X

جشن ها و فستیوال های هنگ کنگ

  • ارسال شده در : 1398/11/09 , 23:53
  • 1103 بار مشاهده

 

در زمان اخذ ویزای هنگ کنگ جشن ها و فستیوال ها در منطقه هنگ کنگ را می توان از مهم ترین جاذبه های گردشگری دانست که می توانید در بازدید از هنگ کنگ از آن ها دیدن کنید. در این مقاله قصد داریم اطلاعات بیشتری را در زمینه دریافت ویزای هنگ کنگ در اختیار شما قرار دهیم و همچنین بهترین زمان برای بازدید از این منطقه را به شما می گوییم تا بتوانید بهترین زمان را برای بازدید و دریافت ویزای هنگ کنگ انتخاب کنید تا از این فستیوال ها نیز دیدن کرده و لذت ببرید. در ادامه با ما همراه باشید.

 

ویزای هنگ کنگ | ویزای آنلاین هنگ کنگ

ویزای هنگ کنگ را برای بازدید از فستیوال Tai Hang دریافت کنید

24 سپتامبر را می توان یکی از بهترین زمان هایی دانست که می توان ویزای هنگ کنگ را دریافت کرد. جشن برداشت، اژدها و رقص در تمامی خیابان های هنگ کنگ قابل مشاهده است و خیابان ها برای این روز بزرگ تزئین شده است! در تمامی محلات کیک های زرد پخش می شود و برای دیدن این جشنواره پاییزه می توانید به خیابان های تای یا ویکتوریا پارک سر بزنید. در عکسی که از این جشن برای شما قرار داده ایم، مشهود است که این فستیوال می تواند بر اساس افسانه های سنتی چینی باشد. گرچه در بیشتر شهرهای چین این جشن دیگر برگزار نمی شود ولی در هنگ کنگ می توانید این جشن را مشاهده کنید. در این جشن تمامی مردم در هنگ کند خوشحال هستند و دریافت ویزای هنگ کنگ برای بازدید از این جشن و فستیوال می تواند ایده ای بسیار مناسب به شمار رود.

 

ویزای هنگ کنگ | ویزای آنلاین هنگ کنگ

سال نوی چینی

5 الی 7 فوریه هر سال به عنوان سال نوی چینی در نظر گرفته می شود. در این زمان آتش بازی رنگ آسمان را روشن می کند و شما می توانید به راحتی از این فستیوال نور و آتش دیدن کنید. اژدهای چینی در این موقع از سال به خیابان ها می آید و شما می توانید از این مراکز دیدن کنید. در صورتی که علاقمند به این جشن هستید، می توانید نسبت به دریافت ویزای هنگ کنگ در این زمان اقدام کنید. به طور کلی می توان گفت که این جشن سال نو می تواند یکی از بهترین گزینه های پیش روی شما به شمار رود که به این دلیل به هنگ کنگ سفر کرده و ویزای هنگ کنگ را دریافت کنید.

 

ویزای هنگ کنگ | ویزای آنلاین هنگ کنگ

فستیوال تولد چینی

یکی از جشنواره های بسیار قدیمی که در هنگ کنگ می توانید پس از دریافت ویزای هنگ کنگ مشاهده کنید، فستیوال تولد چینی است که هر ساله برگزار می شود. این جشن در واقع به شکر گزاری خدای دریا است و ماهیگیران این منطقه در این زمینه فعالیت می کنند. در صورتی که قصد دارید بیشتر با فستیوال تولد چینی آشنا شوید بهتر است که ویزای هنگ کنگ را دریافت کرده و وارد این منطقه جذاب و دیدنی شوید. به طور کلی می توان گفت که این فستیوال در 72 معبد الهه دریا برگزار می شود و این فستیوال در تاریخ 27 آوریل هر سال قابل تماشا است. اگر قصد دارید که از طبیعت، مناظر و جشن های چینی و هنگ کنگی لذت ببرید، باید تاریخ دریافت ویزای هنگ کنگ خود را به گونه ای تنظیم کنید که در این تاریخ در هنگ کنگ مستقر شده باشید. از این روی توصیه می شود که نسبت به دریافت ویزای هنگ کنگ خود از دو ماه پیش از این جشن اقدام نمایید.

ویزای هنگ کنگ | ویزای آنلاین هنگ کنگ

جشنواره چئون چائو بان

این فستیوال که پس از شکست طاعون در منطقه هنگ جنگ رواج پیدا کرد را می توان یکی از جذاب ترین جشنواره های هنگ کنگی دانست که بسیاری را به خود جذب می کند. نان های 35 متری سفید و مردمی که در حال جشن گرفتن هستند می تواند یکی از بهترین روزهای شما را خلق کند و این جشنواره بسیار جذاب است. هنگ کنگی ها در این جشن اعتقاد دارند که خدای دریا طاعون را شکست داده است و از این روی به شکرگزاری و جشن می پردازند. در این جشن جذاب شما می توانید خوردنی های محلی زیادی را تست کنید که قطعا برای شما جذاب و دلنشین خواهند بود. در صورتی که متمایل به تماشای این جشنواره جذاب هستید، می توانید 9 الی 13 می هر سال به هنگ کنگ سفری داشته باشید و این جشنواره جذاب و دیدنی را مشاهده کنید.

 

ویزای هنگ کنگ | ویزای آنلاین هنگ کنگ

تولد بودا

شاید بتوان گفت که تولد بودا یکی از برترین جشن های ملی در هنگ کنگ به شمار می رود و همه ساله بسیاری از گردشگران را به خود جذب می کند. در شهری با بیش از 500000 بودایی و همچنین شما می توانید در این جشن روزهای بسیار خوبی را پشت سر بگذرانید، به معابد بودایی سری بزنید و با راهبان بودایی نذر کنید! همانطور که گفته شد، تولد بودا یکی از برترینن جشن های ملی و مذهبی در هنگ کنگ به شمار می رود و دریافت ویزای هنگ کنگ برای بازدید از این جشن می تواند ایده ای بسیار جذاب به شمار رود. به طور قطع بهترین مکان برای بازدید این جشن، در محل معبدی است که مجسمه 34 متری بودا بر روی آن قرار گرفته است. البته در خود شهر نیز می توانید به پارک ویکتوریا سری بزنید. به طور کلی می توان گفت که دریافت ویزای هنگ کنگ برای بازدید از این جشن ایده ای بسیار جذاب به شمار رود. 12 می هر سال، بهترین زمان برای دریافت ویزای هنگ کنگ و بازدید از این جشن بودایی به شمار می رود.

کلام آخر

امروزه می توان گفت که دریافت ویزای هنگ کنگ برای بازدید و سفر می تواند ایده ای بسیار مناسب به شمار رود. در این مقاله ما سعی کردیم اطلاعاتی را در زمینه بهترین زمان دریافت ویزای هنگ کنگ با شما در میان بگذاریم و شما می توانید بر این اساس نسبت به دریافت ویزای هنگ کنگ اقدام نمایید. در صورتی که قصد بازدید از این منطقه را دارید، دریافت ویزای هنگ کنگ و خرید بلیط سفر می تواند هیجان انگیز ترین کار در زندگی شما به شمار رود. به طور کلی دریافت ویزای هنگ کنگ برای بسیاری از کسانی که علاقمند به سفر هستند می تواند ایده ای بسیار جذاب باشد که در تمامی طول سال در دسترس است و شما می توانید با دریافت ویزای هنگ کنگ از این جشن ها بازدید کنید.

نظرات کاربران