X

تپه های کاملیکا در استانبول

  • ارسال شده در : 1396/12/02 , 14:55
  • 1447 بار مشاهده

معروفترین نقطه شهر برای تماشای خورشید در شهر استانبول قسمتهای بوسفور، در تپه های کاملیکا است که یک مکان بسیار منحصر به فرد را برای تنفس هوای تازه و استراحت همراه با غرفه های متنوع را به شما پیشنهاد میدهد. در بسیاری از شعرها و کارهای ادبی، است به خاطر هفت تپه اش شناخته میشود، کاملیکا بلندترین تپه میان این هفت تپه است. تپه های کاملیکا، که در بسیاری از ترانه های محلی از آن نام برده شده است، در منطقه اسکودار قرار گرفته است. یکی از زیباترین نواحی برای مشاهده کردن غروب خورشید را میتوانید در بالای این تپه پیدا کند. بر روی این تپه بسیاری از نواحی شهر قابل مشاهده هستند، شما میتوانید که از جزایر پرنس، تا سلطان اهمت و سلیمانیه و ارتاکوی را به خوبی ببینید. همانطور که شما خواهید دید، نمای این تپه به صورت کامل یک نمای نیم رخ زیبا از شهر استانبول را به شما نشان میدهد.

تپه کاملیکا

تپه به دو قسمت جدا از هم تقسیم شده است: بویوک و کیوکاماچا که بدون شک، آن میتواند یک خوش آمد گویی گرم را برای آن افرادی که دوست دارند که یک دید زیبای پانورماتیک از شهر استانبول را داشته باشند را ایجاد میکند و در اینجا بوسفورس و زیبای منحصر به فردی را میتوانید در غروبهای شهر استانبول را مشاهده کنید. افزون بر این، نماهای تپه های مشهوری وجود دارند، آنجا همچنین مکانی است که کافه های بسیار زیادی در آن قرار گرفته اند، که شما میتوایند خودتان را سرشار از سرخوشی منحصر به فردی کنید که منطقه نارگییل به شما ارائه میکند. اغلب اوقات، زوجهای تازه ازدواج کرده به سر این تپه می آیند و جشن سالگرد ازدواجشان را در اینجا برگذار میکنند، زیرا که هوای و اتمسفر این تپه بسیار زیبا و دوست داشتنی است.
 

صبحانه در بالای بوسفروس

به خاطر غرور کاخهای سلطانهای عثمانی، اکنون توجه به سیار خوب و مناسبی به بخش تپه های کاملیکا شده است و اکنون سایتهای بسیاری مشهوری در اطراف این قسمت ایجاد شده است. یکی از شایان ذکرترین این موارد، شکوه و جلال کاخهای جویی دِ ویور سلطان عثمانی و غرفه های آن است که بیشتر آنها اکنون موجود هستند و امروزه سعی شده است که آنها بار دیگر برور کاملیکا بازسازی شوند. امروزه این فضاها توانسته اند که مکان های بسیا زیبایی را برای تماشای استانبول ایجاد کنند و طبیعت زیبای آنها نیز زندگی بسیار خوبی را در کنار شلوغی شهری، به بسیاری از ساکنان شهر استانبول هدیه داده است در این ناحیه، شما میتوانید از چای و قهوه محبوب ترکیه ای لذت ببرید.

منطقه توپکاپی

مناطق سوفا، چیمانوما، توپکاپی، و سو تما یک سری از مناظر و کارهای معماری زیبا از معماری عثمانی را به شما نشان میدهد که در درون بیشه های کوک کاملیکا قرار گرفته است. اگر شما میخواهید که هدیه را از یک مغازه برای دوستان و خانواده تان بخرید، یک سر به این منطقه بزنید و در طول سفر به شهر استانبول در منطقه بوسفروس گردش کنید، این منطقه با منوهای عالی صبحانه اش حتما میتواند شما را راضی نگاه دارد. در این غرفه ها، شما متوانید انواع غذاها را مشاهده کنید، که همراه با نوشیدنیهای داغ هستند. این مغازه ها از ساعت 9 صبح تا 11 شب به صورت یکسره بازهستند.

نظرات کاربران