X

 جنگ در منطقه ی ناگورنو- قره باغ و ویزای آذربایجان

  • ارسال شده در : 1398/11/09 , 23:55
  • 939 بار مشاهده

 جنگ در منطقه ی ناگورنو- قره باغ و ویزای آذربایجان

برای سفر به کشور آذربایجان دریافت ویزای آذربایجان اولین اقدام می باشد. زیرا بدون داشتن ویزای آذربایجان امکان سفر به این کشور را نخواهید داشت. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مدارک مورد نیاز برای ویزای آذربایجان و البته مراحل صدور ویزای آذربایجان می توانید با شماره ای موجود با ما در ارتباط باشید همکاران ما اطلاعات کامل در مورد نحوه ی صدور و البته پروسه ی موجود برای اخذ ویزای آذربایجان را در اختیار شما عزیزان قرار خواهند داد و شما از بخش ویزای آنلاین می توانید ویزای آنلاین آذربایجان خود را دریافت کنید. در سفر به آذربایجان می توانید اطلاعات بسیاری را در مورد تاریخ این کشور به دست آورید به همین دلیل اگر علاقه مند به موضوعات تاریخی و فرهنگ اقوام مختلف هستید در سفر خود به این کشور سعی کنید با حضور در جشنواره های مختلف و البته بازدید از مکان های دیدنی ان اطلاعات بسیاری را به دست آورید.

در این بخش به طور کلی می خواهیم در مورد نبرد پایان ناپذیر در منطقه ی ناگورنو- قره باغ  اشاره کنیم و اطلاعاتی دانستنی مطلوبی را در مورد تاریخ این منطقه در اختیار شما قرار دهیم. توجه کنید هرگونه مدرک درخواستی ناقص در صدور ویزای آذربایجان می تواند مشکلات بسیاری به وجود آورد و حتی در برخی از مواقع احتمال ریجکت شدن درخواست صدور ویزای آذربایجان نیز موجود است. اگر کار به ریجکت شدن ویزای آذربایجان برسد در این صورت سفر شما به تاخیر خواهد افتاد و باید اعتراض مبنی بر این مورد را به صورت ایمیل های الکترونیکی در اختیار سفارت آذربایجان قرار دهید.

ویزای آذربایجان

موقعیت ناگورنو- قره باغ

با اخذ ویزای آذربایجان یک سفر به یاد ماندنی به کشور آذربایجان را تجربه کنید به دلیل همسایگی این ناحیه می توانید اشتراک های بسیاری بین اقوام ایرانی و اقوام آذری ساکن در این منطقه به دست آورید. در این راستا ناگورنو- قره باغ یک منطقه ی ویژه با دارا بودن امکانات علی است و بسیاری از افراد بر این باور هستند که جنگ تمام نشدنی و طمع در خاک این منطقه به دلیل وجود همین نعمت های الهی می باشد. سالیان سال این منطقه زیر سلطه ی شوروی بوده است و امروزه نیز درگیری و البته جنگ های مختلفی بین کشور ارمنستان و البته آذربایجان رخ داده است. البته در سال های اخیر برخی از مقامات این ناحیه به منظور بی طرفی از این جنگ و درگیری و اتمام دادن به این موضوع خودمختاری خود را اعلام کرده اند ولی به نظر نمی رسد خود مختاری آنها سبب از بین رفتن همه ی مشکلات در این ناحیه باشد.

ناگورنو- قره باغ توسط کوه های مختلفی احاطه شده است و آب های روان آن همواره سبب سرسبزی این منطقه گردیده است.. خاک های حاصلخیز نیز به کشاورزی در این منطقه رونق داد و شاید به همین منظور هر کدام از کشورهای مجاور این قلمرو سعی دارند گوشه ای از آن را به تصاحب خود بیاورند تا از این طریق از سود این منطقه غافل نمانند دریغ از این واقعیت که این درگیری سبب نامنی بسیاری خواهد بود. اگر چه امروزه آتش بس در منطقه حاکم است ولی این به معنای صلح کامل نمی باشد  ممکن است در سال های بعدی باز جنگ و درگیری در این منطقه تشدید یابد.

ویزای آذربایجان | ویزای آنلاین آذربایجان

 تاریخ ناگورنو- قره باغ

با دریافت ویزای آذربایجان می توانید اطلاعات بسیاری در مورد تاریخ این منطقه از زبان مردم ناحیه به دست آورید. مدارک درخواستی برای صدور ویزای آذربایجان را به محض نهایی شدن تصمیم برای سفر آماده کنید زیرا به مدت زمانی برای صدور این ویزا نیازمند هستید.

ارمنی ها بر این باور هستند که ناگورنو- قره باغ در گذشته بخش از کشور ارمنستان بوده است و آنها فقط سعی در این دارند که منطقه ی خود را دوباره به دست آورند ولی به قیمت از بین رفتن جان بسیاری از افراد در این منطقه و البته ایجاد شدن ناامن و مشکلات بسیار در این راستا.

رئیس جمهور آذربایجان طی بیانه ای اعلام داشته است که در صورت بروز هرگونه رفتار سیاسی تهاجمی از سوی کشور آذربایجان آنها راهی جز مداخله نخواند داش. اگر نعمت های الهی غنی در این منطقه نهفته نبود آیا باز سر قلمروی ناگورنو- قره باغ شاهد این همه جنگ و نزاع می شدیم ؟ سوالی است که همواره ذهن بسیاری از افراد را به سوی خود جلب کرده است. در منطقه ی ناگورنو- قره باغ می توان وحدت فرهنگی بسیاری را با وجود اقوام مختلف در این ناحیه مشاهده کرد اگر قصد بازدید از این مکان را دارید بهتر است از بازارچه های سنتی آن دیدن کنید زیرا این ناحیه به داشتن هنرهای دستی مختلف شهرت دارد به ویژه قالیچه های گوناگون و البته سفال های رنگی می تواند سوغاتی های به یاد ماندنی از قره باغ در نظر گرفته شود. مکتب موسیقی نیز در این ناحیه بسیار پرطرفدار می باشد.

ویزای آذربایجان | ویزای آنلاین آذربایجان

باید و نبایدهایی در مورد ناگورنو- قره باغ

در سال 1994 بعد از جنگ و درگیری بین ارمنستان و آذربایجان بر سر ناحیه ی ناگورنو- قره باغ سرانجام آتش بس صورت گرفت و در این مدت سه ساله تلفات بسیاری وارد این منطقه گردید که اکنون هیچ کدام از طرفین دعوا سر این موضوع خود را مقصر نمی دانند . اگر چه امروزه ارمن ها بر این منطقه تسلط دارند ولی مقام ها منطقه ی ناگورنو- قره باغ خودمختاری خود را اعلام کرده اند به نظر می رسد با اوضاع به وجود آمده اگر راه حل اساسی برای این موضوع پیدا نشود در سال های بعدی شاهد جنگ و نزاع بیشتری در این منطقه خواهیم بود. عدم وجود صلح در این قلمرو می تواند ناامنی های بسیاری در منطقه به وجود ارد برخی از مسئولان اروپایی نیز نگرانی های خود را در این زمینه ابلاغ کرده اند و از دو طرفین درخواست آن را دارند که بدون جنگ و نزاع سعی در یافت راه چاره ای مطلوب باشند. در سفر به کشور آذربایجان می توانید اطلاعات بسیاری در مورد جنگ و البته افسانه های مختلف در این منطقه را از زبان مردمی بومی آذری زبان به دست آورید. 

نظرات کاربران