X

معرفی فروشگاه های سنگاپور

  • ارسال شده در : 1398/09/14 , 23:55
  • 1138 بار مشاهده

سنگاپور بر خلاف تصور خیلی از افراد‏، تنها یک جزیره نیست و در واقع مجمع الجزیره می باشد. یعنی این کشور را چندین جزیره تشکیل داده است که حقایق جالب و جذابی را شامل می شود. این کشور در جنوب شرقی آسیا قرار گرفته و از نظر اقتصاد، در رده چهارم دنیا قرار گرفته است.

برای رفتن به سنگاپور‏، نیاز به ویزای سنگاپور دارید. البته بسته به نوع سفرتان، می توانید به دریافت ویزای توریستی سنگاپور، ویزای کاری، تحصیلی و ... اقدام نمایید.

در ادامه این متن، نه تنها کسانیکه عاشق خرید کردن هستند را با بهترین فروشگاه های سنگاپور آشنا می کنیم‏، بلکه شیوه هایی معرفی خواهیم کرد که راحت تر بتوانید اقدام به دریافت ویزای سنگاپور کنید.

                               مراکز خرید سنگاپور | ویزا سنگاپور

از سنگاپور چه می دانید؟

دانستن تنها اینکه سنگاپور از نظر جغرافیایی در کدام منطقه واقع شده، برای کسانیکه قصد سفر به این کشور را دارند کافی نیست. برای همین، ما اینجا گرد هم آمدیم تا بهترین اطلاعات و جامع ترین آگاهی ها را در خصوص کشور سنگاپور در اختیار شما قرار دهیم.

مساحت سنگاپور: این کشور دارای 721.5 کیلومتر مربع مساحت است.

زبان رسمی سنگاپور: زبان رسمی این کشور شامل انگلیسی، تامیل و مالایی می شود.

واحد پول سنگاپور: در این کشور واحد پول دلار سنگاپور است.

آب و هوای سنگاپور: این کشور از نظر آب و هوایی معتدل محسوب می شود.

پایتخت کشور سنگاپور: پایتخت این کشور شهر سنگاپور است که جاذبه های توریستی بسیاری دارد.

از دیگر شهر های مهم سنگاپور می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • شهر آنگ مو کیو یکی از شهر های سنگاپور است. که طراحی شهری بی نظیری داشته و دارای پارک های دیدنی فوق العاده ای است. جمعیت ان در سال 2010 میلادی 179 هزار  و 297 نفر بوده است. تقریبا می توان گفت در مرکز گشور سنگاپور واقع شده است.
  • شهر هوگانگ از جمله شهر های پر جمعیت سنگاپور است و جمعیت آن به 216697 هزار نفر می رسد.  
  • شهر گیلانگ از آن دست شهر هایی است که متاسفانه این شهر به نسبت شهر آرامی هست و کلاب های شبانه گیلانگ معروف می باشد و حتی از دید مردم سنگاپور نیز جایگاه مناسبی ندارد.
  • شهر بوکیت باتوک برای دوستداران طبیعت بسیار دوستداشتنی است و شما می توانید به تفریحات سالمی از جمله سافاری، طبیعتگردی، پارک گردی در هوای دلنشین آن بپردازید.

خیلی از افرادی که به سنگاپور سفر می کنند، تمایل دارند به فروشگاه های این کشور هم سر بزنند. ما در بخش بعدی به معرفی فروشگاه های سنگاپور می پردازیم.

                          مراکز خرید سنگاپور | ویزا سنگاپور

آشنایی با فروشگاه های سنگاپور

درست است که سفر های سیاحتی بیشتر به بازدید از مکان ها و جاذبه های گردشگری می گذرد. اما بد نیست به مراکز خرید و فروشگاه های زیبا‏، لوکس و بسیار تمیز سنگاپور سر بزنید. مختصراً برخی از این فروشگاه ها را در زیر معرفی می کنیم.

  • ویو سیتی از جدیدترین فروشگاه های سنگاپور است که امکانات فوق العاده ای داشته و نمایندگی برند های مختلفی در آن وجود دارد. این فروشگاه در میان مردم و توریست ها از محبوبیت بالایی برخوردار است.
  • مصطفی سنتر یک فروشگاه 24 ساعته در سنگاپور است که هر آنچه شما بخواهید در آن یافت می شود. قیمت های مختلف باعث شده تا توانایی خرید در این فروشگاه برای هر کسی وجود داشته باشد.
  • فروشگاه آیون اورکارد در خیابان اورکارد که فروشگاهی با معماری بی نظیر و فوق العاده می باشد، در سال 2016 برای جمع آوری دست فروشان ساخته شد و مخاطبین زیادی را به خودش جذب کرد.
  • فروشگاه مارینا بی از تمیز ترین و بی نظیر ترین فروشگاه های سنگاپور است که از هر نظر زبانزد خاص و عام می باشد زیرا در آن هتل، رستوران، کلاب، انواع فروشگاه های برند های مطرح از جمله ادیداس و دیور، بام سبز و حتی موزه است.
  • بوگیس جانکشن ترکیبی از مرکز فروش های سنتی و مدرن است که بخشی از آن مسقف بوده و دارای سقف شیشه ای است و بخش دیگر آن را بازار رو بار تشکیل می دهد.

فروشگاه های بسیاری در سنگاپور هستند اما چون امکان معرفی همه آن ها وجود ندارد، ما بهترین آن ها را گزینش کرده و مختصر و مفید معرفی کردیم.

 

سفر به سنگاپور با ویزا

برای سفر به سنگاپور و یا هر کشور دیگری نیاز به ویزا دارید. ویزای سنگاپور همانند دیگر کشور ها در انواع و اقسام مختلفی صادر می گردد که هر کس با توجه به نوع سفر خود می تواند اقدام به اخذ ویزای سنگاپور کند.

 

برای دریافت ویزای سنگاپور در کمترین زمان ممکن، می توانید از مشاورین صالحان سیر کمک بگیرید. از طریق ویزای توریستی سنگاپور که 2 ماه دارای اعتبار می باشد، می توانید دو بار و هر بار 14 روز در کشور سنگاپور و در شهر های مختلف آن اقامت داشته باشید.

نظرات کاربران