانی فعالیت های بزرگترین گردهمایی جهانی، مزایای بسیار خوبی برای امارات را بدست آورده است، که تجربه هایی با تکیه بر فن آوری های جدید و پیش بینی فرصت هایی را ایجاد می کند که می تواند آینده زندگی انسان تغییر دهد. امارات تلاش های خود را برای تبدیل شدن به یک مرکز فناوری منطقه ای نه تنها برای موفقیت نمایشگاه دبی، بلکه به منظور دستیابی به یک هدف استراتژیک در چشم انداز دولت آینده، که عبارت است از تنوع بخشیدن به اقتصاد کشور می باشد و بسیاری را به اخذ ویزای امارت یا ویزای آنلاین امارت ترغیب میکند.

نظرات کاربران