X

طبیعت کشور سنگاپور

  • ارسال شده در : 1398/10/10 , 23:55
  • 1306 بار مشاهده

طبیعت کشور سنگاپور

کشور سنگاپور از لحاظ طبیعت گردی جزء کشورهای مهم به حساب می‌آید که تفریحات متعددی در این کشور وجود دارد. گردشگران عزیز تنها از طریق ویزای سنگاپور می توانند از طبیعت زیبای این کشور بهره ببرند و به راحتی ویزای آنلاین سنگاپور را از صالحان سیر دریافت کنند. سنگاپور به کشور آسمان خراش ها معروف است و پارک های بسیار زیادی با چشم اندازهای زیبا در این کشور بنا شده است. حال ما در اینجا به معرفی یک سری از جاذبه های طبیعت گردی سنگاپور می پردازیم.

 

با ویزای سنگاپور از سد مک ریچی دیدن کنید

پارک سد مک ریچی بسیار سرسبز است و در داخل این پارک دریاچه های متعددی بنا شده است. همچنین وجود یک پل معلق در پارک مک ریچی، جذابیت آن را دوچندان کرده است و در صورت رفتن روی این پل کل فضای پارک قابل دیدن است. جالب است بدانید که طول این پل ۲۵۰ متر است. همچنین این پل معلق در فاصله ۲۵ متری سطح زمین قرار گرفته و برای طبیعت گردان فرصت مناسب پیاده روی را فراهم می کند. در این پارک تعداد زیادی آلاچیق وجود دارد که در صورت خسته شدن می توانید از آن ها استفاده کنید و دوباره مسیر خود را در کنار درختان سرسبز ادامه دهید. ذخیره گاه مک ریچی فرصت مناسبی را برای گردشگرانی که ویزای آنلاین سنگاپور گرفته اند، فراهم آورده است.

یکی دیگر از مواردی که به جذابیت این پارک افزوده، وجود باغ پرندگان است که اگر شما به تماشای پرندگان علاقه دارید حتماً مسیرتان را طوری انتخاب کنید که به برج جلوتنگ که هفت طبقه دارد، منتهی شود. با توجه به زمان سفر شما، علاوه بر وجود پرنده های رنگارنگ در طبقه بالای این برج، چشم انداز خیره کننده‌ای از کل پارک در مقابل دیدگان شما قرار خواهد گرفت.

ویزای سنگاپور | ویزای انلاین سنگاپور | اخذ ویزای سنگاپور

سادرن ریج

یکی دیگر از مکان های طبیعت گردی کشور سنگاپور، سادرن ریج است که برای پیاده روی بسیار مناسب است. در کنار این پارک یک ایستگاه قطار وجود دارد که افراد، برای رفتن به این پارک در هر کجای شهر که باشند، می توانند از این قطارهای پرسرعت استفاده کنند و در کوتاه‌ترین زمان ممکن به مقصد برسند. اگر قصد سفر به این منطقه را دارید حتماً تجهیزات لازم مانند لباس و مواد غذایی مناسب را به همراه داشته باشید. در این پارک تپه های مختلفی را خواهید دید که راه رفتن بر روی آنها هیجان شما را دو چندان می کند. بلندترین پل کشور سنگاپور در این مکان احداث شده است. این پل فلزی به علت رومانتیک بودن فضا، برای قرارهای عاشقانه بسیار مناسب است. با وجود اینکه مسیر طبیعت گردی سادرن ریج مقداری طولانی است ولی به گردشگران عزیز که ویزای سنگاپور دارند، تماشای آن توصیه می‌ شود.

ویزای سنگاپور | ویزای انلاین سنگاپور | اخذ ویزای سنگاپور

سد تالاب سونگی

یکی دیگر از مکانهای پر جاذبه کشور سنگاپور، ذخیره‌گاه سد تالاب سنگی است. بر روی این تالاب یک پل چوبی قرار دارد. شما در مسیر پیاده روی، روی این پل، جانوران بسیاری مانند مارمولک و خرچنگ را خواهید دید. البته این را هم در نظر داشته باشید که اگر به حیوانات علاقه ندارید ممکن است پیاده روی در این مسیر برایتان لذت بخش نباشد.

اگر به حیات وحش علاقه دارید و تماشای جانوران مختلف برای شما هیجان انگیز است از طریق ویزای آنلاین سنگاپور به این منطقه زیبا سفر کنید. راه رفتن روی این پل چشم انداز بسیار زیبایی از آسمان و زمین در اختیار شما قرار می دهد. همچنین می توانید به تماشای پرواز پرندگان مهاجر بپردازید.

ویزای سنگاپور | ویزای انلاین سنگاپور | اخذ ویزای سنگاپور

تالاب چک جاوا

اگر طبع شما گرم است و مدام عرق می کنید حتماً به سراغ معروف ترین جزیره سنگاپور، یعنی پلو بین بروید. تالاب چک جاوا که در این واقع شده است، چشم انداز بسیار زیبایی دارد. جزیره پلو بین به علت طبیعت بی نظیرش، روحیه تازه ای به فرد می بخشد. اگر دیدن یکسری از حیوانات مانند خرس های وحشی برای شما جذابیت دارد، حتما به این منطقه زیبا سفر کنید. بر روی قسمت کوچکی از این تالاب هم یک پل چوبی قرار گرفته که پیاده روی را به اوج هیجان خود رسانده است. برای تماشای این تالاب زیبا، به دریافت ویزای سنگاپور اقدام و از طبیعت آن استفاده کنید.

ویزای سنگاپور | ویزای انلاین سنگاپور | اخذ ویزای سنگاپور

بوتیک تیماه و فورت کنینگ

بوتیک تیماه یک جنگل سرسبز و ناشناخته ای است که درختان متنوعی داخل آن وجود دارد. علاوه بر طبیعت زیبای این جنگل، می توان به فضاهای تاریخی آن اشاره کرد. در کنار طبیعت مثال زدنی بوتیک ماه، وجود یک چاه سنگی، زیبایی این جنگل را دو چندان کرده است. همچنین فورت کنینگ هم که در گذشته محل زندگی بسیاری از پاداشاهان بوده، از مناطق بکر کشور سنگاپور به حساب می آید.

ویزای سنگاپور | ویزای انلاین سنگاپور | اخذ ویزای سنگاپور

اگر شما عزیزان برای تماشای طبیعت بکر سنگاپور، قصد سفر به این کشور را دارید، با دریافت ویزای آنلاین سنگاپور، می توانید از سفر خود لذت ببرید.

 

نظرات کاربران