X

ناحیه اسکودار

  • ارسال شده در : 1397/02/09 , 15:33
  • 1585 بار مشاهده

چه چیزی رضایت بخش تر از این باشد که در کنار ساحل روی یک صندلی بشنید و پاهیتان  را وارد کند و بالای سرتان هم یک درخت بزگر باشد که عمرش به پانصد سال برسد؟ پیشخدمتان برای شما لیوان چای به همراه شیرینی بیاورند.  شما هوای تازه دریا را تنفس کنید و در جلوی شما بادبان کشتی های تفریحی دریا در حال حرکت باشند و جلوی شما نیز یک اسکله زیبا و کوچک قرار گرفته است.

Üsküdar
اینجا ماهیگیران هر روز صبح و پیش از بر آمدن آفتاب در کنار دریا دور هم جمع میشوند.اما اشتباه خواهد بود اگر فکر کنیم که تمام افرادی که این موقع روز در اینجا جمع شده اند ماهیگیران هستند.برای ماهیگیری ،زنان و حتی کودکان نیز عازم دریا میشوند. شما از حجم ماهی که این دسته از افراد صید میکنند، شگفت زده خواهید شد. اگر شما جزو گربه دوستان نیستید، شاید که شما تا اندازه ای از اینکه زیر درختان نخل بنشینید و این همه گربه که در رنگ ها و اندازه گوناگون در این منطقه هستند را تماشا کنید، ناراحت میشوید.  این بی سابقه نیست که بتوانید دسته ای از گربه های را در این قمست مشاهده کنید.آنها در همین حوالی رشد پیدا کرده اند، و بسیار آرام و بی آزار هستند.گربه ها یکی از ساکنین اینجا هستند، و تقریبا در هر جایی یافت میشوند.کاسه های پر از آب و غذا برای گربه های گرسنه در جلوی تقریبا هر خانه ای در اینجا گذاشته شده است.چند فروشگاه حیوانات خانگی نیز برخی از گربه های ویژه را بر حسب انتخاب رنگ و یا خصوصیات آنها را به شما پیشنهاد میدهند.

 

برای طرفداران گربه ها

سنگلکوی دارای یک موزه خودرو پر رونق نیز است.  در بلوار بوسنا، شما میتوانید موزه خودرها را ببنید، که توسط صابری آرتام، پایه گذاری شده است. موزه،  تعداد متنوعی از خودروها را در خود نگاه می دارد، که شامل خودروهای آنتیک، خودروهای مسابقه ای، خوردوهای با طراحی ویژه و موتورسیلکت های میشود.  آنها همچنین یک مرکز خدماتی را برای نگهداشتن و درست کردن خودروها را پیشنهاد می دهند. این مرکز کاملترین موزه خودرو در کل کشور ترکیه است. روزهای شنبه و یکشنبه از ساعت 10 صبح تا 7 عصر باز است.
 

Cat

سنگلکوی، پیش از این، ناحیه اسکودار را با گوجه فرنگی های تازه اش پشتیبانی کرده است، که عطر بوی آن در تمام سنگلکوی پراکنده است، امروز حس و حال خاطره انگیز و مدرنی دارد.این منطقه به نظر کوچک می رسد، اما همانطوری که شما درک خواهید کرد دارای طبیعت بسیارز یبایی است.در بهار و تابستان آن به تمام گردشگران با خوش آمدگویی گرم خدمت رسانی می کند.  شما حتما خوشحال خواهید شد که این منطقه  را به عنوان منطقه سفر انتخاب کرده اید.

سنگلکوی منتظر شما است.

نظرات کاربران