X

فناوری و تکنولوژی بالا در سنگاپور

  • ارسال شده در : 1398/10/06 , 23:55
  • 1475 بار مشاهده

فناوری و تکنولوژی بالا در سنگاپور

سنگاپور در قلب جنوب شرقی آسیا، هنگامی که یک روستای ماهیگیری خواب آلود بود، به عنوان مرکز فناوری جاذب متخصصان با ویزای سنگاپور شد. سنگاپور جایگاه خود را به عنوان فناوری آسیا تثبیت می کند. خیلی ها با سرعت پیشرفت این کشور در فناوری خواهان سرمایه گذاری در این کشور با اخذ ویزای سنگاپور شدند. که می توانید از صالحان سیر، ویزای سنگاپور را دریافت کنید.

امروز 80 از 100 شرکت برتر فناوری جهان در سنگاپور حضور دارند و جایگاه خود را به عنوان یک مرکز مهم تجارت شرق و غرب و دروازه ورود به بازار پرسود آسیا با ویزای آنلاین سنگاپور تقویت می کنند.

نوآوری جهانی

اختراع و نوآوری بخشی جدایی ناپذیر از فرهنگ تجارت سنگاپور است. به گفته ویکیپدیا شاخص نوآوری جهانی 2017، سنگاپور را به عنوان ابتکاری ترین کشور آسیا در رده بندی قرار داد، در حالی که شاخص نوآوری Bloomberg 2017، سنگاپور را در رده ششم جهان قرار داد. این دلیل بزرگی است که شرکت هایی مانند آمازون و آی بی ام از سنگاپور برای رهبری پروژه های جدید قبل از اینکه برنامه ها جهانی شوند، استفاده می کنند. بسیاری از متخصصین در زمینه نوآوری و اهمیت آن در سطح جهان راغب برای ویزای سنگاپور می شوند.

 

زیرساختهای IT

فضای کسب و کار شبکه شتاب دهنده استارت آپ سنگاپور، به شرکت های فناوری اجازه می دهد تا تقریباً بلافاصله خود را نشان دهند. در سنگاپور، مشاغل، دسترسی فوری به یکی از پیشرفته ترین زیرساختهای فناوری اطلاعات در جهان دارند. در حقیقت، سنگاپور در زیرساخت های دیجیتال، در رتبه اول قرار دارد. شرکت ها با دارندگان ویزای سنگاپور می توانند به محض راه اندازی شبکه وای فای خود، به راحتی محصولات جدید را آزمایش و ارائه کنند و خود را در دنیای تجارت فناوری بنمایش بگذارند. که این موضوع برای شرکت های نوپا سنگاپور بسیار سودمند است. زیر ساخت های ارزهای دیجیتال و خرید و فروش ارزهای دیجیتال در سنگاپور رعایت شده است.

 

تجارت در دیجیتال

در داخل انجمن ملل جنوب شرقی آسیا، سنگاپور به یک محرک اصلی، چارچوب تجارت دیجیتال آسیا و استرالیا تبدیل شده است، که هدف آن از ایجاد چارچوب های قانونی و استانداردهای تجارت الکترونیکی، دیجیتال و مدیریت داده ها است. که مشوقی برای سرمایه گذاران، برای اخذ ویزای سنگاپور است.

 

کشور هوشمند

در کشور هوشمند سنگاپور در تلاش است تا از زندگی بهتر، حمایت شود و فرصت های بیشتری را برای همه شهروندان خود ایجاد کند.

کشور هوشمند بر پنج حوزه اصلی متمرکز است که در فناوری دیجیتال در سنگاپور نقش اساسی را ایفا می کند:

  • حمل و نقل
  • خانه هوشمند
  • بهره وری کسب و کار
  • سلامت و توانایی سازی
  • خدمات بخش عمومی

راه‌اندازی مرکز فناوری رباتیک در بیمارستان عمومی برای تسهیل همکاری و دستیاری می باشد.

توسعه دهندگان با ویزای سنگاپور می توانند از فرصت های موجود در سنگاپور، به ویژه در موارد مرتبط با توسعه برنامه های کاربردی و کمک به زیرساخت های کشور هوشمند استفاده کنند.

در زیر روشهایی از فناوری برای تبدیل شدن به یک کشور هوشمند آمده:

  • از طریق کدهای QR با ویزای آنلاین سنگاپور هزینه ها را بدون پول کاغذی را کنید.

به جای دویدن به نزدیکترین دستگاه خودپرداز، اکنون می توانید از طریق تلفن خود تصمیم به پرداخت هزینه کنید. مراکز در سنگاپور شروع به پیاده سازی سیستم های کد QR کرده که با برنامه های مختلف بانکی تلفن همراه کار می کند. البته امروز در تهران نیز شاهد این تکلولوژی هستیم.

ویزای سنگاپور | اخذ ویزای سنگاپور | ویزای آنلاین سنگاپور

  • اتومبیل اکنون می توانند خود به خود رانده شوند.

شما با ویزای آنلاین سنگاپور سوار اتومبیل می شوید، آماده اید تا ماجراجویی خود را در سنگاپور آفتابی شروع کنید. اما صبر کنید ... راننده کجا رفت؟

ماشین شما راننده شماست. به وسایل نقلیه، فناوری رانندگی داده شده است که به آنها امکان می دهد مانند راننده واقعی حرکت کند.

سازمان هایی مانند سازمان حمل و نقل زمینی و دانشگاه فناوری نانیانگ آزمایش های زیادی را در مدارهای بسته و حتی در جاده های عمومی با اتومبیلهای خودران انجام داده اند.

برنامه هایی برای دسترسی به خودروهای خودران وجود دارد که می توانید از طریق تلفن های هوشمند خود با ویزای سنگاپور رزرو کنید. اتوبوس های خودمختار نیز تا سال 2022 دردسترس خواهند بود.

ویزای سنگاپور | اخذ ویزای سنگاپور | ویزای آنلاین سنگاپور

  • ساعتهایی به عنوان باندهای بدنسازی

ساعتهایی که می توانند عملکردهای مختلف بدن انسان را بررسی کنند.

ویزای سنگاپور | اخذ ویزای سنگاپور | ویزای آنلاین سنگاپور

  • پلیس برای گرفتن مجرم از هواپیماهای بدون سرنشین و رباتها استفاده می کند.

این فناوری، اجرای قانون را به مراتب بالا و جدید می رساند. این رباتها شامل پهپادهای نظارتی نیروی انتظامی سنگاپور، که مجهز به آژیرها، سیستم هشدار صوتی با دامنه 100 متر و چراغ جستجوی قدرتمند است. اگر قصد سفر به این کشور با ویزای آنلاین سنگاپور دارید نگران امنیت نباشید چون این رباتها در کمک پلیس هستند.

ویزای سنگاپور | اخذ ویزای سنگاپور | ویزای آنلاین سنگاپور

  • سیستم های خانگی هوشمند

در املاک یوهوا، سیستمهای جدید خانه قادر به استفاده از سنسورها برای نظارت بر حرکت اعضای سال خورده خانواده در داخل خانه است و در صورت ناراحتی اطلاع میدهند.

این سیستم ها مانند خانه های هنگ کنگ استفاده از وسایل مختلف خانگی را ردیابی می کردند، و جابجایی را از طریق اینترنت به تلفن همراه ارسال میکند.

دیگر لازم نیست که صندلی های راحت خود را رها تا چراغ را خاموش کنیم یا پرده ها را بکشیم. اکنون فقط با دسترسی وسایل خانه به فناوری پیشرفته می توان وسایل را از راه دور خاموش کرد. که اقامت در خانه های هوشمند با ویزای آنلاین سنگاپور بسیار دلپذیر است و با آرامش می توانید زمان را سپری کنید.

ویزای سنگاپور | اخذ ویزای سنگاپور | ویزای آنلاین سنگاپور

  • پست لامپها که دیتا جمع می کنند

با تمام این نوسازی های فناوری، پست چراغهای نیز در حال پیشرفت هستند. سنگاپور در نظر دارد شبکه گسترده ای از چراغهای خیابانی را به سنسورها و سیستم های آنالیز مجهز کند و سال آینده نمونه های اولیه را راه اندازی می کند.

فناوری جدید به این پست چراغهای هوشمند اجازه می دهد تا داده هایی مانند شرایط آب و هوایی، تردد وسایل نقلیه و صداهای غیرمعمول مانند تصادفات اتومبیل یا فریاد زدن در مناطق را جمع آوری کنند. آنها حتی می توانند برای هدایت وسایل نقلیه خودران، مورد استفاده قرار گیرند.

سنگاپور دارای یک فضای باز تجاری برای جذب سرمایه گذاران و تجار با ویزای سنگاپور است، بنابراین شرکتها و استعدادهای خارجی با ویزای آنلاین سنگاپور می توانند مشاغل فناوری اطلاعات و ارتباطات را در این کشور ایجاد کنند.

نظرات کاربران