X

راهنمای دریافت ویزای دبی

  • ارسال شده در : 1398/11/11 , 23:55
  • 1086 بار مشاهده

راهنمای اخذ ویزای دبی

              ویزای دبی سال هاست که طرفداران زیادی پیدا کرده است. مخصوصاً ایرانی ها که خیلی از این شهر دیدنی در امارات متحده عربی دور نیستند. ویزای دبی مبحثی است که می تواند بهانه ای باشد برای این که به یکی از دیدنی ترین و مجلل ترین شهرهای عربی بپردازیم و در مورد کسانی صحبت کنیم که قصد دریافت ویزای دبی را دارند. مردم ایران و توریست های دیگر از کشورهای سراسر دنیا به بهانه ها مختلفی به دنبال اخذ ویزای دبی هستند.

 با در دست داشتن این ویزا می توانید وارد یک شهر زیبا و پر از جاذبه های دیدنی توریستی، دانشگاه های خوب و بزرگ، مراکز خرید مدرن و با شکوه و موارد مشابه نمونه گردشگری دیگر شوید. اگر به دنبال کار مناسبی هستید، اگر به دنبال تحصیل در یک دانشگاه مدرن و مجهز هستید، اگر می خواهید یک سرمایه گذاری پر سود و طولانی مدت انجام دهید، با اخذ ویزای دبی می توانید به دبی رفته و به دنبال هدف خود گام بردارید. در هر صورت، به دلیل یا دلایلی قصد اخذ ویزا را دارید. ما شما را راهنمایی می کنیم تا مراحل اخذ ویزای دبی را بشناسید و به درستی اقدام کنید.

ویزای دبی | ویزای آنلاین دبی

         راهنمای دریافت ویزای دبی

             برای اخذ ویزای دبی، که مانند تمامی کشورهای دنیا که برای مسافرت به آن ها به ویزا نیاز دارید، باید به مراجع قانونی مراجعه کنید. ویزای دبی برای شهروندان عضو شورای همکاری خلیج فارس شرایط ویژه ای دارد. این شرایط خاص به این شکل است که شهروندان این کشورها که شامل کشورهای عربی (عربستان سعودی، بحرین، قطر، عمان) و تعداد کمی از کشورهای اروپایی، می توانند پس از ورود به دبی و هنگام وارد شدن به خاک کشور امارات متحدۀ عربی یک ویزا دریافت کنند.  البته لازم به ذکر است که این ویزای دبی دارای محدودیت زمانی است و نود روزه می باشد.

 

ویزای دبی | ویزای آنلاین دبی

               اگر قصد دارید اطلاعات بیشتری داشته باشید به آدرس زیر مراجعه کنید. به صفحه ویزای آنلاین دبی در سایت صالحان سیر مراجعه کنید.

           مهم ترین نکاتی که باید جهت دریافت ویزای لازم بدانید:

  • انواع ویزای دبی: کار و تجارت، توریستی، ترانزیت

  • مراحل صدور ویزا: از طریق کفیل؛ از قبیل آژانس مسافرتی، شرکت و غیره ( که در ایران کلیه فرایند را صالحان سیر بر عهده می گیرد.)

  • مدارک لازم جهت صدور ویزا: گذرنامه دارای اعتبار لازمه 6 ماهه ، چک ضمانت و عکس

  • مدت زمان لازم جهت صدور ویزا: ویزای هفت روزه (معمولی) و ویزای سه روزه (فوری)

  • مصاحبه، انگشت نگاری و وقت سفارت: ندارد

 

          آشنایی با انواع ویزای دبی

         اگر قصد سفر به کشور امارات متحده عربی را دارید، باید بدانید که مدت زمان ویزای کشور امارات متحده با این که مسافر با چه هدفی به امارات سفر کرده است کاملاً در ارتباط است. این ویزا ها به چند گروه دسته بندی شده اند: ویزا های یک بار ورود و چند بار ورود.

ویزای دبی | ویزای آنلاین دبی

        ویزای دبی جهت توریسم و گردشگری: این نوع ویزای دبی بیش از هر نوع ویزای دیگر طرفدار دارد. مدت زمانی که این ویزاها صادر شده اند، چهارده روزه، یک ماهه و سه ماهه می باشد. در برخی موارد می توان این مدت زمان را می توان با مراجعه به دفاتر سایت صالحان سیر و پرداخت وجهی مشخص، به دو ماه نیز تغییر داد.

       ویزای دبی جهت ترانزیت: این ویزا، همان طور که از نامش پیداست، مخصوص حمل بار می باشد، که برای مدت زمان چهارده روزه ویزا صادر می شود و قابل تمدید نیز نمی باشد.

         ویزای دبی با هدف کار و تجارت: این نوع ویزا توسط کفیل با آن شرکتی که مسافر در آن فعال است، باید اقدام شود. ویزای دبی با هدف تجارت و کار به مدت زمان سه سال اعتبار دارد و حتی ممکن است امکان اقامت نیز به شخصی که با هدف تجاری و کاری وارد دبی شده است، داده شود.

مراحل اخذ ویزای دبی

برای شروع باید این نکته را در نظر بگیرید که باید حتماً یک شخص یا اداره ای که در دبی ضامن شخص متقاضی ویزای دبی شود تا ویزای دبی برای هر هدفی، به نام او صادر شود.

درخواست ویزا توسط کفیل به دو شکل می تواند انجام شود:

  1. کفیل از نزدیکان متقاضی سفر به دبی باشد. در این صورت، شخص باید فرم نسبیت را از طریق صالحان سیر کسب کند، یا این که کفیل با فرد متقاضی رابطه تجاری داشته باشد.

  2. شرکت های خصوصی، سازمان های دولتی و ... که با شخص متقاضی ویزا رابطه های کاری-تجاری دارند، به عنوان کفیل برای شخص مسافر خود درخواست ویزای دبی آنلاین از صالحان سیر را بکند.

ویزای دبی | ویزای آنلاین دبی

مکان های تفریحی دبی

 

این نکته را به یاد داشته باشید که اگر شما با هدف گشت و گذار و تفریح به عنوان توریست می خواهد درخواست ویزای دبی و تور دبی را بکنید، باید توسط صالحان سیر درخواست ویزای آنلاین صادر شود. دلیل این که صالحان سیر که از مسافران دبی ضمانت می خواهد همین است.

 

مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای دبی:

·تهیه و ارائه اسکن رنگی از تمامی صفحه های گذرنامه (حداقل مدت اعتبار گذرنامه شما باید شش ماه باشد)

·یک قطعه عکس با زمینه سفید

نکته: اگر موفق شدید ویزا را دریافت نمایید ولی اگر اتاقی در یکی از هتل های دبی رزرو نکرده باشید، باید یک فقره چک ضمانت نیز تهیه و تحویل دهید.

 

ویزای دبی | ویزای امارات

 

برای اخذ ویزای دبی اگر بخواهید خودتان با به سایت صالحان سیر اقدام کنید، می توانید از دو نوع عادی و فوری  استفاده کنید. ویزای شما اگر عادی باشد آن را ظرف مدت پنج الی هفت روز کاری و اگر اضطراری باشد طی سه روز کاری دریافت خواهید کرد. به طور کلی، مدت اعتبار ویزای امارات متحده عربی چهارده روز است؛ یعنی این که مسافر قبل از رسیدن موعد اتمام اعتبار ویزای دبی باید وارد این کشور شود. مسافر می تواند به امارات سفر کند و چهارده روز در امارات اقامت داشته باشد. ولی اگر به هر دلیلی خروج وی به تأخیر بیافتد جریمه خواهد شد. همچنین اگر مسافرانی وجود داشته باشند، مانند خانم های مجرد، دختران و پسرها، که ویزای آن ها توسط همراهشان تهیه شده باشد، بدون این که همراهشان حضور داشته باشد نمی توانند به دبی سفر کنند. به همراه آوردن هر نوعی از داروهای خواب آور، آرام بخش، مسکن و نیز قرص های حاوی مواد مخدر ممنوع است و اگر مشاهده شود مسافر جریمه خواهد شد. اگر شخصی که می خواهد به دبی سفر کند، ولی بلیط شهری به جزء دبی را داشته باشد، باید علاوه بر ویزای دبی، ویزای آن شهر را نیز داشته باشد.

نظرات کاربران