X

سفر مذهبی ایران

  • ارسال شده در : 1398/10/08 , 23:55
  • 1060 بار مشاهده

سفر مذهبی ایران

در سراسر جهان مکان های زیارتی و مذهبی بسیاری وجود دارد که هر ساله گردشگران و زائران زیادی را جذب میکند. در کشورمان ایران نیز حدود 10هزار مکان زیارتی وجود دارد که گردشگران و زائرانی که ویزای ایران داشته باشند می توانند به ایران سفر کنند و از سفر مذهبی خود لذت ببرند. آژانس های مسافرتی زیادی در راستای ویزای آنلاین ایران فعلیت می کنند، صالحان سیر یکی از این مراکز است که در جهت صرفه جویی در زمان شما تلاش می کند.

گردشگری مذهبی یکی از رایج ترین و پر طرفدارترین سفرها و تورهای گردشگری است و سابقه ای چند هزار ساله در بین جهانیان دارد. اگر بخواهیم انواع مکان های زیارتی را دسته بندی کنیم می توانیم مساجد، امام زاده ها و بقعه ها، آرامگاه ها و قبور، تکیه ها و حسینیه های قدیمی، آتشکده ا و آتشگاه ها، صومعه ها و خانقاه ها را نام ببریم.

ایران پتانسیل های بسیاری برای جذب گردشگر مذهبی در سراسر ایران و جهان دارد. شهر مشهد در ایران که حرم حضرت امام رضا علیه السلام در آن واقع شده است هر ساله پذیرای گردشگران داخلی و خارجی بسیاری است که با گرفتن ویزای ایران وارد کشورمان می شوند. ویزای آنلاین ایران برای گردشگرانی که نیاز به ویزای فوری در کمترین زمان دارند گزینه بسیار خوبی است.

امام زادگان در ایران

در زمان حکومت امویان که نهضت های تشیع آغاز شده بود، خلفای اموی مخالفت شدید با این نهضت های عدالت خواهانه می کردند و برای مخالفت با آن ها دست به شکنجه و دستگیری فرزندان ائمه می زدند و همین امر باعث شد که خاندان پیامبر به مکان های امن مهاجرت کنند و یکی از مکان های امن در آن زمان کشور ایران بود. همین امر باعث شد که ایران به دلیل وجود مقبره امام زادگان بسیاری که تعداد آن ها به بیش از 10 هزار نیز می رسد، به یکی از قطب های گردشگری مذهبی در سراسر جهان تبدیل شود که هر ساله گردشگران و زائرانی که موفق به گرفتن ویزای ایران می شوند می توانند از آن ها دیدن و زیارت کنند. ویزای آنلاین ایران از خدمات ویژه آژانس مسافرتی صالحان سیر می باشد که باعث می شود در زمان شما صرفه جویی شود.

امام زاده احمد بن امام موسی کاظم که در شهر شیراز قرار گرفته است و ملقب به شاه چراغ است که پسر امام موسی کاظم (ع) است و از امام زادگان مشهور در ایران است.

امام زاده محمد دامغان که از فرزندان امام موسی کاظم علیه السلام می باشد و صحن حرم به شکل هشت ضلعی ساخته شده است، امام زاده عباس (ع) از نوادگان امام زین العابدین در ده نسل بعد از ایشان است.

امام زاده حسین بن موسی کاظم پسر امام موسی کاظم و برادر امام رضا است که در شهر یزد قرار گرفته است.

امام زاده اسماعیل فیروزکوه که در شهر فیروزکوه و بر روی کوهی واقع شده است، از نوادگان امام موسی کاظم علیه السلام می باشد.

ویزای ایران | اخذ ویزای ایران | ویزای آنلاین ایران

امام زاده محمد والی (ع) که از نوادگان امام سجاد است و در روستای درکه در شهر تهران واقع شده است.

ویزای ایران | اخذ ویزای ایران | ویزای آنلاین ایران

امام زادگانی که در ایران قرار گرفته اند طبق توضیحاتی که داده شد همه نوادگان ائمه اطهار هستند و هر ساله میزبان گردشگران داخلی و خارجی با ویزای ایران هستند. شما نیز اگر می خواهید از مقبره این امام زادگان دیدار کنید می توانید نسبت به گرفتن ویزای آنلاین ایران از صالحان سیر اقدام کنید.

 

زیارت گاه هایی که ارزش جهانی دارند

بارگاه مطهر امام رضا (ع) که در شهر مقدس مشهد واقع شده است و هر ساله میلیون ها مسلمان از کشورهای مختلف با گرفتن ویزای ایران به آن سفر می کنند. این بارگاه علاوه بر زائر پذیری بسیاری دارای حرمی بسیار ارزشمند از نظر معماری است. توصیه می شوند زائران خارجی برای سفر آسانتر و راحت تر از خدمات صالحان سیر از جمله ویزای آنلاین ایران استفاده کنند.

بارگاه حضرت معصومه (س) از فرزندان امام موسی بن جعفر است که در شهر قم قرار دارد که ایشان بعد از تبعید برادرشان امام رضا به کشورمان سفر می کنند.

به دلیل وجود بارگاه و مقبره های امامان و امام زادگان بسیار در ایران، به یکی از قطب های گردشگری مدهبی در سراسر جهان تبدیل شده است و هر ساله میلیون ها زائر و گردشگر داخلی و خارجی از سراسر دنیا با در دست داشتن ویزای ایران وارد کشور شده و از این مکان های گرانقدر دیدار می کنند. صالحان سیر از آژانس مسافرتی معتبری می باشد که خدمات زیادی از جمله ویزای آنلاین ایران را به گردشگران ارائه می دهد تا سفری معنوی و ارزشمند و آسان را تجربه کنند.

نظرات کاربران