X

آشنایی با بهترین رستوران ها و غذاخوری های عمان

  • ارسال شده در : 1398/12/11 , 23:59
  • 1105 بار مشاهده

عمان یکی از زیباترین کشورهای منطقه خاورمیانه است و شما با اخذ اینترنتی ویزای عمان می توانید به راحتی به این سرزمین کهن سفر کنید و از اماکن دیدنی و تاریخی آن بازدید نمایید، همچنین با سفر به عمان می توانید از غذاهای محلی در شهرهای مختلف این کشور امتحان کنید و با فرهنگ غذایی مردم عمان آشنا شوید. یکی از تفریحاتی که در سفر به عمان می توانید انجام دهید و از آن لذت ببرید، غذا خوردن در رستوران های مختلف این کشور است و کیفیت غذاها و نوشیدنی ها آن ها بسیار عالیست، همچنین در سفر به عمان برای کاهش هزینه های خود می توانید غذاهای خیابانی عمان را امتحان کنید که در سراسر این سرزمین در دسترس هستند و طعم و کیفیت بسیار خوبی دارند. از ناهار خوری در حاشیه صخره گرفته تا طعم غذاهای معتبر عمانی، در اینجا تصمیم داریم تا بهترین رستوران ها و غذاخوری های عمان را به شما عزیزان معرفی کنیم تا در صورت سفر به این کشور بتوانید بهترین گزینه را انتخاب کنید و طعم و مزه غذاهای محلی عمانی را بچشید و لذت ببرید.

ویزای عمان | اخذ اینترنتی ویزای عمان | اخذ ویزای عمان
اخذ اینترنتی ویزای عمان

اخذ اینترنتی ویزای عمان از طریق مراجعه به وب سایت گروه صالحان سیر به صورت آنلاین امکان پذیر است همچنین می توانید برای دریافت ویزای آنلاین عمان از طریق شماره تلفن های درج شده در تارنمای آژانس اقدام نمایید.

معرفی بهترین رستوران های عمان

رستوران Kargeen

عمان نیز مانند اکثر کشورهای حاشیه خلیج فارس، سهم بزرگی در رستوران های مناسب و با کیفیت در هتل های سطح بالا دارد ولی در این قسمت می خواهیم برخی از بهترین رستوران ها و مکان های مستقل از هتل ها که در مسقط قرار دارند را به شما عزیزان معرفی کنیم. در صورتی که می خواهید با اخذ اینترنتی ویزای عمان و سفر به این کشور، طعم غذاهای اصیل عمانی را بچشید، توصیه می کنیم به رستوران Kargeen  سری بزنید و در صورتی که می خواهید از قبل میز رزرو کنید می توانید با شماره 0096824699055 تماس بگیرید. این رستوران در بین افراد محلی و همچنین مهاجران و گردشگران خارجی از محبوبیت بسیاری برخوردار است و یکی از دلایل جذابیت آن، طراحی و دکوراسیون آن است که در بین مردم با نام عمانی کلبه چوبی کوچک شناخته می شود و با چوب طبیعی تیره و ملیله تزئین شده است. این رستوران برای میل کردن یک شام دو نفره عاشقانه بسیار مناسب است و می توانید در بیرون از رستوران با وجود شمع های روشن از غذای خود لذت ببرید یا یکی از غذاهای سنتی و محلی عمان را سفارش دهید و یا با میل کردن گوشت گاو یا بره ای را که در برگ های موز پیچیده می شود، طعم بی نظیر گوشت و کباب را بچشید. جالب است بدانید، پخت و سرو غذاها در این رستوران به سبک بادیه نشینان و اهالی امانی است که در گذشته های دور در عمان زندگی می کردند و گوشت را به مدت 48 ساعت می پختند.

برای اخذ اینترنتی ویزای عمان با کمترین هزینه و کوتاهترین زمان ممکن می توانید به صورت آنلاین و یا حضوری از طریق شرکت مسافرتی و خدمات گردشگری صالحان سیر اقدام کنید.

اخذ اینترنتی ویزای عمان و معرفی رستوران خانه ترکی در عمان

یکی دیگر از بهترین رستوران هایی که با اخذ اینترنتی ویزای عمان و سفر به این کشور باید حتما سری به آن بزنید و از غذاهای خوش طعم آن بچشید، رستوران خانه ترکی واقع در خیابان الحدیقه شهر مسقط است که به طور گسترده ای برخی از بهترین غذاهای عربی را سرو می کند و در بین توریست های خارجی و همچنین مردم محلی بسیار محبوب است. این رستوران دارای یک دکوراسیون مینیمالیستی و بسیار ساده است و ممکن است در وهله اول شما را جذب نکند ولی زمانی که طعم غذاهای آن را چشیدید، نظرتان عوض خواهد شد. غذاهای این رستوران، بی نظیر است و پیشنهاد می کنیم حتما از غذاهای دریایی آن امتحان کنید. طعم واقعی ماهی کبابی و میگو با سس قرمز که همراه با نان خانگی سرو می شود را تنها در این رستوران می توانید بچشید، بسیاری از افرادی که به رستوران خانه ترکی می روند، غذاهای دریایی تازه از جمله کالاماری، ماهی سرخو و خرچنگ عمانی را انتخاب می کنند که بسیار خوشمزه است و با یک نوشیدنی خربزه تازه که در یک خربزه عسلی کامل سرو می شود، میل می کنند.

ویزای عمان | اخذ اینترنتی ویزای عمان | اخذ ویزای عمان
اخذ اینترنتی ویزای عمان

رستوران هندی Kurkum

رستوران های هندی در سراسر دنیا وجود دارند و عمان نیز از این قضیه مستثنی نیست، اگر به غذاهای هندی علاقه دارید با اخذ اینترنتی ویزای عمان و سفر به این کشور می توانید به یکی از بهترین رستوران های هندی جهان به نام Kurkum بروید. این رستوران واقع در بین ورودی اصلی بازار موترا و قلعه مسقط است و یکی از رستوران های مدرن و ناهارخوری های خوب عمان به شمار می رود و در فضای بیرونی رستوران، میزهایی قرار دارند که چشم انداز زیبایی از بندر سلطان قابوس را برای میهمانان فراهم می کند و می توانید غذای خود را بیرون از رستوران میل کنید. در این رستوران غذاهایی مانند خرچنگ، ماهی و نوعی دسر که با نخود درست می شود، انبه و نارگیل تازه نیز سرو می شود که این ها فقط چند مورد از غذاهای بسیار جذاب  این رستوران هستند. اگر به عمان سفر کردید، حتما خرچنگ عمانی را امتحان کنید، این غذا یکی از محبوب ترین غذاها بین مردم عمان است، برای دسر نیز می توانید بستنی ترد را برگزینید.

برای اخذ اینترنتی ویزای عمان نیازی به حضور شما در آژانس صالحان سیر نیست و به راحتی از طریق وب سایت این گروه و یا تماس تلفنی می توانید برای این امر اقدام نمایید. اخذ اینترنتی ویزای عمان برای ایرانیان به راحتی و در کمتر از یک هفته کاری صادر می شود.

اخذ اینترنتی ویزای عمان و معرفی رستوران Al Angham

یکی دیگر از بهترین رستوران هایی که با اخذ اینترنتی ویزای عمان و در سفر به این کشور زیبا می توانید به آن مراجعه کنید، رستوران Al Angham است که اتفاقا در یکی از زیباترین جاذبه های فرهنگی عمان یعنی Royal Opera House Muscat قرار دارد و روزانه افراد بسیاری در این رستوران از غذاهای محلی مانند خوراک خرگوش که مخلوطی از گندم درشت با گوشت است، خورشت بره و خرچنگ عمانی محبوب استفاده می کنند، برای دسر نیز می توانید از بستنی ترد و خوشمزه این رستوران میل کنید. بسیاری از توریست های خارجی بدون میل کردن یک وعده غذایی در این رستوران با کیفیت، از مسقط خارج نمی شوند، بعد از صرف غذا نیز می توانید از خانه سلطنتی اپرای مسقط بازدید کنید و لذت ببرید.

رستوران The Beach

در عمان همچنین رستوران های بسیار لاکچری و گران قیمتی هم وجود دارد که غذاهای مخصوصی را برای مهمانان سرو می کنند و در صورتی که قصد دارید در یک روز عالی و در هوای آزاد غذای خود را مانند شاهزاده ها میل کنید، پیشنهاد می کنیم به رستوران The Beach واقع در The Chedi Muscat بروید و از فضای جذاب و این رستوران و مناظر اطراف آن لذت ببرید. در این رستوران ساحلی می توانید انواع غذاهای دریایی درجه یک از خاویار گرفته تا صدف های چاق و چله را سفارش دهید و از یک وعده غذایی به یاد ماندنی در ساحل دریا نهایت لذت را ببرید. با اخذ اینترنتی ویزای عمان می توانید به راحتی به این کشور سفر کنید و یکی از غذاهای خوش طعم این رستوران بی نظیر و مشهور را بچشید.


 

ویزای عمان | اخذ اینترنتی ویزای عمان | اخذ ویزای عمان
اخذ اینترنتی ویزای عمان

اخذ اینترنتی ویزای عمان و معرفی رستوران ایتالیایی Tuscany

در تمام دنیا کسی پیدا نمی شود که غذاهای ایتالیایی را دوست نداشته باشد و به همین دلیل در همه کشورها رستوران های ایتالیایی گسترده شده اند، در عمان نیز تعداد زیادی رستوران ایتالیایی وجود دارد و در صورتی که با اخذ اینترنتی ویزای عمان به این کشور سفر کردید و هوس غذای ایتالیایی کردید، توصیه می کنیم حتما به رستوران ایتالیایی Tuscany بروید و جالب است بدانید که این رستوران به دلیل کیفیت بالا و طعم خوب غذاهایش، جایزه های بسیاری را تا به حال از آن خود کرده است و برای میل کردن غذا در این رستوران باید از قبل میز رزرو کنید که برای این منظور می توانید با شماره 0096824641234 تماس بگیرید. رستوران ایتالیایی توسکانی در Grand Hyatt مسقط قرار دارد و دارای یک تراس با منظره استخر و ساحل می باشد. در این رستوران تمامی پاستا بسیار تازه و داغ سرو می شود و پیتزاها به صورت مستقیم از یک اجاق چوبی به روی میزها آورده می شوند و همین باعث شده تا این رستوران متمایز از سایر رستوران های عمان باشد، در این رستوران همچنین می توانید انواع نوشیدنی های خنک الکلی و غیر الکلی را سفارش دهید و لذت ببرید.

اخذ اینترنتی ویزای عمان و معرفی رستوران عربی Al Maisan

شما می توانید بهترین مزه ها را در غذاهایی که با دستورالعمل های آشپزی معتبر عمانی طبخ می شوند و شامل مواد اولیه از دریای عرب و مزارع محلی این کشور هستند را در  Anantara Al Jabal Al Akhdar Resort’s Al Qalaa  تجربه کنید. در این منطقه یک رستوران عربی که طراحی و ساخت آن با الهام از قلعه Khasab در Musandam انجام شده، وجود دارد که چراغ های آویزان آن و یک پس زمینه کوهستانی می تواند بهترین منظره برای میل کردن یک وعده غذای به یاد ماندنی در عمان باشد، این رستوران که  Al Maisan نام دارد، همچنین غذاهای ویژه محلی را نیز سرو می کند و با اخذ اینترنتی ویزای عمان و سفر به این کشور می توانید خودتان را در محل این رستوران به یک وعده غذایی مفصل و ایده آل دعوت کنید.

رستوران ژاپنی Takara

ژاپنی ها هم از دیگر کشورها عقب نمانده و در عمان رستوران های متعددی را افتتاح کرده اند. یکی از بهترین رستوران هایی که با اخذ اینترنتی ویزای عمان و سفر به آن می توانید برای صرف غذا به آن مراجعه کنید، رستوران ژاپنی تاکارا در هتل InterContinental Muscat است و در حقیقت جدیدترین رستوران این هتل نیز به شمار می رود و به لطف منطقه teppenyaki و همچنین بار مخصوص سوشی و ساشیمی که در این رستوران وجود دارد، صرف غذا در آن می تواند مانند یک داستان جذاب باشد، این هتل همچنین دارای یک  بار بسیار خوب است که در آن غذاهای الهام گرفته از پلی اتیان فرانسه و مجموعه ای از نوشیدنی های عجیب و غریب است که در فنجان های جالبی سرو می شوند و می توانید به آنجا بروید و از این خوراکی های هیجان انگیز میل کنید. در این رستوران می توانید بهترین غذاهای شرقی را امتحان کنید. برای اخذ اینترنتی ویزای عمان می توانید به صورت حضوری و یا آنلاین از طریق آژانس صالحان سیر اقدام کنید.

ویزای عمان | اخذ اینترنتی ویزای عمان | اخذ ویزای عمان
اخذ اینترنتی ویزای عمان

اخذ اینترنتی ویزای عمان و معرفی رستوران China Mood

یکی دیگر از رستوران های خوبی که می توانید در آن غذاهای متنوع آسیایی را میل کنید، رستوران China Mood واقع در کاخ باشکوه آل بوستان، هتل ریتز کارلتون است. دکور این رستوران از طراحی های چینی الهام گرفته و خوشنویسی چینی و پرنده های نقاشی شده دورتادور آن را فرا گرفته اند و پیرامون فضای باز آن را چادری فرا گرفته است تا مهمانان در هر شرایطی بتوانند غذای خود را در صورت تمایل در بیرون از رستوران میل کنند. این رستوران هیچ فرقی با رستوران هایی که درون خاک کشور چین هستند، ندارد، چه از لحاظ نوع غذا و کیفیت آنها و چه از لحاظ برخورد کارکنان آن با مهمانان رستوران، با اخذ اینترنتی ویزای عمان و سفر به این کشور حتما به این رستوران چینی سری بزنید و از  قارچ های ترد و میگوهای آن امتحان کنید.

اخذ اینترنتی ویزای عمان و معرفی رستوران Al Tanoor

در Shangri La Barr Al Jissah Resort & Spa، رستورانی وجود دارد که در آن می توانید غذاهای کلاسیک خلیج عربی را در یک مکان عمانی سنتی میل کنید. رستوران Al Tanoor یکی از بهترین رستوران های عمان است که در آن یک بوفه مجلل وجود دارد که می توانید از آن غذای خود را انتخاب کنید، همچنین می توانید غذاهای دریایی صید شده محلی را در غذاخوری بیت آل بهار که زیرمجموعه ای از همین رستوران است، میل کنید.

ویزای عمان | اخذ اینترنتی ویزای عمان | اخذ ویزای عمان
اخذ اینترنتی ویزای عمان

برای اخذ اینترنتی ویزای عمان به وب سایت آژانس مسافرتی صالحان سیر مراجعه کنید و یا با کارشناسان مربوط به امور ویزای آنلاین تماس حاصل فرمایید.

اخذ اینترنتی ویزای عمان و معرفی رستوران Sense on the Edge

اگر با اخذ اینترنتی ویزای عمان، قصد سفر به مناطق دیگری از این کشور غیر از مسقط را دارید، توصیه می کنیم به رستوران Sense on the Edge سری بزنید که یکی از بهترین غذاخوری های خارج از پایتخت است. با نشستن در تراس این رستوران و میل کردن غذا با منظره کوهستان در بالای صخره ها، لحظه ای ابدی برای شما رقم می خورد، در این رستوران می توانید تازه ترین غذاهای دنیا را میل کنید.

بسیاری از مسافران با اخذ اینترنتی ویزای عمان به شهر صلاله عمان سفر می کنند که یکی از زیباترین شهرهای این کشور به شمار می رود و در صورتی که شما نیز قصد سفر به صلاله را دارید خوب است که سری هم به رستوران Palm Grove واقع در تفرجگاه هیلتون صلاله بزنید و از غذاهای بی نظیر آن لذت ببرید. از دیگر رستوران ها و غذاخوری های بسیار خوبی که با اخذ اینترنتی ویزای عمان و سفر به این کشور می توانید به آن ها مراجعه و غذا میل کنید، می توان به رستوران Darbat در هتل ها و استراحتگاه های Crowne Plaza  و همچنین رستوران Mekong در  Al Baleed Resort در شهر صلاله اشاره کرد که انواع غذاهای لذیذ چینی، تایلندی و ویتنامی را سرو می کند.

ویزای عمان | اخذ اینترنتی ویزای عمان | اخذ ویزای عمان
اخذ اینترنتی ویزای عمان

با اخذ اینترنتی ویزای عمان می توانید هر زمان که بخواهید به این کشور زیبا سفر کنید و در رستوران های مختلف آن در کنار اقیانوس و دریا از وعده های غذایی خود نهایت لذت را ببرید. برای اخذ اینترنتی ویزای عمان از طریق تلفن های درج شده در وب سایت صالحان سیر می توانید اقدام کنید و در اسرع وقت ویزای خود را دریافت نمایید.

نظرات کاربران