X

برج العرب را بشناسید

  • ارسال شده در : 1398/09/14 , 23:55
  • 1172 بار مشاهده

برج العرب را بشناسید

در امارات متحده عربی برج ها و هتل های لوکس و لاکچری زیادی به چشم می خورد که در این میان‏، برج العرب یکی از بهترین ها، زیباترین ها و لوکس ترین آن هاست. چندین و چند هتل 7 ستاره در جهان وجود دارد که در این میان، برج العرب از همه بهتر بوده و شناخته شده تر است.

اگر در پی اخذ ویزا امارات و سفر به این کشور هستید‏، حتماً برای بازدید هم که شده به دیدن این برج زیبا و باشکوه بروید. در خصوص چگونگی دریافت ویزای توریستی امارات در ادامه شما را راهنمایی خواهیم کرد. لازم است قبل از سفر به دبی اطلاعات کافی از برج العرب داشته باشید.

                               برج العرب | ویزا امارات

از ساختمان برج العرب چه می دانید؟

اول از هر چیز لازم است کلیات برج العرب امارات را مورد بررسی قرار دهیم. این برج ارتفاعی به اندازه 321 متر دارد و بنای آن در جزیره ای مصنوعی واقع شده است.

پروسه ساخت این برج از سال 1994 شروع شد و پس از گذشت 5 سال در سال 1999 به اتمام رسید. امکاناتی که این هتل لوکس دارد‏، آن را از دیگر هتل های 7 ستاره دنیا متمایز ساخته است.

لازم به ذکر است که ظاهر این ساختمان شبیه به بادبان هایی ساخته شده که در کشتی های عربی به کار برده می شد.

در قسمت بالایی این برج یک هلی پد وجود دارد که در سال 2005 برای مدت زمان کوتاهی به یک زمین تنیس موقت تبدیل شد و بازیکنان مشهور فدرر و آندره آغاسی در آن بازی انجام دادند. جالب توجه این است که این هلی پد، هیچ حفاظی ندارد.

 

داخل برج العرب چه می گذرد؟

چیزی که بسیار جالب توجه است و به لوکس بودن هر چه بیشتر این هتل 7 ستاره کمک کرده، زینت دادن نمای داخلی با طلا است.

این هتل 202 اتاق دارد که همه آن ها را سوئیت هایی دوبلکس تشکیل داده است. در میان این سوئیت ها‏، کوچکترین 169 متر مربع مساحت داشته و بزرگترین دارای 780 متر مربع مساحت می باشد.

در داخل این برج چیزی حدود 18 آسانسور تعبیه شده که رفت و آمد به 28 طبقه این برج را ممکن ساخته است. لابی برج العرب حدود یک سوم از ارتفاع هتل را شامل می شود و چیزی حدود 180 متر ارتفاع دارد که به آن لابی آتریوم گفته می شود.

لازم به ذکر است هفت طبقه از این هتل آکواریوم بوده و در بخش زیرین آب قرار دارد.

                               برج العرب | ویزا امارات

رستوران های برج العرب را بشناسید

در این بخش آکواریوم هتل، یکی از بهترین رستوران ها به اسم المهارا وجود دارد که از جمله گران ترین و لوکس ترین رستوران های این هتل است. بد نیست بدانید که آکواریوم این رستوران چیزی بیش از 1 میلیون لیتر آب درون خود جا می دهد.

دیگر رستوران که در ارتفاع 200 متری واقع شده و از آنجا می توانید نظاره گر تمامی دبی باشید‏، رستوران المنتها می باشد. از طریق یک آسانسور شیشه ای با منظره هیجان انگیز می توانید به این رستوران در یکی از بالاترین نقاط این هتل بروید.

  • سالن غذا خوری سلطنتی الایوان
  • رستوران آسیایی جونسو
  • رستوران باب الیم

و ... از جمله دیگر رستوران های برج العرب هستند.

 

چگونگی دریافت ویزا امارات

برای بازدید و یا اقامت در برج العرب، بایستی اول ویزا امارات را دریافت کنید. ویزا امارات انواع گوناگونی دارد که نوع توریستی آن مناسب برای توریست ها و گردشگران می باشد. ویزا امارات در انواع 14 روزه، 1 ماهه و سه ماهه صادر می شود.

از زمانی که ویزا امارات صادر شد‏‏، متقاضی 2 ماه وقت دارد که به این کشور سفر کرده و در شهر های مختلف اقامت داشته باشد. در صورتیکه طی 2 ماه بعد از صدور ویزا توریستی امارات از آن استفاده نکرده باشید، بایستی مجدداً درخواست دهید.

مدارک زیادی برای اخذ ویزای توریستی امارات نیاز نیست و تنها کافی است اسکن رنگی از صفحه اول پاسپورتی که حداقل دارای 6 ماه اعتبار است را در اختیار متصدی قرار دهید. اگر فکر می کنید که برای ارائه مدرک و درخواست ویزا امارات لازم است به سفارت بروید‏، سخت در اشتباهید. برای اخذ ویزای باید به آژانس های هواپیمایی مراجعه کنید. ناگفته نماند که بسته به نوع ویزایی که درخواست می دهید‏، صدور آن ممکن است 7 الی 10 روز کاری به طول می انجامد.

درباره قیمت ویزا امارات باید گفت که عوامل زیادی تاثیرگذار بر قیمت هستند. مانند:

  • قیمت ارز در زمان درخواست
  • تعداد روز های اقامت در امارات
  • نوع ویزا (یکبار ورود یا چند بار ورود)

اما پیشنهاد ما این است که در زمان اقدام برای اخذ ویزای توریستی امارات، از مشاورین صالحان سیر درخواست کمک کنید.

نظرات کاربران