X

برترین جاذبه های گردشگری تور دبی

  • ارسال شده در : 1398/10/10 , 23:58
  • 1052 بار مشاهده

برترین جاذبه های گردشگری تور دبی

اگر دبی این روز ها، را با دبی نهایتاً یک دهه پیش مقایسه کنید، متوجه تغییرات چشم گیر آن خواهید شد. می دانید که دبی در ابتدا شهر ثروتمندی نبوده و بعد از اکتشاف چاه های نفت و گاز، این کشور ثروتمند شده و با این ثروت، به بالاترین نقطه موفقیت رسیده است. امروزه که آمار سفر به دبی بالا رفته، امکان اخذ ویزای دبی و ویزای آنلاین دبی کمی مشکل شده است. با این وجود، چه بسیار ایرانیانی که در فصول مختلف سال به کشور امارات و شهر دبی سفر کرده تا تعطیلات خود را در این شهر به صورت لاکچری سپری کنند.

تور دبی قیمت های مختلفی دارد که هر یک بسته به قیمت، از کیفیت متفاوتی برخوردار می باشد. اما اکثراً تور های دبی در فصول گرم سال که آب و هوای دبی هم چندان تعریفی ندارد، دارای قیمت مناسبی هستند. به هر روی، اول از هرچیز لازم است شما اولویت هایتان را مشخص کرده و بعد از آن اقدام به اخذ ویزای دبی یا ویزای آنلاین دبی کنید.

در منابع اطلاعاتی اینترنتی که این روز ها در فضای مجازی بهترین گزینه برای کسب اطلاعات افراد عام می باشند، بارها پیرامون برترین جاذبه های گردشگری در تور ارزان دبی اشاره شده است.

تور دبی و جاذبه های تاریخی اش

دبی شاید از نظر شما یک شهر لوکس و ثروتمندی باشد و از تاریخ چندانی برخوردار نباشد، اما اینطور نیست بومیان دبی جزو تجار مروارید بودند. و اقوام قدیمی کیش و دبی رابطه بسیار زیادی با هم داشتند به طوری که ایرانیان زیادی شیخ نشین دبی هستند. و در دبی می توان جاذبه های گردشگری و تاریخی زیادی برای بازدید پیدا کرد. در زیر، چندی از جاذبه های گردشگری تاریخی دبی را به صورت رندوم معرفی کرده و پیرامون آن ها توضیح خواهیم داد:

بستیکا:

مانند خیلی از شهر های ایران از قبیل یزد، اصفهان و ... که از تاریخ غنی برخوردار بوده و هنوز هم با وجود پیشرفت دارای بافت قدیمی هستند، دبی هم در بخشی دارای بافت قدیمی می باشد. این بافت قدیمی دبی بستیکا نام دارد. جالب است بدانید که اینجا به نوعی محلی برای خوشگذارنی های تجار ایرانی بوده که برای سرمایه گذاری و تجارت مروارید به امارات و شهر دبی سفر می کردند. چیزی که برای ایرانی ها دارای ویزای دبی و ویزای آنلاین دبی در بستیکا جالب توجه است، معماری این بخش بوده که تماماً الهام گرفته شده از معماری ایرانی ست. در نظر داشته باشید برای خرید سوغاتی های دبی می توانید به نزدیکی بستیکا یعنی الفحیدی مراجعه فرمایید.

 

نهر دبی:

از دیگر دیدنی های دبی می توان به نهر دبی اشاره کرد. اگر می خواهید از تاریخ دبی باخبر شوید و بازدید از موزه های دبی شما را ارضا نمی کند، پس بهتر است مستقیماً به سمت نهر دبی بروید. این نهر به صورت زنده نشان دهنده آنچه هست که در تاریخ دبی وجود داشته و بازدید آن خالی از لطف نخواهد بود. بندرگاهی که در اینجا وجود دارد، چیزی حدود 4000 سال پیش توسط ایرانیان ساخته شده و می توان به جرات قدمت آن را بیشتر از قدمت هر کجای دیگر در دبی دانست. در این بندرگاه کشتی های هندی، ایرانی و چینی فعالیت می کردند و به تجارت مشغول بوده اند. با رفتن به نهر دبی، این امکان برای شما فراهم خواهد شد که با قایق های کوچک در نهر سفر کنید و غذا های خوشمزه سنتی بخورید. پس بازدید از این نهر را در صورت اخذ ویزای دبی و ویزای آنلاین دبی فراموش نکنید.

مسجد جمیرا:

این مسجد که از قدمت بالایی برخوردار بوده و تاریخ نشان می دهد که در قرن هفتم ساخته شده، یکی از زیباترین مساجدی است که در دبی وجود دارد. مسجد جمیرا از معماری عربی برخوردار بوده و امکاناتی که در آن وجود دارد، بسیار کامل و جامع است. اگر بخواهیم مسجد جمیرا را با مسجدی مشابه قیاس کنیم، آنجا مسجد الذهرا قاهره می باشد. اما با این تفاوت که مساحت مسجد جمیرا به نسبت بیشتر از مسجد الزهرا بوده و بازسازی و معماری آن به مرتب زیباتر است. به خاطر اینکه امارات یک کشور مسلمان است و از طرفی این مسجد محلی برای ترویج اسلام بوده، به نوعی می توان آن را مرکز توجه دانست.

ویزای دبی | ویزای امارات | اخذ ویزای امارات | اخذ ویزای دبی | تور دبی

دهکده میراث و دهکده غواصی:

این دو دهکده، دهکده های قدیمی دبی هستند که درآمدزایی و تجارت در آن ها، هنوز به شیوه های قدیمی و از طریق کشتی سازی و سید مروارید انجام می شود. جالب است بدانید معماری خانه ها هنوز قدیمی بوده و در حال پزشک هایی در این مناطق طبابت می کنند که از علم ابوعلی سینا پیروی می نمایند. به عبارتی بازدید از این دهکده ها یعنی بازدید از دبی 200 سال گذشته.

 

موزه دبی:

موزه دبی به گفته خود ساکنان دبی، نشان دهنده تاریخ گذشته شان است. اما از نظر ایرانی ها چندان اینطور نبوده و کمی با بلوف همراه می باشد. البته لازم است بدانید که چون در این موزه وسایل جنگ به نمایش گذاشته شده، ارزش یکبار بازدید را خواهد داشت. از دیگر چیز هایی که در این موزه به نمایش گذاشته شده می توان به وسایل ماهیگیری، آلات موسیقی ایرانی و اماراتی، نخل های کهن سال و ... اشاره نمود.

ویزای دبی | ویزای امارات | اخذ ویزای امارات | اخذ ویزای دبی | تور دبی

مکان های گردشگری دبی

علاوه بر جاذبه های تاریخی، دبی از مکان های گردشگری فوق العاده ای هم برخوردار می باشد که اخذ ویزای دبی و ویزای آنلاین دبی توسط ایرانیان و مردم کشور های دیگر، اغلب به خاطر همین مکان های گردشگری انجام می شود.

صالحان سیر برخی از پرطرفدار ترین مکان های گردشگری دبی را در ادامه به شما معرفی کرده است:

برج العرب

یکی از بزرگترین و لوکس ترین هتل های دبی، برج العرب است. بهتر است درباره هزینه رزرو اتاق های برج العرب صادق باشیم و بگوییم انسان های عادی توانایی اقامت در این برج را نخواهند داشت. اما بد نیست به رستوران زیرین برج العرب سر زده و در هنگامی که غذا می خورید، از تماشای ماهی های اقیانوسی در اطراف و زیر پایتان لذت ببرید.

ویزای دبی | ویزای امارات | اخذ ویزای امارات | اخذ ویزای دبی | تور دبی

شهربازی IMG

سفر با فرزندان دردسر های خاص خود را دارد. اما بد نیست یک روز در سفر، شما خود را در اختیار کودکتان قرار داده و به شهربازی IMG بروید. این شهربازی از امکانات فوق العاده ای برخوردار بوده و در واقع محلی است برای خوشگذرانی های تمام اعضای خانواده.نه فقط کودکان حتی جوانان هم می توانند تفریحی باب میل خود را پیدا کنند. چیزی که در این پارک نظر بزرگسالان را به خود جلب کرده است، اتاق فرار این شهربازی می باشد.

ویزای دبی | ویزای امارات | اخذ ویزای امارات | اخذ ویزای دبی | تور دبی

اپرا دبی

 اپرا ساختمانی است لوکس که مخصوص برگزاری برنامه های شبانه از قبیل کنسرت ها، تئاتر و برنامه های رقص می باشد. اگر اهل خوشگذرانی های شبانه هستید، بهترین گزینه برای شما همین اپرا می باشد. جالب است بدانید که در این ساختمان، رستوران و کافی شاپ های مختلفی هم وجود دارد که کیفیت شان بی شک شما را راضی نگه خواهد داشت.

ویزای دبی | ویزای امارات | اخذ ویزای امارات | اخذ ویزای دبی | تور دبی

آکواریوم دبی 

اگر قبل از سفر و اخذ ویزای دبی به دنبال اطلاعات در خصوص مکان های گردشگری دبی هستید، بی شک بارها نام آکواریوم دبی به گوشتان خورده است. این آکواریوم در عین مدرن بودن، حس طبیعی اقیانوس را به شما داده و از امنیت کاملاً بالایی برخوردار می باشد. در تونل هایی که زیر اقیانوس طراحی و ساخته شده قدم بزنید و به مشاهده بیش از 150 گونه ماهی بپردازید. اگر علاقمند به غواصی هستید، امکانش در آکواریوم دبی برای شما فراهم خواهد شد.

ویزای دبی | ویزای امارات | اخذ ویزای امارات | اخذ ویزای دبی | تور دبی

مرکز خرید دبی 

نمی شود که با ویزای دبی و ویزای آنلاین دبی به این شهر ثروتمند سفر کرد و به مراکز خرید آن سری نزد. در طول سفر جدای بازدید از مکان های تاریخی و گردشگری، لازم است خرید هم انجام شود. در مرکز خرید دبی، تمامی برند های روز دنیا به چشم می خورد. حال اگر مرکز خرید مورد نظر شما، مرکز تجاری ورودی برج خلیفه باشد، علاوه بر خرید می توانید از امکانات دیگری همچون سالن فشن، آرایشگاه، سینما، اسکی یخی و ... هم استفاده نمایید. گاهاً در این مرکز خرید فستیوال هایی برگزار می شود که پیرامون آن می توانید از مشاورین صالحان سیر اطلاعات دریافت نمایید. همچنین با جستجو در سایت هایی همچون تریپ ادوایز، می توانید به اطلاعات جامع و خوبی در مورد تور دبی با ویزای دبی دسترسی پیدا نمایید.

 

پارک آبی آکواونچر

این پارک آبی که یکی از خلاقانه ترین و جذاب ترین پارک آبی هایی می باشد که بی شک در زندگی تان دیده اید، از نظر موقعیتی در هتل آتلانتیس واقع شده است. این پارک از وسایل هیجان انگیز برای هر سن و سلیقه ای برخوردار بوده و باید متذکر شد که بلندترین سرسره آبی جهان در این پارک وجود دارد. اگر کودکانتان را با خود به این پارک آبی ببرید، بی شک روز فوق العاده ای را برایشان خواهید ساخت. می توانید با رفتن به این پارک، کار هایی از قبیل غواصی را هم تجربه نمایید.

ویزای دبی | ویزای امارات | اخذ ویزای امارات | اخذ ویزای دبی | تور دبی

باید گفت که مکان های دیدنی و گردشگری دبی متعدد هستند و در محدودیت ها امکان معرفی همه آن ها وجود ندارد. اما مشاورین صالحان سیر به شما کمک می کنند تا علاوه بر آشنایی با ساده ترین راه برای اخذ ویزای دبی و ویزای آنلاین دبی، اطلاعات گردشگری خود درباره این شهر را هم بالا برده تا سفر خوبی را تجربه کنید.

 

نظرات کاربران



hsoein ۲۰ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۴۳:۲۶ بعد از ظهر
ممنون از صالحان سیر بابت پست های جالبی که می ذارید