X

هزینه زندگی در سنگاپور

  • ارسال شده در : 1398/10/10 , 23:55
  • 1160 بار مشاهده

هزینه زندگی در سنگاپور

سنگاپور جزء کشورهای ثروتمندی است که در شمال خط استوا یعنی در جنوب شرقی آسیا واقع شده و دارای چشم اندازهای بسیار زیبایی است. گردشگران می توانند با اخذ ویزای سنگاپور شاهد این زیبایی ها باشند. برای اخذ ویزای آنلاین سنگاپور می توانید از صالحان سیر اقدام کنید. همسایه های کشور سنگاپور، اندونزی و مالزی است. این کشور از به هم پیوستن تعدادی جزیره ساخته شده است. کشور سنگاپور مساحتی حدود ۷۲۱ کیلومتر مربع دارد و به طور کلی می‌توان گفت که سنگاپور، کشور به نسبت کوچکی است‌. در حال حاضر سنگاپور به عنوان چهارمین مرکز اقتصادی بزرگ دنیا به حساب می آید‌. زبان مردم این کشور انگلیسی است و واحد پول آن دلار می باشد. اگر شما قصد سفر به این کشور را دارید می توانید از طریق ویزای سنگاپور، زیبایی های این کشور را از نزدیک مشاهده کنید.

 

میزان حداقل حقوق در سنگاپور

سنگاپور از نظر اقتصادی در سال‌های اخیر پیشرفت چشمگیری داشته است و با وجود این که این کشور دارای امکانات پیشرفته‌ای می باشد، ولی هزینه های زندگی در سنگاپور پایین است. در گذشته نرخ بیکاری در این کشور ۶ درصد بوده ولی امروزه نرخ بیکاری به ۲ درصد رسیده است. در سال های اخیر تعداد شاغلین در این کشور، حدود ۴۰% بیشتر شده است. به طور میانگین افراد شاغل در کشور سنگاپور حدود ۴۴ ساعت در هفته مشغول به کارند. وضعیت دستمزد در این کشور در محدوده ۶ هزار دلار است که البته این مقدار حقوق به مهارت هر فرد بستگی دارد و افراد شاغل این کشور در سن ۶۲ سالگی بازنشست می شوند. پس افرادی که می خواهند با ویزای سنگاپور در این کشور زندگی کنند، به میزان درآمد افراد بومی توجه داشته باشند.

ویزای سنگاپور | اخذ ویزای سنگاپور | ویزای انلاین سنگاپور

هزینه های خوراک در کشور سنگاپور

سنگاپور هم مانند بسیاری از کشورهای جهان، هزینه غذا برای هر فرد متفاوت است. ولی به طور کلی شما با کمترین قیمت در این کشور می توانید یک وعده غذای مناسب بخورید. در این کشور هر کسی که بخواهد در خانه پخت و پز کند، حدودا ۱۲۰۰ دلار برای یک ماه لازم دارد. هزینه یک وعده غذا در یک رستوران متوسط در سنگاپور ۵ دلار است و همین هزینه در یک رستوران بهتر به ۳۶ دلار هم می رسد. اگر شما در این کشور تمایل به خوردن مکدونالد داشته باشید باید ۵ دلار پرداخت کنید. همچنین هزینه برای خریدن یک نوشیدنی مانند ماءالشعیر ۶ دلار است. از غذاهای مشهور سنگاپور می توان به باکوته، ماهی پهن و خرچنگ گل آلود اشاره کرد‌. گردشگران می‌توانند از طریق ویزای آنلاین سنگاپور، از خوراکی های آن لذت ببرند.

ویزای سنگاپور | اخذ ویزای سنگاپور | ویزای انلاین سنگاپور

قیمت برخی از مواد غذایی در سنگاپور

  • هر 12 عدد تخم مرغ: 2دلار
  • هر 1 کیلو برنج سفید: 3 دلار
  • هر 1 لیتر شیر: 3 دلار
  • هر 1 کیلو پنیر محلی: 20 دلار
  • هر 1 کیلو گوشت گاو: 15 دلار
  • هر 1 کیلو سیب: 4 دلار
  • هر بطری آب: 1.6 دلار
  • هر 1 کیلو گوجه فرنگی: 33 دلار
  • هر 1 کیلو سیب زمینی: 3 دلار

 

هزینه مسکن در کشور سنگاپور

در کشور سنگاپور اجاره خانه به عنوان یک دغدغه بزرگ برای تمامی افراد به حساب می‌آید و به طور کلی می‌توان گفت که هزینه اجاره خانه در این کشور به علت فضای کم، بسیار بیشتر از ایران است. قشر کم درآمد این کشور، قادر به اجاره یک خانه خوب نیستند به دلیل اینکه اجاره خانه در این کشور بسیار گران است و افرادی که از بضاعت مالی مناسبی برخوردار نیستند، معمولاً به سراغ خانه های کوچکتر می روند، تا حدی که افراد خارجی در این کشور تنها یک اتاق با یک سرویس بهداشتی کرایه می کنند. اگر فردی بخواهد در این کشور و در مرکز شهر یک آپارتمان مناسب اجاره کند باید ۲ میلیون دلار هزینه در نظر بگیرد. این هزینه در اطراف شهر حدوداً یک میلیون دلار است. پس موقعیت مکانی در اجاره خانه بسیار اهمیت دارد. به طور کلی هزینه مسکن در کشور سنگاپور به شرایط مختلفی بستگی دارد که از جمله می توان به میزان اموال، امکانات خانه مانند استخر و ورزشگاه، تعداد اعضای خانواده و سن اشاره کرد. افرادی که با ویزای سنگاپور، خواهان خرید خانه در این کشور هستند، می توانند از شرایط خرید خانه ۹۹ ساله بهره ببرند.

ویزای سنگاپور | اخذ ویزای سنگاپور | ویزای انلاین سنگاپور

هزینه حمل و نقل در کشور سنگاپور

در کشور سنگاپور، مترو یکی از انواع وسایل حمل و نقل درون شهری به حساب می آید که ساعت کاری آن از ۵ صبح شروع می شود. کشور سنگاپور برای راه اندازی مترو فضاهای زیرزمینی بسیار مناسبی دارد. یکی دیگر از وسایل حمل و نقل سنگاپور استفاده از تاکسی است که هزینه های آن نسبت به مترو بیشتر است. تاکسی هایی که در سنگاپور فعالیت می کنند، یک شاخصه ای به نام تاکسی ‌متر دارند و هزینه های رفت و آمد با توجه به تاکسی متر انجام می پذیرد. البته ناگفته نماند که اتوبوس های بسیار زیادی هم در اکثرا مکان های این کشور قرار دارد که از لحاظ هزینه بسیار مقرون به صرفه است.

در اکثر کشورهای پیشرفته هزینه بنزین بسیار بالاست به همین خاطر اکثر خودروها گازوئیلی هستند و قیمت هر لیتر گازوئیل هم ۱.۵ دلار است. افرادی که دارای ویزای سنگاپور هستند برای استفاده از مترو یک دلار و برای استفاده از تاکسی باید ۲.۵ دلار هزینه پرداخت کنند.

ویزای سنگاپور | اخذ ویزای سنگاپور | ویزای انلاین سنگاپور

هزینه پوشاک در کشور سنگاپور

در کشور سنگاپور هزینه های پوشاک مانند هر کشور دیگری به کیفیت لباس بستگی دارد. به طور کلی برای خرید یک شلوار جین با کیفیت متوسط در سنگاپور، باید 65 دلار هزینه در نظر گرفته شود. همچنین هزینه یک کفش ورزشی مارک دار در این کشور، 84 دلار است. کسانی که ویزای آنلاین سنگاپور دارند، برای خرید یک لباس زمستانی باید 63 دلار هزینه پراخت کنند.

هزینه تحصیل در کشور سنگاپور

شهریه دانشگاه در این کشور به نوع دانشگاه و رشته انتخابی بستگی دارد. افرادی که با ویزای سنگاپور قصد تحصیل در این کشور را دارند، باید به هزینه‌هایی مانند اجاره خانه، شهریه دانشگاه، هزینه های پزشکی و هزینه های خوراک توجه بسیار زیادی کنند.

ویزای سنگاپور | اخذ ویزای سنگاپور | ویزای انلاین سنگاپور

شهریه دانشگاه در کشور سنگاپور بین ۱۵ هزار دلار تا ۵۰ هزار دلار تخمین زده شده است که البته به جز شهریه، باید چیزی حدود ۵۰ دلار هزینه های متفرقه تحصیلی هم پرداخت شود. هزینه‌های امرار و معاش برای هر دانشجو در کشور سنگاپور ماهانه بین ۳۰۰ الی ۴۰۰ دلار است. توجه داشته باشید که همه هزینه های گفته شده بستگی به سبک زندگی هر فرد دارد.

قبل از مهاجرت به هر جایی، حتما از تجربیات دیگران استفاده کنید و اگر تمایل به زندگی در این کشور زیبا را دارید، برای دریافت ویزای سنگاپور، اقدام کنید.

نظرات کاربران