X

شهر تاریخی ایلام قبل از سفر بشناسید

  • ارسال شده در : 1398/10/01 , 23:52
  • 1066 بار مشاهده

جاذبه های گردشگری ایلام

ایران کشوری است که تمام شهرهایش جاذبه های گردشگری بی نظیری دارند. کسی که ویزای ایران گرفته است می تواند از تمام این مکان های تفریحی و تاریخی دیدن کند. خدمات ویزای آنلاین ایران در آژانس مسافرتی صالحان سیر به بهترین شکل انجام می شود. ایلام یکی از شهرهای متمدن کشور ایران است که هر ساله توریست های زیادی را جذب می کند . استان ایلام هم از نظر جاذبه های طبیعی و هم از نظر جاذبه های تاریخی بسیار غنی می باشد . توریست هایی که با ویزای ایران وارد خاک کشور شده اند اگر بخواهند سفری خاطره انگیز و لذت بخش را تجربه کنند می توانند از جاذبه های گردشگری ایلام دیدن کنند.

اگر می خواهید به راحتی به ایران سفر کنید و از استان های تاریخی من جمله استان ایلام دیدن کنید پیشنهاد می شود از خدمات ویزای آنلاین ایران از طریق سایت صالحان سیر بهره مند شوید. توریست هایی که به استان ایلام سفر می کنند می توانند هم از جاذبه های تاریخی استان متمدن ایلام دیدن کنند و هم از طبیعت بکر و هیجان انگیز این استان بهره مند شوند. در ادامه این مطلب جاذبه های گردشگری استان ایلام را به شما معرفی می کنیم .

تنگه رازیانه ایلام

یک مکان تفریحی با طبیعتی زیبا که در امتداد جاده ایلام – دره شهر قرار گرفته است و در دامنه ارتفاعات کبیرکوه قرار گرفته است . هر ساله تعداد زیادی از گردشگران داخلی و گردشگران خارجی که موفق به اخذ ویزای ایران از طریق خدمات ویزای آنلاین ایران آژانس مسافرتی صالحان سیر شده اند به این استان سفر می کنند و از طبعیت زیبا و بی نظیر آن دیدن می کنند. تنگه رازیانه در سالهای اخیر به عنوان یکی از آثار طبیعی ملی کشور ایران به ثبت رسیده است. تنگه رازیانه علاوه بر این که به عنوان یک جاذبه گردشگری تفریحی انتخاب شود ، می تواند از آثاری باشد که برای پژوهشگران علوم زمینی ، محیط ریست و هیدرولوژی ، امکان شرایط تحقیق را فراهم می کند. به همین دلیل پژوهشگران خارجی با اخذ ویزای ایران می توانند اطلاعات مفیدی از این مکان بکر به دست آورند.

ویزای ایران | اخذ ویزای ایران | ویزای انلاین ایران | ایلام

گل گل (سنگ نوشته ی آشوری)

یکی دیگر از آثار قدیمی و تاریخی ایلام در روستایی به نام گل گل قرار دارد. نام این مکان تاریخی نیز هم نام روستا می باشد. سنگ نوشته های گل گل در شهرستان ملکشاهی قرار دارد. این سنگ نوشته که میراث دوران آشوریان است و نقش سربازان آشوری روی آن حک شده است قدمتی 3000 ساله دارد . خط میخی نوشته شده در پایین این سنگ نوشته قدمت طولانی آن را نشان می دهد. گردشگران می توانند یک سفر تاریخی داشته باشند و تحقیقات خود را روی این سنگ نوشته ها انجام دهند و همچنین در کنار پژوهش و تحقیق می توانند از آثار طبیعی این استان نیز بهره مند شوند.

ویزای ایران | اخذ ویزای ایران | ویزای انلاین ایران | ایلام

دریاچه ی دوقلو

یکی از جاذبه های طبیعی و تفریحی شهر ایلام دریاچه ی دوقلو است که در نزدیک شهرستان آبدانان قرار گرفته اند. دو دریاچه که به دریاچه پایین دست و بالا دست به صورت طبیعی تقسیم شده اند و یک کانال طبیعی که طول آن به ده متر می رسد این دو دریاچه را به همدیگر متصل کرده است. این دریاچه ها عمقی حدود 20 متر دارند. این آثار طبیعی یکی از مکان های پر طرفدار است که هر ساله پذیرای تعداد زیادی از گردشگران داخلی و خارجی که بعد از گرفتن ویزای ایران به کشور وارد شده اند، است . شما نیز می توانید برای دوستان خود در خارج از کشور برای دیدن جاذبه های تاریخی و گردشگری ، نسبت به گرفتن ویزای آنلاین ایران اقدام کنید. آژانس مسافرتی صالحان سیر کار شما را راحت تر می کند.

ویزای ایران | اخذ ویزای ایران | ویزای انلاین ایران | ایلام

کاخ فلاحتی

یکی از دیگر از بهترین جاذبه های تاریخی استان ایلام کاخ فلاحتی می باشد که قدمت آن به دوران قاجار می رسد . در تاریخ 1326 هجری شمسی شخصی به نام والی غلامرضا خان دستور ساخت این کاخ تاریخی را داده است. این کاخ تاریخی که مورد توجه گردشگران ایرانی و خارجی که با ویزای ایران وارد کشور شده اند ، می باشد در سازمان جهاد کشاورزی واقع است و در خیابان عبدالرحمان حیدری ایلامی قرار دارد. کاخ فلاحتی دارای تزئینات سردر و ستون ها و ویژگی های زیبای دیگر است که گردشگران خارجی را ترغیب به گرفتن ویزای آنلاین ایران می کند.

 

ویزای ایران | اخذ ویزای ایران | ویزای انلاین ایران | ایلام

کشور ایران به دلیل جاذبه های گردشگری و تاریخی بسیاری که دارد مورد توجه گردشگران بسیاری است . گردشگران داخلی که به شهرهای دیدنی سفر می کنند و گردشگران خارجی که با گرفتن ویزای ایران به کشورمان سفر می کنند. بیشتر گردشگران از خدمات ویزای آنلاین ایران اقدام می کنند تا در زمان کمتری و با کمترین زحمت انجام شود. استان ایلام یکی از استان های پرطرفدار ایران است که جاذبه های تاریخی و آثار طبیعی فوق العاده ای دارد و مورد توجه پژوهشگران خارجی و داخلی نیز قرار گرفته است. 

نظرات کاربران