X

بهترین خطوط هوایی با ویزای سنگاپور

  • ارسال شده در : 1398/11/14 , 23:55
  • 1143 بار مشاهده

بهترین خطوط هوایی با ویزای سنگاپور

با خطوط هوایی سنگاپور می توانید پروازهای بین المللی را با ویزای سنگاپور تجربه کنید. شرکت هواپیمایی سنگاپور (SIA) به تازگی دو نقطه عطف اصلی در تاریخ پرواز خود به استرالیا را جشن گرفت. در سال 2016 ، این اولین هواپیمایی شد که پروازهای منظم بین المللی را بطور منظم به طور مستقیم به کانبرا اجرا می کرد. چند ماه بعد، آن را به جشن 50 سالگرد اولین پرواز خود را برگزار کرد.

در اوایل پرواز خود به استرالیا و خدمات مسافربری آن در سال 1967،  SIA از سنگاپور به سیدنی از طریق "پرت" پرواز کرد. از آن زمان ، این هواپیمایی با جدیدترین سرویس، سرمایه اکسپرس به کانبرا ، شهرهای دیگر استرالیا را به شبکه خود اضافه کرده است و با راه اندازی در سال گذشته ، حرکات کاملی ایجاد کرده است. این  هواپیمایی هفته چهار بار فعالیت می کند.  

ویزای سنگاپور | اخذ ویزای سنگاپور | ویزای آنلاین سنگاپور
ویزای سنگاپور

 

 

خطوط هوایی کانبرا

شاید جای تعجب داشته باشد که تقریباً تمام پروازهای برنامه ریزی شده به پایتخت استرالیا داخلی بوده اند که بازدید کنندگان بین المللی باید از طریق سیدنی یا ملبورن به کانبرا پرواز کنند یا تصمیم به ورود به جاده را بگیرند. این خطوط قبلاً توسط RAAF کار می کردند، اما فرودگاه کانبرا در این سال ها مراحل رشد خود را طی کرده است و با برنامه ی توسعه ی 500 میلیون دلاری، در سال های 2009 تا 2014 به اوج خود رسید.

این شهر در حال حاضر یکی از پایانه های فرودگاه سازگار با محیط زیست استرالیا ، مجهز به سیستم های تولید انرژی پیشرفته، مدیریت آب و بازیافت است که به کاهش انتشار کربن آن در 75 درصد کمک کرده است. سالها تلاش برای باز کردن فرودگاه کانبرا به پروازهای بین المللی ادامه دارد. با ویزای سنگاپور می توانید از این فرودگاه به سنگاپور سفر کنید.

در ابتدا هیچ مهاجر و افسر گمرکی در پایتخت به طور دائم وجود نداشت. به همین دلیل کارمندان فرودگاه این قبیل کارها را بر عهده می گرفتند. خطوط هوایی سنگاپور، با روی کار آمدن با اولین بوئینگ 777-200 از سنگاپور به طور کامل تغییر کرد، و با مغازه و فروشگاه های بزرگ تکمیل شد. ویزای سنگاپور این امکانات را به شما می دهد.

 

ویزای سنگاپور | اخذ ویزای سنگاپور | ویزای آنلاین سنگاپور
ویزای سنگاپور

 

 

سرعت، راحتی و امنیت با ویزای سنگاپور

پرواز با SIA از فرودگاه چانگی سنگاپور به کانبرا تنها 7 ساعت و 35 دقیقه طول می کشد و پرواز از هیترو یا منچستر از طریق سنگاپور به کانبرا یکی از سریعترین مسیرها از انگلیس به استرالیا است. زمان حرکت و رسیدن در این خطوط بسیار راحت است. با ویزای سنگاپور می توانید از امکانات فرودگاه چانگی استفاده کنید. همچنین می توانید سفر خود را از یک فرودگاه منطقه ای در انگلستان با اتصال پرواز SIA به سنگاپور در یک فرودگاه در اروپا ، مانند پاریس ، آمستردام، فرانکفورت آغاز کنید. ویزای سنگاپور امکانات فوق العاده ای را به شما می دهد.

کسانی که به راحتی در سفر و سرعت آن اهمیت می دهند، SIA یکی از خطوط هوایی است که دارای رتبه پنج ستاره از Skytrax، یک سازمان رتبه بندی هواپیمایی و هواپیمایی است. SIA یک سرویس ناهار خوری را به مسافران ارائه می دهد، منوهایی که توسط یک تابلوی بین المللی طراحی شده اند، از جمله سرآشپز مشهور استرالیا "مت موران"، و شراب انتخاب شده توسط مایکل هیل اسمیت، اولین استاد تهیه ی شراب استرالیا است. با ویزای سنگاپور می توانید از این خطوط هوایی استفاده کنید.

برای راحتی بیش تر، یک صندلی در این خطوط هوایی رزرو کنید. به این صورت می توانید سفر راحتی را با ویزای سنگاپور تجربه کنید.

 

 

 

ویزای سنگاپور | اخذ ویزای سنگاپور | ویزای آنلاین سنگاپور

 

فرودگاه چانگی

فرودگاه چانگی در سنگاپور یکی از مهم ترین و مدرن ترین فرودگاه ها در سراسر دنیاست. این فرودگاه جوایز مختلفی را در جشنواره های مختلف به خود اختصاص داده و توانسته رضایت صد در صدی مشتریان و مسافران را کسب کند. با این فرودگاه می توانید تجربه ی یک سفر بی خطر و راحت را با ویزای سنگاپور تجربه کنید. هرچیزی را که یک مسافر از مسافت طولانی نیاز دارد، در این فرودگاه می توان پیدا کرد. این فرودگاه بزرگ ترین خطوط هوایی در جنوب شرق آسیا را داراست. ترافیک هوایی در این فرودگاه بسیار بالاست. ویزای سنگاپور امکان حضور در این فرودگاه را به شما می دهد.

فرودگاه چانگی امکانات رفاهی و سرگرمی زیادی مانند رستوران، فروشگاه، محوطه بازی، استراحت گاه، استخر و باغ و ... دارد. در این فرودگاه نخستین باغ پروانه جهان قرار دارد که با ویزای سنگاپور می توانید از آن دیدن کنید.

در فرودگاه چانگی، 4 پایانه مسافربری وجود دارد که به صورت U شکل در کنار هم قرار گرفته اند. با این که این فرودگاه بهترین فرودگاه جهان است و مسافران زیادی را در خود جا می دهد، همچنان در حال توسعه و گسترش امکانات خود است. سینما، ایکس باکس، و وای فای رایگان ازجمله خدمات رایگان این فرودگاه می باشد. در یکی از ساختمان های این فرودگاه بلند ترین آبشار سرپوشیده ی جهان قرار دارد. یک سرسره در فرودگاه چانگی وجود دارد که شما را به گیت می رساند. با ویزای سنگاپور می توانید از این فرودگاه دیدن کنید.

ویزای سنگاپور | اخذ ویزای سنگاپور | ویزای آنلاین سنگاپور
ویزای سنگاپور

دسترسی از این فرودگاه به قسمت های مختلف شهر کار راحتی است. می توانید از قطارهای سریع شهری برای رسیدن به محل اقامت خود استفاده کنید. با ویزای سنگاپور همه ای این ها در اختیار شماست.

برای لذت بردن از گذر زمان ترانزیت ، SIA ، هیئت گردشگری سنگاپور و چانگی یک تور رایگان را به مسافران با 5.5 ساعت یا بیشتر برای صرفه جویی ارائه می دهند. می توانید حداقل یک ساعت قبل از شروع تور ، در غرفه ثبت نام تور و ویزای سنگاپور رایگان در ترمینال 2 یا 3 حضور پیدا کنید. با ویزای سنگاپور می توانید از این امکانات استفاده کنید.

هنگام بازدید از سنگاپور، حتماً به گذرگاه مسافرت SIA را استفاده کنید. به مدت یک ماه پس از ورود شما ، این کلید اصلی شماست که می توانید تخفیف های زیادی در زمینه خرید محلی ، ناهار خوری ، سرگرمی ، هتل ها ، جاذبه های توریستی و حمل و نقل داشته باشید. اعضای SIA KrisFlyer و PPS Club با استفاده از کارت عضویت خود در تمام سال از همان امتیازات بهره مند می شوند. با ویزای سنگاپور می توانید از این امکانات استفاده کنید.

نظرات کاربران