X

باید در مورد مسیر پیاده روی ایسیک کول بدانید

  • ارسال شده در : 1398/11/14 , 23:55
  • 906 بار مشاهده

قرقیزستان یکی از کشورهایی است که در سال های گذشته بسیار مورد توجه کسانی بوده است که می خواسته اند یک سفر بسیار خوب خارجی داشته باشند. از این روی ویزای قرقیزستان برای توریست های ایرانی به سادگی ارائه می شود و شما می توانید از خدمات سفر استفاده کنید. سفر به قرقیزستان می تواند یک نقطه عطف برای شما باشد به خصوص در صورتی که می خواهید از مناظر طبیعی دیدن کنید، این مقصد گردشگری برای شما می تواند جذاب باشد.

یکی از مهم ترین جاذبه های گردشگری که در قرقیزستان انتظار شما را می کشد، مسیر پیاده روی ایسیک کول است که یک جاده 506 مایلی و بلند است. شروع این مسیر پیاده روی در قطب مسافرتی کوچر قرار گرفته است که در نزدیکی دریاچه کول اوکوک می باشد و در نهایت به مرز قزاقستان و دهکده اکوور سوت می رسد. در صورتی که علاقمند به یک مسیر طولانی و زیبای گردشگری هستید که چشم اندازهای زیبایی داشته باشد، این مسیر می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای شما به شمار رود و می توانید همین الان نسبت به دریافت ویزای قرقیزستان اقدام نمایید. کل مسیر این پیاده روی با احتساب روزهای استراحت و وسایل حمل و نقلی که در میان راه ممکن است از آن ها استفاده کنید، 60 روز می شود. در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در زمینه این مسیر پیاده روی و دریافت ویزای قرقیزستان به دست بیاورید.

 

ویزای قرقیزستان | اخذ ویزای قرقیزستان | ویزای آنلاین قرقیزستان
ویزای قرقیزستان

چه چیز دریافت ویزای قرقیزستان و این مسیر پیاده روی را منحصر به فرد کرده است؟

مسیرهای بسیار زیبایی که در طول این سفر 60 روزه می توانید مشاهده کنید بسیار زیبا هستند و شما می توانید به دور از تمدن های امروزی، طبیعت بسیار زیبای قرقیزستان را مشاهده کنید. ویزای قرقیزستان را در صورتی که می خواهید با تمدن های عشایری در این مسیر پیاده روی مشاهده کنید دریافت کرده و با ویزای قرقیزستان راهی سفری بسیار جذاب و به یاد ماندنی در دل این کشور شوید. شاید هموار بودن راه برای شما جذاب باشد. اما بهتر است بدانید که سال ها پیش از اینکه شما ویزای قرقیزستان را دریافت کنید، عشایر این منطقه، این راه را می رفتند و گله و دام های خود را به حرکت در می آورده اند و از این روی راه به طور کلی برای توریست ها و گردشگران هموار خواهد بود. بهتر است در مسیر مراقب حیوانات وحشی از جمله موش خرمایی کوهی باشید، حیوانات وحشی بزرگ و درنده در این منطقه زندگی نمی کنند و با خیال راحت می توانید در این مسیر حرکت کنید.

 

ویزای قرقیزستان | اخذ ویزای قرقیزستان | ویزای آنلاین قرقیزستان
گردشگری در قرقیزستان

نقاطی که نباید بازدید از آن ها را از دست بدهید

یکی از مناطق بسیار زیبا و دیدنی که در مسیر راه شما قرار گرفته است و نباید بازدید آن را از دست بدهید، مسیر 44 مایلی جیرگالان به دریاچه آلاکول می باشد. همچنین مسیر دایره ای 39 مایلی به دریاچه تشیک کول از کوهستان عبور می کند. یک منظره بسیار زیبای پانوراما که جذابیت بسیار زیادی داشته و بسیاری از گردشگران را به خود جذب می کند. به یاد داشته باشید که عکس برداری در این منطقه بسیار جذاب به شمار می رود. اگر به دنبال یک مسیر پیاده روی جذاب هستید، دریافت ویزای قرقیزستان را فراموش نکنید و حتما به این منطقه سفری داشته باشید.

 

ویزای قرقیزستان | اخذ ویزای قرقیزستان | ویزای آنلاین قرقیزستان
تور قرقیزستان

بهترین زمان برای بازدید از این منطقه

اگر می خواهید بهترین زمان را برای دریافت ویزای قرقیزستان و بازدید از این منطقه را بدانید، ژوئن تا اکتبر را می توان بهترین ماه های سال دانست که می توانید برای دریافت ویزای قرقیزستان و بازدید از این منطقه انتخاب کنید. البته ممکن است که تا اواخر ژوئن و یا حتی اوایل ماه ژوئیه برف های روی کوه آب نشود ولی در صورتی که قصد سفر به قرقیزستان و دریافت ویزای قرقیزستان را داشته باشید، باید وسایل گرم را به همراه خود داشته باشید تا بتوانید از این منطقه شگفت انگیز بازدید نمایید.

 

ویزای قرقیزستان | اخذ ویزای قرقیزستان | ویزای آنلاین قرقیزستان
مراکز گردشگری قرقیزستان

نکات مهم

یکی از بخش های مهم سفر که باید به آن توجه کنید و در صورتی که قصد دریافت ویزای قرقیزستان را دارید باید به آن اهمیت دهید را در ادامه با شما آشنا خواهیم نمود. این بخش به شما کمک می کند تا به سادگی بتوانید خود را برای دریافت ویزای قرقیزستان آماده نمایید. در طول مسیر می توانید با زندگی عشایر در کشور قرقیزستان تعامل داشته باشید. همچنین در اردوگاه هایی که اقامت پیدا می کنید و یا می خواهید خریدی داشته باشید، بازارچه های عشایری در دسترس شماست تا بتوانید محصولات عشایری را که در این منطقه تولید شده اند خریداری و استفاده کنید. توصیه می کنیم که یادگاری های سفر و دریافت ویزای قرقیزستان را از این مراکز خریداری کنید.

 

ویزای قرقیزستان | اخذ ویزای قرقیزستان | ویزای آنلاین قرقیزستان
تور گردشگری طبیعی قرقیزستان

اطلاعات علمی

شما می توانید از اپلیکیشن هایی که در زمینه مسیریابی می توانند به شما کمک کنند استفاده کنید تا راه را برای پیدا کردن مسیر هموار کنید. همچنین دقت داشته باشید که پس از دریافت ویزای قرقیزستان و وجود در محیط پیاده روی می توانید از DMO هایی که در اختیار شما قرار داده می شود استفاده کرده و در کوتاه ترین زمان می توانید مسیریابی را انجام دهید. همچنین استفاده از تجهیزات بهداشتی و آرایشی را از یاد نبرید.

 

ویزای قرقیزستان | اخذ ویزای قرقیزستان | ویزای آنلاین قرقیزستان
کوه های قرقیزستان

کلام آخر

امروزه ویزای قرقیزستان برای تمامی کسانی که علاقمند به سفر در محیط های گردشگری جذاب هستند به سادگی صادر می شود و شما می توانید از ویزای قرقیزستان توریستی استفاده کرده و به این کشور سفری داشته باشید. در این مقاله شما را با یکی از مهم ترین فعالیت های گردشگری که در قرقیزستان انجام می شود آشنا کردیم و شما می توانید با دریافت ویزای قرقیزستان در این کشور به تفریح و سفر بپردازید. در صورتی که سوالی در زمینه سفر به قرقیزستان داشته باشید و یا می خواهید در زمینه دریافت ویزای قرقیزستان به سوالات خود پاسخ دهید می توانید با مرکز برگزاری تور و ویزای گردشگری با صالحان سیر ارتباط برقرار کرده و اطلاعات مورد نیاز را دریافت نمایید. همچنین بهتر است بدانید که قرقیزستان در سال های اخیر با گسترش صنعت گردشگری و سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، ارائه ویزای قرقیزستان به این منظور را تسهیل کرده است و شما می توانید به سادگی سفری با ویزای انلاین قرقیزستان داشته باشید.

نظرات کاربران