X

فرودگاه چانگی را با ویزای سنگاپور ببینید

  • ارسال شده در : 1398/11/15 , 23:55
  • 1018 بار مشاهده

فرودگاه چانگی را با ویزای سنگاپور ببینید

فرودگاه های خسته کننده ای را که تمام عمر دیدید را فراموش کنید، فرودگاه چانگی با تمام آنچه در ذهن دارید متفاوت است. آنچه در رویا های خود در مورد فرودگاه ها دارید را در چانگی می توانید پیدا کنید. در این فرودگاه می توانید شنا کنید، در میان پروانه ها قدم بزنید، و نمونه ای از سنگاپور و فرهنگ آن را ببینید. با ویزای سنگاپور می توانید این رویا را به واقعیت تبدیل کنید.

 

فرودگاه چانگی نه تنها عنوان بهترین فرودگاه از نگاه مسافران را دارد، بلکه جوایز زیادی را از جشنواره های مختلف کسب کرده است.  این فرودگاه محبوبیت جهانی دارد و خود به عنوان یک مقصد برای مسافرین شناخته می شود. تمام آنچه که یک مسافر در سفر خود نیاز پیدا می کند؛ در این فرودگاه یافت می شود. افراد متخصص با علم روز دنیا به ساخت این فرودگاه پرداخته اند. حال چه عواملی این فرودگاه را متفاوت می کند؟ در اینجا به ویژگی های این فرودگاه سنگاپور می پردازیم تا با آن بیش تر آشنا شوید.

 

  • طبیعت با ویزای سنگاپور

چانگی یکی از شلوغ ترین فرودگاه های جهان نیز هست، سالانه به تعداد ویزای سنگاپور اضافه می شود. اما این به معنی خسته کننده بودن این فرودگاه  نیست. چانگی طبیعت فوق العاده ای دارد که می توانید با آن ارتباط برقرار کنید.

سقف یکی از ترمینال ها پر از کاکتوس و گیاهان منحصر به فرد است که باید زمان زیادی را اختصاص دهید تا با آن ها آشنا شوید.

ویزای سنگاپور | اخذ ویزای سنگاپور
ویزای سنگاپور

 

  •  آبشار سرپوشیده

تا به حال یک آبشار سرپوشیده را از نزدیک دیده اید؟ با ویزای سنگاپور می توانید به این رویا تحقق ببخشید. در فرودگاه چانگی یک ابشار بلند وجود دارد که بازدید کنندگان زیادی دارد. Rain Vortex بلند ترین آبشار سر پوشیده ی جهان است که لازم است با آن آشنا شوید. کسانی که به سنگاپور سفر می کنند؛ باید با این آپشار نیز عکس داشته باشند.

 

  • استخر

چه چیزی بهتر از یک آب تنی می تواند خستگی سفر را از شما بگیرد. البته اگر در این سفر خسته شده باشید. فرودگاه چانگی یک استخر به همراه جکوزی وجود دارد که برای آرامش مسافرین طراحی شده اند.

استخر بالیزه واقع در پشت بام ترمینال 1 برای مسافرانی که در هتل سفیر ترانزیت اقامت دارند، رایگان است. هزینه کمی توسط دیگران قابل پرداخت است، اما شامل استفاده از استخر ، جکوزی ، امکانات حمام و همچنین حوله و یک نوشیدنی غیر الکلی است.

ویزای سنگاپور | اخذ ویزای سنگاپور
ویزای سنگاپور

 

  • سینما

چرا زمان باقی مانده تا پرواز خود را به تماشای یک فیلم روز دنیا نمی پردازید؟ در فرودگاه چنگی دو سالن سینما وجود دارد: یکی در ترمینال 2 ، دیگری در ترمینال 3. این سینماها 24 ساعته در حال پخش فیلم هستند. با ویزای سنگاپور می توانید تمام این امکانات را در یک فرودگاه بین المللی تجربه کنید و به خاطر بسپارید.

 

  • سرسره

از آنجایی که این فرودگاه بزرگ است، برای جا به جایی بین بخش های مختلف آن از سرسره هایی استفاده می شود که سوار شدن در آن ها برای هر سنی جذابیت دارد.

 

  • ترامپولین

ترامپولین های در اواسط سال 2019 به فرودگاه چنگی آمدند تا به سرگرم کردن مسافران بپردازند. بنابراین ، در تلاش برای گذر زمان خود در فرودگاه  می توانید روی ترامپولین ها کمی و بالا و پایین بپرید.

تصور می کنیم در صورت مسافرت با کودکانی که  می خواهند سرگرم شوند ، این موارد به خصوص برای این افراد مفید خواهد بود. آن ها را به محوطه ی ترامپولین ببرید تا بتوانند به بازی بپردازند. همه این ها با ویزای سنگاپور امکان پذیر است.

ویزای سنگاپور | اخذ ویزای سنگاپور
ویزای سنگاپور

  • غذاهای سنگاپوری

از برنج ها سوپ های مختلف تا انواع کباب ها می توانید همه را در فرودگاه چانگی تست کنید. نمونه ای از هر غذا را می توانید به همراه خود داشته باشید.

بوی غذاهای محلی در فضای رستوران های این فرودگاه پیچیده است و هر کسی را به سمت خود می کشد. با ویزای سنگاپور می توانید این غذا ها را صرف کنید و به همراه داشته باشید.

 

  • تور رایگان گردش در شهر

با تور های گردشگری در شهر همراه شوید تا با جاذبه های این شهر آشنا شوید. همه این ها با ویزای سنگاپور امکان پذیر خواهد بود. این شهر مکان های زیادی دارد که به تنهایی نمی توانید از آن ها دیدن کنید.

 

  • سالن های بازی و گیم نت

هرگز مدت زیادی قبل از کنسول بازی خود دور نبودید؟ ناامید نشوید، افراد حرفه ای در چانگی یک دکور سرگرمی در ترمینال 2 ایجاد کرده اند که می توانید یک بازی سریع رایانه ای را بین پروازها دریافت کنید.

از ایستگاه های Xbox360 تا Kinect ، Entertainment Deck  یک مرکز سرگرمی هستند برای سرگرم کردن خود و کودکان خود استفاده کنید.

نظرات کاربران