X

6 کاری که باید در دبی انجام دهید

  • ارسال شده در : 1398/11/15 , 23:55
  • 1174 بار مشاهده

ممکن است به تازگی، توانسته باشید تا ویزای دبی را دریافت کنید و بخواهید کارهای جالبی را در دبی، انجام دهید.

هنگام فکر کردن به ابوظبی، خورشید، شن و ماسه به ذهن شما می آید؟ در این مقاله قصد داریم تا شما را با ماجراجویی ترین کارهایی که می توانید در دبی پس از از دریافت ویزای دبی انجام دهید، آشنا می کنیم.

6 کار هیجان انگیز که باید پس از دریافت ویزای دبی انجام دهید!!!

1. مسابقه با شتر

پس از دریافت ویزای دبی، یکی از دیدنی ترین و به یادماندنی ترین کارهایی که می توانید در ابوظبی انجام دهید، شترسواری است.

شترها به هنگام مسابقه دادن خوشحال خواهند بود و با این کار شما لذت می برند.

مسابقات معمولا در تعطیلات آخر هفته و مسابقات اضافی در تعطیلات عمومی برگزار می شود.

فصل مسابقه شتر از اکتبر تا آوریل است که در این بازه زمانی برگزار می شود و با دریافت ویزای دبی در این بازه زمانی می توانید از مسابقات شترها دیدن کنید.

برای انجام دادن این ورزش جذاب و هیجانی، به مسیر مسابقه شتر ال Wathba (در حدود 45 کیلومتری شرق ابوظبی در جاده العین) یا به مسیر المقام در نزدیکی العین بروید.

این پیست ساعت 6:30 صبح با مسابقات شروع می شود و از 7:30 صبح تا 9 صبح. ورود به مسابقات رایگان است.

اگر ویزای دبی را برای این کار دریافت کرده اید، سعی کنید در اسرع وقت به مسیرهای مسابقه بروید تا فضای شلوغ را پشت سربگذارید.

ویزای امارات | تور دبی | ویزای دبی | اخذ ویزای دبی
شترسواری در دبی

 

2. غواصی و شنا

بسیاری از منطقه های خوب شیرجه از طریق ابوظبی به راحتی قابل دسترسی هستند، از جمله بازیگوشی یا غواصی در آب های عمیق که می تواند برای شما بسیار هیجان انگیز باشد و این کار به راحتی با استفاده از دریافت ویزای دبی برای شما امکان پذیر خواهد بود.

شرکت های تفریحی بسیار زیادی هستند که به شما اجازه می دهند وارد استخر شوید و شیرجه های مختلف را برای خود امتحان کنید همچنین در آن جا مربیان و غواص های حرفه ای وجود دارند که اجازه ندهند مشکلی برای شما به وجود بیاید.

3. سافاری صحرا با ماشین های مخصوص

با در دست داشتن ویزای دبی، یک ماشین چهار چرخ از ابوظبی اجاره کنید و یک نقشه خوب بگیرید و به جایی که نقشه اشاره کرده است سفر کنید اما به یاد داشته باشید که هرگز به تنهایی بیرون از نقشه نروید و همیشه مطمئن شوید که بیش از یک وسیله نقلیه در آن مسیر وجود دارد.

مسیرهای پر پیچ و خم را از طریق شن و ماسه های پر پیچ و خم حرکت کرده و تپه های 300 متری آن را امتحان کنید.

اگر ویزای دبی را دریافت کرده اید و جزو کسانی هستید که مایل به شرکت در یک سفر راهنمایی هستند، می توانند در شهرک های قدیمی و مزارع شتر اقدام به رانندگی کنند تا به شیوه های زندگی سنتی کویر عشایری نگاه کنند.

ویزای امارات | تور دبی | ویزای دبی | اخذ ویزای دبی
صحرا نوردی با ماشین های مخصوص

4. تورهای هلیکوپتر

با دریافت ویزای دبی، از چشم اندازهای پرندگان و مکان های میراث شهری چشم دیدن کنید و یا در یک مکان گشت و گذار با هلیکوپتر خدمات حمل و نقل هوایی Falcon (FAS) خدمات کویر باشکوه لیوا را تجربه کنید. یک انتخاب تور وجود دارد، که مناظر کلیدی شهر را تجربه می کنید و یا از آنجا دورتر هستید و خارج از منطقه ماریانا می شوید که بستگی به مورد دلخواه شما را دارد و این کار به راحتی با دریافت ویزای دبی برای شما امکان پذیر خواهد بود.

بازدیدهای کلیدی شامل جزایر لولو، ریم، سعدیات و یاس، مسجد بزرگ شیخ زاید، مدار یاس مارینا و اکثر دیدنی های ابوظبی است.

هلیکوپترها می توانند تا شش نفر را حمل کنند و سفرهای هلیکوپتری چیزی حدود 20 الی 30 دقیقه است.

ویزای امارات | تور دبی | ویزای دبی | اخذ ویزای دبی
تورهای هلیکوپتری

5. اسکی بازی بر روی ماسه!

با داشتن بزرگترین تپه های جهان، صدها متر از دشت های اطراف آن، با آبشار لیوا در حاشیه روب الخالی، یک بهشت ​​اسکی باز ماسه ای برای طرفداران ورزش اسکی وجود دارد که با گرفتن ویزای دبی می توانید به راحتی از این مکان بازدید کنید.

برای اسکی بازان تازه کار که ویزای دبی را دریافت کرده اند و پس از آن وارد این کار شده اند و از تپه های 300 متری لیوا غافلگیر شده اند، اسکی روی دامنه های ملایمی که در کویر ابوظبی امتداد دارند ممکن است مکانی برای شروع این ماجراجویی جذاب باشد.

اگر توانسته اید با موفقیت ویزای دبی خود را دریافت کنید، باید دقت داشته باشید که درجه حرارت کویر در طول روز بسیار بالا خواهد بود، بنابراین در صبح زود تپه ها را مورد هدف خود قرار دهید.

برای محافظت از خود در برابر آفتاب شدید، از لباس های سبک، عینک آفتابی و کلاه استفاده کنید و همچنین کرم ضد آفتاب نیز در این شرایط فراموش نشود.

6. بادبان یا قایق بادبانی

بازدیدکنندگانی که توانسته ویزای دبی را به راحتی دریافت کنند، می توانند از اولین ارائه دهنده خدمات ویژه فرودگاه های الغربیا، باشگاه ورزشی دریایی غربی (WMSC)، که شامل ورزش و فعالیت های دریایی از جمله قایق سواری، قایق های پدال، کایاکی، قایق سواری، بیدار شدن، زانو زدن، اسکی روی آب، اسکی جت، پارازلینگ است بازدید کنند و لذت ببرند.

مطمئنا با بازدید از این باشگاه ورزشی، لذتی بی پایان نصیب شما خواهد شد و این کار به راحتی با دریافت ویزای دبی برای شما میسر خواهد بود.


ویزای امارات | تور دبی | ویزای دبی | اخذ ویزای دبی

نظرات کاربران