X

مزیت های سفر به سنگاپور

  • ارسال شده در : 1398/11/15 , 23:55
  • 1180 بار مشاهده

بهترین مزایا با ویزای سنگاپور

ایرلاین سنگاپور از بهترین ها در دنیاست و شما می توانید با ویزای سنگاپور از آن استفاده کنید. در اینجا به مزایای این ایرلاین می پردازیم تا شما آن را بهتر بشناسید و دلایل این برتری را بدانید.

1.راحتی

ویزای سنگاپور | اخذ ویزای سنگاپور | ویزای آنلاین سنگاپور
ویزای سنگاپور

 

یکی از دلایلی که مسافران علاقه ای به پرواز در شب یا صب زود ندارند این است که رسیدن به فرودگاه کار دشواری است. زمان پرواز و فرود فرودگاه های سنگاپور از ویژگی های بارز آن است. با ویزای سنگاپور می توانید تجربه ی یک سفر لذت بخش در مسیر را تجربه کنید.

ایرلاین سنگاپور در طول تابستان چهار پرواز روزانه از لندن به سیدنی دارد و پروازهای آن در ساعت های 0925 ، 1125 ، 2050 و 2205 انجام می شوند. این پرواز ها طی یک برنامه ی مشخص در صب و بعد از ظهر هستند.

پرواز از طریق فرودگاه چنگی در سنگاپور، از سریع ترین مسیرها می گذرند. برای یک پرواز طولانی از انگلیس به سیدنی تنها 21 ساعت و 40 دقیقه زمان می برد. برای چنین سفری طولانی از انگلستان به استرالیا، نگه داشتن آن زمان پرواز به حداقل ممکن یک ویژگی محبوب است.

 

 

2.پرواز با چانگی

فرودگاه چانگی خود یک مقصد است که مسافران به خاطر آن ویزای سنگاپور را دریافت می کنند. وقتی در منطقه ی ترانزیت قرار دارید، می توانید اوقات خوشی را سپری کنید. مسافران فرودگاه نه تنها از تاخیر هواپیما ها ناراحت نمی شوند، بلکه از آن استقبال می کنند. این فرودگاه تقریباً شبیه یک مرکز خرید است که به سالن های بازی، باغ ها و استراحت های زیبایی دسترسی دارد. سالن هایی در این فرودگاه طراحی شده اند که می توانید در آن فرزندان خود را سرگرم کنید.

مغازه های متعدد با محصولات و غذای های رنگارنگ شما را چندین ساعت مشغول کند می کند. یک سالن با ایکس باکس و پلی استیشن نیز در این فرودگاه وجود دارد که کاملا رایگان است. با ویزای سنگاپور می توانید از این فرودگاه دیدن کنید.

 

3.غذا

ویزای سنگاپور | اخذ ویزای سنگاپور | ویزای آنلاین سنگاپور
ویزای سنگاپور

 

وعده های غذای ایرلاین سنگاپور بسیار جذاب هستند. یک پانل آشپزی بین المللی شامل هشت سرآشپز مشهور جهان برای ایجاد منوها ، از جمله مت موران تحسین شده استرالیا ، سوزان گوین از ایالات متحده و سایر سرآشپزهای برجسته آسیا و اروپا در این ایرلاین فعالیت می کنند.

در نتیجه یک منوی بین المللی با غذاهای متنوع در اختیار مسافرین قرار گرفته است که روز به روز به تعداد غذا ها افزوده می شود و از ملیت های مختلف در این راستا کمک گرفته شده است. در تهیه ی این غذاها از علم روز دنیا استفاده شده است و کیفیت غذاها فوق العاده است. با دریافت ویزای سنگاپور و حضور در این خطوط هوایی و ایرلاین می توانید طمع خوب این غذاها را بچشید.

 

4.نوشیدنی

تماشا ی فیلم به همراه نوشیدنی های تازه و فوق العاده برای همه لذت بخش است. در خطوط هوایی سنگاپور و در هواپیماهای مدرن آن های می توانید همه ی این ها را تجربه کنید. مسیرهای طولانی با این برنامه ها می تواند رنج سفر طولانی مدت را کاهش دهد. انتخاب نوشیدنی مناسب و تهیه ی آن در این ایرلاین با وسواس خاصی صورت می گیرد. برای رقم زدن بهترین لحظات خود، ویزای سنگاپور را دریافت کنید.

 

5.خواب

خواب در پرواز می تواند شما را برای ادامه ی سفر سر حال نگه دارد. در پرواز های خطوط هوایی سنگاپور می توانید خواب لذت بخش را تجربه کنید. اگر به نحوه طراحی سرویس کابین توجه کنید ، سعی می کنیم تا حد امکان وقفه را در طول پرواز به حداقل برسانیم." می توانید هر چه قدر که می خواهید در این کابین ها استراحت کنید. سرویس های ایرلاین تا پایان زمان پرواز در اختیار شما قرار می گیرد.

صندلی های کلاس اقتصادی هواپیمایی سنگاپور به گونه ای طراحی شده اند که حتی در صورت کمبود صندلی در جلو ، فضای شخصی بیشتری را به مسافران ارائه دهند. افرادی که مایل به اتاق بیشتر برای سالن پا هستند می توانند "صندلی های ترجیحی" را با صندلی گسترده تر، که در نزدیکی خروجی ها قرار دارد، انتخاب کنند. با ویزای سنگاپور می توانید سفری لذت بخش را تجربه کنید.

 

 

6.خدمات فوق العاده با ویزای سنگاپور

ایرلاین ها همه ادعای خدمات رسانی فوق العاده به مسافرین خود را دارند. اما کمتر ایرلاینی وجود دارد که آن را ثابت کند. ایرلاین های سنگاپور از ارائه ی خدمات معمولی فراتر رفته اند که بالاتر از سطح استاندارد جهانی است. با دریافت ویزای سنگاپور می توانید به این حرف برسید. ارائه غذا و جای راحت و نوشیدنی و تفریح در سفر به هر مسافری طمع یک سفر فوق العاده را می چشاند.

ایرلاین سنگاپور اداعا دارد که نیازهای مسافران را می شناسد و پیش از هر گونه در خواستی، به آن ها خدمات مورد نظر خود را ارائه می دهند. آن ها به خادمین خود آموزش های روز دنیا را ارائه می دهند و یه کیفیت سفر توجه ی ویژه دارند.

ویزای سنگاپور | اخذ ویزای سنگاپور | ویزای آنلاین سنگاپور
ویزای سنگاپور

7.مسافرت خانوادگی

در بعضی ایرلاین ها به در کنار هم بودن خانواده ها توجه نشده. اگر دوست دارید در طول سفر در کنار خانواده ی خود باشید، با ویزای سنگاپور همراه باشید. در ایرلاین های سنگاپور به تفریح و سرگرمی کودکان در کنار والدین نیز توجه شده و هر روز برنامه های متنوع تری برای آن ها در نظر گرفته می شود.

 

8.تجربه

ایرلاین های سنگاپور می توانند جشن 50 سال خدمات خود را برگزار کنند و از این نظر دارای تجربه ی فوق العاده می باشند. خدمات به مشتریان هدف اصلی این ایرلاین هاست و در پی رضایت صد در صدی آن ها هستند. ویزای سنگاپور سفری تکرار نشدنی به شما هدیه می دهد.

 

9.انتخاب

احتمالاً بهترین راه برای خوشحال کردن مسافران و پیروزی در جایگاه شماره 1 به عنوان بهترین هواپیمایی ، جایگاه انتخاب به آن هاست. در حالی که هنوز یک صندلی راحتی و وعده ی غذایی در همه ایرلاین ها یافت می شود، اما مسافر به چیزهای دیگری نیز احتیاج دارد. غذا و نوشیدنی ها مختلف را در ایرلاین سنگاپور و با ویزای سنگاپور تجربه کنید. در Business Class ، صندلی ها به تخت های کاملاً مسطح تبدیل می شوند ، که به شرکت هواپیمایی کمک کرد تا جایزه بهترین کرسی های کسب و کار کلاس از Skytrax در سال 2016 را کسب کند.

نظرات کاربران