X

سفر به دبی پس از دریافت ویزای دبی و راهنمای توقفگاه شهر

  • ارسال شده در : 1398/11/15 , 23:55
  • 923 بار مشاهده

آیا با استفاده از ویزای دبی که در دست دارید، به دبی سفر کرده اید و حال به راهنما احتیاج دارید؟

ما به شما در این مقاله، یک راهنمایی کاملی در زمینه توقفگاه شهری شهر دبی پس از دریافت ویزای دبی و سفر به دبی ارائه خواهیم داد.

آمار مهم شهر دبی که باید پس از دریافت ویزای دبی بدانید!

نام فرودگاه: فرودگاه بین المللی دبی (DXB)

مسیرهای اصلی: این مقصد، مقصد اصلی توقف برای اکثر مسیرهای بین اروپا، آسیا و استرالیا است.

فاصله از شهر: 6 کیلومتر

حمل و نقل به شهر: تاکسی را از درجه فرودگاه انتخاب کنید و می توانید طی یک ساعت به هرجای دبی بروید.

توجه داشته باشید که متر برای کابین های استاندارد در فرودگاه از 25 درهم شروع می شود. هزینه تاکسی های لوکس و افراد حامل را پرداخت خواهید کرد. کرایه های متر معقول است. اگر به موقع هستید مترو را کنار بگذارید و اگر می خواهید به یک جلسه کاری بسیاری مهم برسید، پیشنهاد ما به شما استفاده از تاکسی است و با خود نیز ویزای دبی را ببرید زیرا ممکن است از شما احراز هویت بخواهند.

حمل و نقل در سطح شهر: تاکسی ها بسیار زیاد هستند، اما انتظار نداشته باشید که رانندگان همه جای شهر را بلد باشند.

جمعیت: 2.106 میلیون نفر

زبان: انگلیسی، عربی

زمان: GMT + 4

کد شماره گیری بین المللی: +971

ویزا: ویزای ویزیت 30 روزه رایگان هنگام ورود برای دارندگان گذرنامه انگلستان

آب و هوا: از اکتبر تا مارس، روزها آفتابی است و درجه حرارت گرم است و مناسب برای دید و بازدید از دبی.

از آوریل به بعد، دمای هوا تا 50 درجه سانتیگراد و رطوبت آن به 50-60٪ می رسد و طوفان های ماسه ای مختلفی به همراه خود دارد.

ایمنی: جرم در دبی بسیار کم است و کلاهبرداری توریستی به صورت نادر رخ می دهد.

در خیابان های ساکت و کم رفت و آمد نظیر Bur Bur Dubai، Deira و Karama مخصوصا بعد از تاریکی هوا بسیار مراقب باشید و همچنین پلیس ممکن است شما را هر لحظه متوقت کند و از شما ویزای دبی بخواهد و این قوانین مخصوص به تمامی کشورهای دنیا از جمله ایران است.

پیشنهاد می شود تا لباس متوسطی را به تن کنید تا امنیت شما برقرار باشد و برای اینکه پس از دریافت ویزای دبی، هیچگونه بدی از شهر دبی و یا دیگر شهرهای امارات متحده عربی را نداشته باشید، هیچ راهزنی جلوی شما را نگیرد.

پول: درهم امارات

نقشه ها: نقشه های شهری رایگان را در فرودگاه، هتل ها و دفاتر گردشگری در تمام جاذبه های اصلی پیدا خواهید کرد.

ویزای دبی | ویزای امارات | اخذ ویزای دبی | اخذ ویزای امارات
فرودگاه DXB
دبی

چند ساعت بیشتر فرصت نیست!!!

فقط چند ساعت بین پرواز فاصله دارید؟ به برخی از سالن های لوکس فرودگاه DXB بروید و از برخی فوریت ها استفاده کنید. آن فوریت ها را در هر سه پایانه پیدا خواهید کرد و همه آن ها را می توانید در اسلات های 3-5 ساعته رزرو کنید و لذت ببرید و با نشان دادن ویزای دبی، از امکانات بسیار آن استفاده کنید.

هزینه ورودی که از شما دریافت می شود به منظور استفاده از امکانات وای فای، غذا، مکانی برای استراحت و... است.

از برندهای بزرگ دوری کنید که ممکن است قیمت آن ها برای شما بسیار سنگین تمام شود.

4 ساعت در دبی

(7 ساعت بین پرواز)

اگر شما موفق به دریافت ویزای دبی شده اید و حال به دبی سفر کرده اید، برای دیدن قطعه ای از جذابیت های دبی، با تاکسی به مرکز شهر بروید (25 دقیقه، AED 50) و یکی از جالب ترین مناطق شهر، در این منطقه مسکونی و تجاری، برج خلیفه را پیدا خواهید کرد که با ارتفاع 828 متر، آن قسمت به عنوان بلندترین ساختمان جهان شناخته شده است.

از دیگر نکات برجسته مرکز شهر می توان به دبی مال، بزرگترین مرکز خرید جهان (با یک آکواریوم و یخ زدایی کامل) و چشمه های دبی اشاره کرد که جت های آب را در همگام سازی با آهنگ های پاپ مانند امین سلین دیون و آندریا بوچلی که هر نیم ساعت پخش می شوند، بازدید کنید که به راحتی این کار با دریافت ویزای دبی برای شما امکان پذیر است.

8 ساعت در دبی

(11 ساعت بین پرواز)

پس از دریافت ویزای دبی، رفتن به منطقه بر (بور) دبی به مدت 20 دقیقه، AED 40 در یک کابین مخصوص انجام می شود و مکان های بین المللی و جذاب دبی را به شما نشان می دهد.

این منطقه قدیمی ترین منطقه شهر است اما از تاریخچه های نظیر تاریخ اروپا انتظار نداشته باشید زیرا قدیمی ترین ساختمان ها فقط به دهه 1960 میلادی باز می گردند گرچه اوج منطقه از قبل از آن تاریخ می گیرد. مدت ها قبل از کشف نفت در امارات، Bur Dubai یک بندر مهم تجارت بود که از تجارت از آسیای جنوبی، ایران و شبه قاره هند استقبال می کرد و حال با دریافت ویزای دبی می توانید از این منطقه جذاب دیدن فرمایید.

با تاکسی به سمت گردشگاه آل سیف بروید و یک قدم به سمت شمال بردارید و در طول راه به درون مکانی مخصوص می روید و بعد از 15 دقیقه، شما به ایستگاه Deira Old Souk Abra می آیید، جایی که می توانید یک ابر (قایق مسافربری کوچک) را انتخاب کنید که شما را با AED 1 یک سفر 10 ذقیقه ای به سمت نهر می برد.

پس از آن می توانید به راحتی با گرفتن یک تاکسی به فرودگاه بازگردید.

 

ویزای دبی | ویزای امارات | اخذ ویزای دبی | اخذ ویزای امارات
منطقه توریستی بور دبی

12 ساعت در دبی

(15 ساعت بین پرواز)

با این شانس، یک شبی کامل در دبی خواهید داشت و فرصتی برای دیدن شهر برای شما وجود دارد و اینجاست که ویزای دبی به کار شما خواهد آمد.

اگر چند ساعتی را در مرکز شهر گذرانده اید، گزینه های غذاخوری را حتما به یاد داشته باشید هر چند ممکن است ارزان نباشد اما مطمئنا به طبع شما خواهد بود و خاطره ای بسیار جذاب برای شما رقم خواهد زد و اگر ویزای دبی را در دست داشته باشید و شما به عنوان یک توریست معرفی شوید، بهترین غذاها را برای شما خواهند آورد.

رستوران های لبنانی در امتداد جنوب مارینا وجود دارند که دارای غذاهای معتبر و منوهای شیشه ای گسترده هستند که قیمت غذاهای آن ها از 50 درهم آغاز می شود و این برای یک توریست به عنوان کسی که دارنده ویزای دبی است، قیمتی بسیار مناسب است.

24 ساعت در دبی

(27 ساعت بین پرواز)

پس از دریافت ویزای دبی و سفر به دبی، با صرف 24 ساعت وقت، می توانید روز خود را بین قسمت های قدیمی و جدید شهر تقسیم کنید.

ارزش آن را دارد که ببیند دبی در چند دهه گذشته چقدر تغییر کرده است و بعدها این خاطرات را با خود مرور کنید و ممکن است بعدا نیز بخواهید مجددا ویزای دبی را دریافت کنید و سری به این شهر بزنید.

شما می توانید در طی 20-40 دقیقه با تاکسی از تاکسی قدیمی دبی به مرکز شهر و مارینا دبی سفر کنید.

در یک توقف 24 ساعته، شما می توانید در یک تور نیز شرکت کنید و بیشتر شرکت ها حاضر به کمک به شما هستند و می توانند شما را در این زمینه به صورت شخصی و یا گروهی راهنمایی کنند.

مرکز تفاهم فرهنگی شیخ محمد بن راشد میزبان تورهای مناطق قدیمی شهر از جمله منطقه هنری البستاکیه، نهر دبی و مسجد جمیرا است که قیمت آن نیز از 50 درهم آغاز می شود.

برای نگاهی اجمالی به کویر، تورهای بسیار زیادی را خواهید دید که در هتل ها تبلیغ می شوند و با در دست داشتن ویزای دبی، ممکن است گزینه های متفاوتی را به شما نشان دهند.

هر یک از این تورهای موجود، بسیار متفاوت عمل می کنند که در صبح یا عصر ممکن است این تورها برگزار شود و هم اینکه باید دید در این تورها، برای شما ناهار و شام ارائه می دهند یا باید با هزینه های شخصی اقدام به دریافت غذا کنید.

برای تورهای معمولی برای نیم روز، چیزی حدود 300 درهم را باید بپردازید و اگر می خواهید از امکانات نسبتا خوبی برخوردار شوید، حداقل تورها از 500 درهم آغاز می شود که شما می توانید با ویزای دبی، به راحتی به دبی سفر کرده و از آن تورهای روزانه بازدید کنید.

ویزای دبی | ویزای امارات | اخذ ویزای دبی | اخذ ویزای امارات
تورهای روزانه دبی

نظرات کاربران