X

آغاز سفر با ویزای سنگاپور

  • ارسال شده در : 1398/11/07 , 23:55
  • 1171 بار مشاهده

آغاز سفر با ویزای سنگاپور

سنگاپور با طبیعت فوق العاده و بناهای مدرن و سنتی یکی از جذاب ترین کشور های جهان برای گردشگران در سراسر جهان است. این کشور آمیخته ای از فرهنگ قدیمی آسیا و مدرنیته ی جهانی است که بسیار تمیز و مدرن است. با دریافت ویزای سنگاپور، می توانید یک ماجراجویی جذاب را در این کشور شروع کنید. ما اینجاییم که به شما کمک کنیم تا بدانید چه کارهایی را باید در این کشور انجام دهید تا بهترین لحظات را رقم بزنید. اگر تا به حال به این کشور سفر نکرده اید، احتمالا نمی دانید از کجا شروع کنید و چه کارهایی را باید انجام دهید. احتمالاً مکان های مناسب برای اقامت و بازدید را نمی شناسید و پیش زمینه ای از این کشور و شهر های آن ندارید. با ویزای سنگاپور سفر مهیج خود را شروع کنید.

 

  1. Chinatown یا محله ی چینی ها

محله ی چینی ها از مکان های معروف در سنگاپور است که با دریافت ویزای سنگاپور می توانید از آن دیدن کنید. این مکان پر از رستوران، کافه و معبدهای جذاب است که همیشه شلوغ هستند. اگر به سنگاپور سفر کردید، یادتان باشد از مرکز میراث محله ی چینی ها یا Chinatown Heritage Centre دیدن کنید. این مکان یک بازار بزرگ نیز هست که می توانید سوغاتی های سنگاپور را از آن خریداری کنید. این محله توسط چینی ها ساخته شده و تا کنون تغییر های زیادی کرده و طرفداران خاص خود را در سنگاپور دارد. در این محله، ساختمان های مدرن و بلند در کنار هم ساخته شده اند. بهترین زمان برای بازدید از این محله در هنگام جشن سال نوی چینی هاست. در این مکان می توانید عکس های فوق العاده ای بگیرید.

ویزای سنگاپور | ویزای آنلاین سنگاپور

  1. سنتوسا (Sentosa)

جزیره ی سنتوسا قدمت طولانی دارد. در جنگ جهانی دوم در این جزیره اقدامات زیادی انجام شد و خرابی های زیادی در آن به بار امد. اما امروزه به یک  مکان لذت بخش تبدیل شده که شامل پارک ها، هتل ها و جشنواره های بسیاری است. سواحل این جزیره از مهم ترین مراکز گردشگری سنگاپور است که با دریافت ویزای سنگاپور می توانید از آن دیدن کنید. بزرگ ترین آکواریوم آسیا در این جزیره قرار دارد. در این جزیره، می توانید در کنار برج ببر اسمان عکس های زیبایی بگیرید. پارک دلفین ها نیز برای گردشگران جذابیت ویژه ای دارد.

 

ویزای سنگاپور | ویزای آنلاین سنگاپور

 

3.هند کوچک (little india)

با ویزای سنگاپور می توانید یکی از زیبا ترین بخش های شهر، هند کوچک نام دارد که پر از رنگ و نور است را ببینید. بوی غذاهای خوشمزه فضا را پر کرده است.  این منطقه توسط مهاجرین هندی که به سنگاپور مهاجرت کرده بودند، ساخته شده است. هند کوچک در میان مردم محلی سنگاپور به تکا شهرت دارد که می توان فرهنگ مردم هند را در آن به تماشا نشست. معابد، رستوران ها، مساجد و کلیساهای مختلفی در این منطقه به وجود آمده است که یک فرهنگ تلفیقی را به نمایش می گذارد. یکی دیگر از جاذبه های هند کوچک، مرکز خرید آن است که دارای ساختمان و پارکینگ های مستقل است.

 

4.ذخیره گاه مک ریچی (MacRitchie Reservoir)

علاقه مندان به طبیعت، که عاشق سرسبزی و تماشای پرندگان هستند، می توانند با دریافت ویزای سنگاپور، از ذخیره گاه مک ریچی دیدن کنند. این مکان سرسبز دارای محلی مناسب برای پیاده روی است و امکان قایق رانی در آن نیز وجود دارد. یک پل معلق در این مکان وجود دارد که می توانید با آن عکس بگیرید. پیاده روی در این مسیر 3 تا 4 ساعت طول می کشد. در برج جلوتونگ می توانید پرندگان را تماشا کنید. ویزای سنگاپور را بگیریدو و از این مکان بازدید کنید.

 

5.گاردن بای د بی (Gardens by the Bay)

باغ های کنار خلیج یا Gardens by the Bay یک پارک بزرگ در قلب سنگاپور است که در سال 2005 ساخته شد. این پارک به علت داشتن بافت زیبا و تلفیقی، جوایز زیادی را کسب کرده است و شهرت جهانی دارد. با ویزای سنگاپور می توانید به بازدید و گردش در این پارک مشغول شوید. مردم سنگاپور در این مکان پیک نیک های خود را برگزار می کنند. جنگل ابر در این باغ وجود دارد که درختان بزرگ و پهناوری دارند. با ویزای سنگاپور از این مکان بازدید کنید.

 

6. HortPark

این پارک یک محل زیبا در Southern Ridges است که باغی زیبا برای کسانی است که محلی برای اقامت ندارند و قصد اقامت کوتاه مدت در این شهر را دارند. HortPark یک پارک 9 هکتاری در قسمت جنوب غربی سنگاپور است. این پارک نیز در Southern Ridges واقع شده است که باغ های Kent Ridg، Telok Blangah Hill و Mount Faber Park را متصل می کند. پارک هورت یا پارک باغبانی یکی از کم هزینه ترین پارک های سنگاپور است. خیلی ها نمی دانند که این پارک بسیار آموزشی است و دارای بسیاری از خانه های سبز است! این مکان در بین الکساندرا جنگل پیاده و کنت ریج پارک واقع شده است. پیاده روی در این باغ را از دست ندهید. با ویزای سنگاپور از این پارک دیدن کنید.

ویزای سنگاپور | ویزای آنلاین سنگاپور

7. باغ گیاه شناسی سنگاپور (Botanic)

تنها باغ گیاه شناسی گرمسیری در فهرست یونسکو در جهان یکی از برترین نقاشی های طبیعت سنگاپور برای دوستداران طبیعت است.

باغ گیاه شناسی یا بوتانیک، باغی است که به مجموعه، زراعت، نگهداری و نمایش طیف گسترده ای از گیاهان با نام های گیاه شناسی آنها اختصاص داده شده است. این باغ ممکن است شامل مجموعه های گیاهان خاص مانند کاکت ها و سایر گیاهان شاداب ، باغ های گیاهان دارویی ، گیاهان مناطق خاصی از جهان و غیره باشد. گلخانه ها ، سایه بان هایی در این باغ وجود دارد، مجدداً با مجموعه های خاص مانند گیاهان گرمسیری ، گیاهان کوهستانی یا سایر گیاهان عجیب و غریب دارای جاذبه های گردشگری فراوان است. با ویزای سنگاپور از ای مکان بازدید کنید.

 

8.باغ وحش سنگاپور

با دریافت ویزای سنگاپور و سفر به این کشور، حتماً سری به باغ وحش این کشور بزنید.

 

9. جزیره پولائو اوبین

جزیره ی جزیره پولائو اوبین یکی از مکان هایی است که هنوز اثار سنتی و بافت روستایی خود را حفظ کرده است. این جزیره نیز یکی از بخش های مهم و معروف این کشور است و با داشتن ویزای سنگاپور بهتر است از ان نیز بازدید کنید. این جزیره در شمال شرق سنگاپور و غرب Pulau Tekong واقع شده است.

ویزای سنگاپور | ویزای آنلاین سنگاپور

نظرات کاربران