X

تجربه کریسمس در آذربایجان

  • ارسال شده در : 1398/10/06 , 23:55
  • 1284 بار مشاهده

کریسمس در آذربایجان

جشن کریسمس در همه ی کشورهای دنیا یک مناسبت مهم به شمار می آید. اگر شما نیز با ویزای آذربایجان, قصد سفر به به این کشور زیبا را دارید, بهتر است ویزای آنلاین آذربایجان را در هنگام تعطیلات سال نو و کریسمس دریافت کنید. زیرا جشن ژانویه در باکو, پایتخت آذربایجان بسیار متفاوت با کشور های غربی برگزار میشود. البته کسانی که با ویزای آذربایجان قصد سفر به این کشور را دارند باید بدانند که کریسمس در آذربایجان به صورت رسمی برگزار نمی شود اما با شروع ماه دسامبر همه ی کشور برای کریسمس آماده می شوند.

ویزای آذربایجان

جشن سال نو میلادی در باکو, پایتخت آذربایجان 

جشن کریسمس در باکو با شکوه هرچه تمام تر برگزار می شود. در این شهر از ابتدای دسامبر حال و هوای تازه ای می یابد. اگر با ویزای آذربایجان به این کشور سفر می کنید می توانید فواره های بزرگ رنگ و نور, درختان کاج بسیار بزرگ با لامپ های رنگی و تزیینات خارق العاده, طراحی و نقاشی های مربوط به کریسمس روی گلدان های شیشه ای را ببینید. همچنین در بلوار اصلی شهر درخت کاج بسیار بزرگی جلوه گری می کند که نگاه گردشگران و کسانی که با ویزای آذربایجان به این کشور سفر می کنند را به خود جلب می کند. این نکته را یادآور می شویم که کریسمس از جشن های ملی آذربایجان نیست, اما جشن سال نو میلادی در آنجا بسیار باشکوه برگزار میشود. مردم بومی شهر باکو با کاج هایی که با ریسه های نور تزیین شده اند خانه و مغازه های خود را تزیین می کنند. صالحان سیر که مجری تخصصی تورهای مسافرتی و ارائه دهنده خدمات دریافت ویزا است, به شما پیشنهاد میدهد که اگر 31 دسامبر را در باکو هستید, آتش بازی خیره کننده و باشکوه در آسمان این شهر را از دست ندهید.

ویزای آذربایجان

خرید هدایای کریسمس در باکو

در باکو دو مرکز خرید بزرگ وجود دارد که وسایل مربوط به کریسمس نیز در آنجا به فروش میرسد. هرکدام از این مرکز خریدها اقلام مختلفی را به فروش می رسانند و کسانی که ویزای آنلاین آذربایجان را دریافت کرده اند و به این کشور سفر کرده اند می توانند برای خرید کریسمس انتخاب های متفاوتی داشته باشند.

ویزای آذربایجان | اخذ ویزای آذربایجان | ویزای آنلاین آذربایجان | کریسمس

یکی از مراکز خرید در یکی از شهرهای قدیمی وجود دارد که البته در هنگام کریسمس, فضای آن به کلی تغییر می کند و حال و هوای کریسمس می گیرد, حتی گاهی به آن کریسمس مارکت نیز می گویند, انواع سوغاتی ها و هدایای کریسمس شامل انواع لباس ها مثل روسری و لباس های رنگارنگ سنتی, یادگاری های مخصوص آذربایجان, صنایع دستی, خوراکی های خوشمزه و غذاهای سنتی خوشمزه را دارد. می توانید برای لذت بردن از این همه زیبایی و بازدید از مراکز خرید و خریدن سوغاتی های متفاوت, ویزای آنلاین آذربایجان را برای سفر به این کشور و پایتخت زیبای آن دریافت کنید. همچنین این مرکز خرید قدیمی کافه های جالبی دارد که می توانید در آنجا به استراحت بپردازید و چایی تازه دم بنوشید.

ویزای آذربایجان

مرکز خرید دوم, بازاری است در خیابان نظامی و در کنار میدان چشمه قرار دارد. نام زیبایی دارد و معنای آن به مراتب زیباتر است, معنای آن دست های سرد و قلب های گرم است. این مرکز خرید با هدف های خیرخواهانه اداره می شود و خیرین از همه جای شهر برای خرید و بیشتر به هدف کمک کردن, به این بازار می آیند. دارندگان ویزای آذربایجان و مسافران این کشور می توانند این بازار را که در ایام کریسمس با چراغ های رنگی و نورانی تزیین شده است را ببینند. این بازار کتاب فروشی های بسیار خوبی نیز دارد که حتی در ایام کریسمس نیز تعطیل نمی شوند و به علاقمندان کتاب و کتابخوانی خدمت می کنند. کتابفروشی های این بازار نیز با تزیینات کریسمس حال و هوای جالبی دارند که کتاب خواندن در این محیط را بسیار لذت بخش می کند. صالحان سیر که ارائه دهنده ویزای آنلاین آذربایجان بازدید از این دو مرکز خرید را به شما پیشنهاد میدهد.

ویزای آذربایجان | اخذ ویزای آذربایجان | ویزای آنلاین آذربایجان | کریسمس

جشن کریسمس در کلیساهای باکو:

اگر چه بیشتر مردم باکو مسیحی نیستند اما در این شهر کلیساهای بسیار خوبی وجود دارد که اگر مسیحی باشید و یا اگر از طریق ویزای انلاین آذربایجان سفر کرده باشید, می توانید در جشن ها و مراسمات کریسمس در این کلیساها دیدن کنید. اصلی ترین کلیسای باکو که واقع در خیابان ختایی است و نزدیک به ایستگاه مترو ختایی است, از بهترین کلیساهایی است که می توانید سال نو را در آنجا جشن بگیرید. این جشن ها به سه زبان انگلیسی, آذربایجانی و روسی برگزار می شود پس مسافرانی که با ویزای آنلاین آذربایجان سفر می کنند بسیار لذت خواهند برد. زبان ترکی آذربایجانی با ترکی ایرانی بسیار شباهت دارد و از زبان ترکی استانبولی برای ایرانیان ترک زبان ساده تر است.

ویزای آذربایجان | اخذ ویزای آذربایجان | ویزای آنلاین آذربایجان | کریسمس

به طور کلی سفر با ویزای آنلاین آذربایجان به این کشور زیبا و پایتخت آن, سفری خاطره انگیز خواهد شد. صالحان سیر ارئه دهنده ی ویزای آذربایجان, شرایط سفری ایده آل را برای مسافران فراهم می کند.

نظرات کاربران