X

اخذ ویزای عمان و بازدید از مسفات العبریین

  • ارسال شده در : 1398/11/25 , 23:55
  • 981 بار مشاهده

کشور پادشاهی عمان کشوری است که در شرق شبه جزیره عربستان واقع شده است. کشور عمان از جنوب و غرب با کشورهای یمن، عربستان و امارات متحده عربی مرز مشترک زمینی داشته و از شمال و شرق با دریای عمان و اقیانوس هند ارتباط دارد. کشور عمان در سالهای اخیر یکی از کشورهای پرطرفدار حاشیه خلیج فارس بشمار رفته و اخذ ویزای عمان درخواستهای زیادی دارد. کشور عمان دارای ۹ استان و منطقه است. یکی از استانهای عمان داخلیه نام دارد که در جنوب رشته کوههای حجر قرار دارد. این مناطق بدلیل آب و هوای کوهستانی و دور بودن از هوای بیابانی شبه جزیره عربستان تراکم جمعیت زیادی دارد. از طرفی مناظر زیبا  و سر سبزی را می توان در آن مشاهده کرد. گردشگران پس از اخذ ویزای عمان به بازدید از مناطق کوهستانی و ساحلی عمان می روند. روستای کوهستانی مسفات العبریین در شمال استان داخلیه و در رشته کوههای حجر یکی از مناطق خوش آب و هوای و توریستی عمان است. همه ساله گردشگران زیادی از کشورهای مختلف جهان با اخذ ویزای عمان به این منطقه خوش آب و هوا و تاریخی سفر می کنند. اخذ ویزای عمان شما را به دیدن یکی از مناطق دیدنی بنام روستای میسفات العبریین دعوت می نماید.

ویزای عمان | اخذ ویزای عمان | ویزای آنلاین عمان
پوشش گیاهی متفاوت روستای کوهستانی میسفات العبریین

 

با اخذ ویزای عمان به روستای مسفات العبریین سفر کنید

روستای مسفات العبریین یک روستای کوهستانی منحصر بفرد در ارتفاع ۱۰۰۰ متری از سطح دریا است. روستای مسفات العبریین فضای سنتی و آرام کشور عمان را به نمایش می گذارد. دهکده ای ساکت و بدور از هیاهوی شهری که با آب و هوای کوهستانی خود و فضای دلنشین سنتی عربی آرامش خاصی به شما می دهد. دهکده مسفات العبریین در شمال استان داخلیه در اطراف ولایت الحمرا قرار دارد. روستا در تپه های کوهستانی واقع شده و از آب و هوای بیابانی شبه جزیره عربستان در آن خبری نیست. یکی از مناطقی که در تورهای گردشگری عمان مورد توجه گردشگران قرار می گیرد روستای مسفات العبریین است. پس از اخذ ویزای عمان و سفر به این کشور آرام و زیبای عربی بازدید از روستای کوهستانی مسفات العبریین را فراموش نکنید. روستا نام خود را از طایفه العبری گرفته است. این طایفه از قدیم در روستای مسفات العبریین و الحمرا سکونت دارند.

ویزای عمان | اخذ ویزای عمان | ویزای آنلاین عمان
میسفات العبریین در کوههای حجر عمان

 

روستای مسفات العبریین چگونه جایی است

روستای مسفات العبریین یک مکان گردشگری در عمان است که طرفداران زیادی دارد. با اخذ ویزای عمان و سفر به این کشور زیبا می توانید از روستا دیدن کنید. روستا در سالهای اخیر تبدیل به یک مقصد گردشگری جذاب برای گردشگران خارجی شده است. روستا دارای ویژگی های منحصر بفردی است که بازدید از آن به عنوان یک خاطره فراموش نشدنی در ذهن گردشگران خواهد ماند. روستا دارای بالکن های شگفت انگیز، کوچه های زیبا و خانه های قدیمی است که بر روی صخره بنا شده است. ترکیب تمامی این موارد به بازدید کنندگان تصویری دراماتیک از یک روستای سنتی می دهد. گردشگران با پیاده روی کوتاهی از ورودی روستا به این مناظر زیبا می رسند. برای دیدن زیبایی های این روستا و کشور عمان می توانید با درخواست ویزای عمان در کمترین مدت زمان خود را آماده سفر به این کشور آرام و امن نمائید. در نزدیکی سکوی بازدید روستا نقشه بخش تاریخی روستای مسفات العبریین به همراه توضیحاتی در مورد قدمت روستا، مکانهای جالب و دیدنی و نکاتی جذاب برای گردشگران در نظر گرفته شده است. خانه های قدیمی در میسفات العبریین بشکل خانه های سنتی ساخته شده از گل و لای و سقف های تشکیل شده از نخل خرما است. این خانه ها بر روی صخره های بزرگ و مستحکم بنا شده که برای تامین امنیت ساکنین در زمانهای قدیم بوده است. گردشگران خارجی که به عمان سفر می کنند، سفر به روستای میسفات العبریین را به عنوان یکی از برنامه های اصلی گردشگری عمان انتخاب می کنند.

ویزای عمان | اخذ ویزای عمان | ویزای آنلاین عمان
روستای میسفات العبریین عمان

 

سفر به سرزمین کهن اعراب با تهیه ویزای عمان

کشور عمان سرزمینی تاریخی است که قرنها قبل از میلاد سابقه سکونت داشته است. مناطق ساحلی شمالی و مناطق کوهستانی عمان واقع در شمال و جنوب کشور مناطقی پر جمعیت و زیبا تلقی می شوند. برای سفر به کشور عمان و دیدن زیبایی های آن ابتدا باید ویزای عمان تهیه کنید. برای تهیه ویزا می توانید از طریق اخذ ویزای آنلاین عمان در مدت زمان کوتاهی نسبت به دریافت ویزا اقدام نمائید. برای این منظور متقاضیان ایرانی از طریق وب سایت ویزای الکترونیک و یا هنگام ورود به فرودگاه عمان درخواست صدور ویزا می نمایند. اخذ ویزای آنلاین عمان به دو صورت عادی و فوری و در مدت زمان ۱۰ روزه و یک ماهه امکان پذیر است. برای اخذ ویزای آنلاین عمان باید از طریق وب سایت عمان ای ویزا آنلاین اقدام نمود. هزینه صدور ویزای عمان توریستی ده روزه در صفحه ویزای آنلاین عمان است. از مکان های دیدنی کشور عمان می توان به غار مجلس الجن، قلعه نخل، مسجد سلطان قابوس، کوهستان سبز، مجسمه کندوز و روستای میسفات العبریین است.

روستای میسفات العبریین دارای پوشش گیاهی متفاوتی است. انواع درختان موز، انار، پاپایا، انبه، مرکبات و نخل های خرما در آن پرورش می یابند. ساکنان روستا برای کار و کسب روزی در زمین های کشاورزی کار می کنند. این درختان از طریق یک سیستم آبرسانی پیچیده در میان صخره ها آبیاری می شوند. این سیستم آبیاری از طریق چشمه های موجود در کوه آبرسانی می شوند. در سمت دیگر روستا زمین های کشاورزی پلکانی دیگری وجود دارند که مسیرهایی از میان آنها عبور می کند. گردشگرانی که از میان این باغها و زمین های کشاورزی گذر می کنند، می فهمند که چرا این روستا به کوهی که از میان باغها رد می شود نامیده می شود. در طول مسیر پرچمهای کشور عمان دیده می شوند. با دنبال کردن این پرچمها راه را گم نخواهید کرد.

ویزای عمان | اخذ ویزای عمان | ویزای آنلاین عمان
سیستم آبیاری روستای میسفات العبریین

 

با اخذ ویزای عمان آسمان پرستاره روستای میسفات العبریین را نظاره کنید

زیبایی های روستای میسفات العبریین گردشگران زیادی را به سوی خود جذب می کند. سکوت و آرامش روستا، درختان سرسبز و آسمان پرستاره آن گردشگران را به ترغیب به اقامت در روستا می کند. آسمان زیبای روستا بدون شک چیزی است که در هیچ جای دیگر مشاهده نمی شود. با اخذ ویزای عمان و سفر به کوهستان حجر شاهد این همه زیبایی ها خواهید بود. در داخل روستا محلی بنام خانه قدیمی میسفات وجود دارد. در این محل گردشگران می توانند اقامت داشته و به جستجو و گردش در روستا و منطقه الحمرا بپردازند. مکان های دیدنی مانند غار حوتا، وادی غول و یا جبل شمس از دیگر مکان های جذاب و دیدنی اطراف روستای میسفات العبریین هستند. در غیر اینصورت می توانید به هتل های و مراکز اقامتی موجود در شهر نزوی مرکز استان داخلیه رفته و یا در یکی از مراکز اقامتی جبل شمس اقامت کنید. برای رفتن به میسفات العبریین باید از الحمرا راه پر پیچ و خمی را بطول ۶ کیلومتر طی کرده تا به ورودی روستا برسید. الحمرا حدود ۲۰۰ کیلومتری پایتخت عمان یعنی شهر مسقط قرار دارد. گردشگران برای رفتن به روستای میسفات العبریین می توانند از طریق بزرگراهی که از مسقط به سمت داخلیه می رود خود را به الحمرا برسانند. همچنین می توان از جاده ای که منتهی به تنوف می شود خود را شهر نزوی رساند. سپس به سمت الحمرا ادامه مسیر داده و خود را به روستا برسانند. گردشگران خارجی از جمله ایرانیان می توانند برای اخذ ویزای عمان از طریق ویزای فرودگاهی اقدام نمایند. بدین ترتیب می توان در مدت زمان کوتاهی و بدون مشکل، برنامه ریزی برای بازدید از روستا را انجام داد. پس از عبور از الحمرا و ورود به جاده زیبای روستا با مناظر بدیعی روبرو می شوید. آب و هوای تمیز و لطیف کوهستان لحظات خوشی را برای شما به وجود می آورد. در اینجا همه چیز برای داشتن اوقات خوش و آرامش بخش مهیا است. میسفات العبریین جایی است که گردشگران نمی توانند به سادگی از آن بگذرند. روستا در محلی نزدیک به جاده ای است که منتهی به جبل شمس می گردد. از طرفی روستا نزدیک به نزوی مرکز استان داخلیه است. ارتفاع میسفات العبریین موجب برخورداری آن از آب و هوای خنک کوهستانی می شود. بعلاوه هوای تمیز و پاک کوهستان آسمان پرستاره و زیبای کویر را به شما نمایش می دهد. زندگی در کنار مردمان ساده و با صفای روستا و خوردن انواع غذاهای محلی عربی فراموش نشدنی است.

ویزای عمان | اخذ ویزای عمان | ویزای آنلاین عمان
نخلستان های روستای میسفات العبریین

 

خانه ها و راه های روستا از سنگها و صخره های مستحکم ساخته شده است. خانه های قدیمی و باغها و درختان آن همانند نگینی بر روی کوهستان به نظر می رسند. گردشگرانی که پس از اخذ ویزای عمان به این کشور آرام و زیبا سفر می کنند چندین منطقه متفاوت را تجربه می کنند. مناطق شمالی کشور عمان که میان دریا و کوه قرار دارند از آب و هوای شرجی برخوردار بوده و بسیار سرسبز هستند. مناطق زیبای ساحلی که شهر مسقط نیز در آن قرار دارد یکی از مراکز عمده گردشگری کشور عمان است. کشور عمان دارای دو سلسله جبال در شمال و جنوب خود است که آب و هوای نسبتا مطلوب و کوهستانی دارند. سلسله جبال شمالی بنام کوههای حجر محل استقرار شهرهای بزرگی مانند نزوی مرکز استان داخلیه است. در میان رشته کوههای حجر، مناطق احمرا، جبل شمس و روستای میسفات العبریین جزو مناطق گردشگری و دیدنی آن هستند. دولت عمان با ایجاد زیرساختهای لازم از جمله بزرگراه و مراکز اقامتی مناسب، امکانات مطلوبی برای گردشگران فراهم آورده است. بدین ترتیب با طی مسافتی حدود ۲۰۰ کیلومتر از پایتخت مسقط می توانید خود را به روستای میسفات العبریین برسانید.

ویزای عمان | اخذ ویزای عمان | ویزای آنلاین عمان
خانه های قدیمی و سنگی روستای میسفات العبریین

 

اخذ ویزای عمان با صالحان سیر

آژانس گردشگری صالحان سیر با داشتن سالها تجربه درخشان در امر گردشگری و ارائه انواع خدمات مسافرتی، خدمات متنوعی را برای مسافران و گردشگران در نظر گرفته است. انواع تورهای گردشگری کسورهای آسیایی، اروپایی و آفریقایی، انواع خدمات اخذ ویزا مانند اخذ ویزای عمان، خدمات پیکاپ و خدمات فرودگاهی توسط کادر متخصص صالحان سیر عرضه می گردد. موسسه خدمات گردشگری و مسافرتی صالحان سیر خدمات اخذ ویزای آنلاین را نیز در برنامه کار خود دارد. اخذ ویزای آنلاین عمان در کوتاهترین زمان و در اسرع وقت انجام می گیرد. برای بازدید از کشور زیبای عمان و اخذ ویزای توریستی، ویزای کاری، ویزای تجاری، تحصیلی و غیره به آژانس گردشگری صالحان سیر مراجعه کنید. سفر به سرزمین عمان شما را با این کشور زیبای حاشیه خلیج فارس آشنا می سازد. بازدید از مناطق ساحلی، شهر زیبای مسقط، مناطق کوهستانی مانند روستای میسفات العبریین، مناطق کویری و بیابانی را در کشور عمان تجربه کنید. بدون شک کمتر کشوری را در دنیا می توان پیدا نمود که این همه زیبایی و اقلیم های متفاوت را در خود جای داده باشد. کشور عمان علاوه بر جاذیه های گردشگری یک منطقه تجاری و بازرگانی در حاشیه خلیج فارس نیز بشمار می آید. تاجران و بازرگانان زیادی با اخذ ویزای عمان و سفر به این کشور به داد و ستد کالا می پردازند. عمان با جایگاه استراتژیک خود که در نزدیکی تنگه هرمز و دریای عمان قرار دارد، محل عبور کشتی های زیادی است. امنیت و بی طرفی سیاسی این کشور موجب به وجود آمدن منطقه ای بدون حاشیه و امن برای تجار و بازرگانان شده است. در شهرهای بزرگ عمان می توان بازارها و پاساژهای تجاری مختلفی را مشاهده نمود. با ثبت شرکت و اخذ ویزای عمان می توانید به کسب و کار خود رونق ببخشید.

ویزای عمان | اخذ ویزای عمان | ویزای آنلاین عمان
راه کوهستانی و پرپیچ و خم روستای میسفات العبریین

 

بااینحال کشور عمان با زیبایی های متعدد خود، همه ساله گردشگران زیادی را به سوی خود می کشاند. روستای میسفات العبریین تنها یکی از مکان های بیشمار زیبا و دیدنی در این کشور بشمار می آیند. اگر می خواهید سفری خاطراه انگیز و آرامش بخش را در حاشیه خلیج فارس تجربه کنید، با اخذ ویزای عمان و سفر به این کشور زیبا اوقات خوشی را خواهید داشت. انواع ویزای توریستی عمان بصورت عادی و فوری شامل ویزاهای ۱۰ روزه و یک ماهه خواهند بود. پس از اخذ ویزای توریستی و یک سفر کوتاه تا پایتخت عمان، پای به بهشت حاشیه خلیج فارس خواهید گذاشت. صالحان سیر با ارائه انواع خدمات گردشگری از جمله ویزای عمان، تور، تهیه بلیط، خدمات فرودگاهی و رزرو مراکز اقامتی بهترین ها را در سفر به کشور عمان برای شما در نظر گرفته است. تور ویژه روستای میسفات العبریین شما را با دل کوهستان حجر برده و با فرهنگ و سنت دیرین مردم آن آشنا می نماید. روستای میسفات العبریین به راستی یکی از مکان های دیدنی و جذابی است که در تمام طول زندگی خود خواهید دید.     

نظرات کاربران