X

سفری بیاد ماندنی با ویزای سنگاپور

  • ارسال شده در : 1398/11/03 , 23:55
  • 1115 بار مشاهده

سفری بیاد ماندنی با ویزای سنگاپور

تا به حال چیزی در مورد یک جزیره که میراث چین، اروپا، هند و مالزی را به صورت تلفیقی در کنار هم داشته باشد شنیده اید؟ در اینجا قصد داریم شما را با این جزیره اشنا کنیم؟

سنگاپور طبیعتی دارد که در غافلگیر کردن مسافران و توریست ها نمونه است. در اولین سفر خود به سنگاپور متوجه خواهید شد که پا به چه سرزمین عجیبی گذاشته اید. معابد هندوها، بازارهای خیابانی،هتل های زیبا را می توانید با ویزای سنگاپور تجربه کنید.

دراین سفر، به همراه ویزای سنگاپور  متخصصان سرزمین های شرق با شما همراه خواهند شد. این متخصصان سال های زیادی را با فرهنگ سنگاپور زندگی کرده اند. با مشورت با این متخصصان می توانید بهترین هتل ها، جاذبه های گردشگری، معابد را پیدا کنید. از این جاذبه ها می توان به هتل های ساحلی، معابد جذاب و طبیعت بکر سنگاپور اشاره کرد.

ویزای سنگاپور | اخذ ویزای سنگاپور

طبیعت بکر

سنگاپور جدای از منطقه ی شهری خود، جاهای دیگری دارد که به شدت ارزش دیدن دارد و باید در سفر خود با ویزای سنگاپور با این مناطق آشنا شوید.

Southern Ridges یک جاده ی ده کیلومتری است که پارک های زیادی را به هم متصل می کند و طبیعت زیبایی دارد. خط راس جنوبی ده کیلومتر طول دارد و مکان های مختلفی را به هم مرتبط می کند.

در این مکان حتماً دوربین داشته باشید، زیرا چنین طبیعتی را در جای دیگر نخواهید دید. برای رسیدن به این مکان، می توانید از قطارهای این مکان استفاده کنید. به علت مسافت طولانی، این قطارها برای گردشگران در نظر گرفته شده اند. این قطارها شما را به ابتدای این مسیر می رسانند. پیاده روی در این مسیر طولانی به شدت دل انگیز است، پس وسیله های لازم برای طبیعت گردی را به همراه داشته باشید. با دریافت ویزای سنگاپور به تماشای این مکان بروید.

با ویزای سنگاپور، در این پیاده روی بیاد ماندنی، به فضای سبز 10 کیلومتری می رسید که در جنوب جزیره قرار دارد. این مسیر پارک فابر پارک ، پارک تیلو بلوژاه هیل و پارک کن ریج ، و همچنین یک ذخیره گاه طبیعی لابرادور و مرکز منابع باغی متمرکز به باغبانی معروف به هات پارک را بهم متصل می کند.

 

پل هندرسون

در منطقه ی محافظت شده ی نئو تئو می توانید به تماشای پرندگان مهاجر بپردازید. سنگاپوری ها از این ناحیه برای پیک نیک های خانوادگی استفاده می کنند.

 

معماری

با ویزای سنگاپور می توانید انتظار یک سفر و ماجراجویی فوق العاده را داشته باشید. بهترین نمونه از جاذبه های سنگاپور گاردن بای د بی (Gardens by the Bay) است که یکی از باغ های خلیج سنگاپور است. این باغ با وسعت 1.01 کیلومتر مربع دارای انرژی خورشیدی است و دارای دو بیودوم شبیه به پروژه ی Eden است. از زمان ساخت آن در سال 2012، این پارک جوایز بین المللی متعددی را به دلیل ترکیبی نوآورانه خود از باغ ها ، هنرستان ها ، مجسمه سازی و پایداری کسب کرده است. پیشنهاد می کنیم دیدن این طبیعت فوق العاده را از دست ندهید و خاطره ی یک سفر فراموش نشدنی را در این مکان تجربه کنید.

این باغ مجموعه ی بزرگی از است که علاوه بر طبیعت زیبا، می توان از معماری و فرهنگ تلفیق شده در آن استفاده کرد. بدون شک می توان این مکان را یکی از بهترین جاذبه های گردشگری در شرق دانست که سالانه توریست های زیادی را از تمام دنیا به خود جذب می کند. تمام آنچه که برای یک سفر خوش  با ویزای سنگاپور را که در ذهن دارید، در این مکان می توانید تحقق ببخشید.

ویزای سنگاپور | اخذ ویزای سنگاپور

Gardens by the Bay- ویزای سنگاپور

 

از دیگر جاذبه های گردشگری سنگاپور که با دریافت ویزای سنگاپور می توانید تجربه کنید، باغ های گیاه شناسی سنگاپور (Singapore Botanic Gardens) است که از سال 2015، به عنوان اولین و بهترین باغ های گیاه شناسی در فهرست میراث جهانی یونسکو ثبت شده است. به این مجموعه باغ ها، باغ بوتانیک نیز گفته می شود.

این باغ ها حدود 155 سال پیش پیدا شدند و مهد رشد ارکیده ها و گل های زیادی است. مسیرهای درختی این منطقه بسیار چشم نواز هستند. در این مکان ورک شاپ های آموزشی بسیاری برگزار می شود. با دریافت ویزای سنگاپور می توانید اوقات بی نظیری را در این منطقه بگذرانید.

ویژگی جالب این باغ ها این است که در دل یک حومه ی شهری واقع شده است که آب هوای استوایی دارد. باغ ملی ارکیده در دل این مجموعه واغ ها واقع شده است. گل ارکیده نیز نماد رسمی کشور سنگاپور است.

 

از سمت باغ های بوتانیک به سمت شمال به جاذبه ی طبیعی دیگر این کشور می رسید. پل معلق و سد مک ریچی از زیبایی های دیگر سنگاپور است. این مکان در سال 1860 بنا شده و جاذبه ای منحصر به فرد برای گردشگران به وجود آورده است. در این مجموعه می توانید به پیاده روی و قایق رانی بپردازید. در برج هفت طبقه جلوتونگ، می توانید به تماشای پرندگان بپردازید.

 

ویزای سنگاپور | اخذ ویزای سنگاپور

MacRitchie Reservoir Park

با ویزای سنگاپور، در این مسیر می توانید پیاده رو های پر پیچ و خم زیبایی را مشاهده کنید. برای طرفداران معماری های مدرن، شانس بازدید بازدید از Henderson Waves وجود دارد. این مکان که به آن پل امواج هندرسون می گویند، یک پیاده روی شگفت انگیز است که در ارتفاع 36 متری بالاتر از جاده ی هندرسون قرار دارد و به طرز شگفت انگیزی توسط مهمنسان انگلیسی ساخته شده است. طول این پل 174 متر است. این پل دارای امواجی و منحنی هایی است که شکل منحصر به فرد ساخته شده اند. جلوه های بصری و نور پردازی این پل از ویژگی های بازار آن است که چشم هر گردشگری را به خود جلب می کند. رسیدن به این منطقه کمی دشوار است و مسیر های رسیدن به آن صعب العبور هستند.

در فضای سبز و طبیعت بکر سنگاپور 65 گونه از پستاداران و 395 گونه از پرندگان زندگی می کنند. از رایج ترین پستاندارانی که در این ناحیه زندگی می کنند می توان به میمون دم دراز اشاره کرد.

 

با دریافت ویزای سنگاپور می توایند به این کشور سفر کرده و از این جاذبه های طبیعی و انسانی بازدید کنید و بهترین خاطره ها را در این سرزمین رقم بزنید.

نظرات کاربران