X

پارک آبی وایلد وادی

  • ارسال شده در : 1398/09/14 , 23:55
  • 1059 بار مشاهده

امارات یکی از کشور های کوچک اما ثروتمندی است که امروزه توریست های زیادی از ایران و دیگر مناطق جهان به آن سفر می کنند.برای  گرفتن ویزای دبی صالحان سیر به شما کمک می کند که ویزای توریستی دبی را با کمترین دردسر و حداقل هزینه بتوانید دریافت نمایید.

تور دبی برای هر سلیقه و هر سنی جاذبه های تفریحی، گردشگری دارد. بارها در خصوص جاذبه های گردشگری دبی صحبت شده است و اگر توجه داشته باشید، در خیلی از جاها به پارک آبی وایلد وادی دبی به عنوان یکی از هیجان انگیزترین جاذبه های گردشگری این شهر اشاره شده است.

حال در اینجا قرار است بیشتر راجع به این پارک آبی صحبت کرده و اطلاعات جامع تر و کامل تری در اختیار شما قرار دهیم.

                           پارک آبی | ویزا امارات | ویزا دبی

درباره پارک آبی وایلد وادی بدانید

پارک مذکور که در بزرگترین شهر امارات یعنی دبی واقع شده، 10 سال قدمت داشته و از نظر مکانی در خیابان جمیرا بیچ قرار گرفته است.

این پارک آبی روباز است و این قابلیت را دارد تا در فصول مختلف سال، دمای آب را گرم یا سرد کند.

این پارک شامل چیز های زیر می باشد:

  1. آبشاری 18 متری که جلوی درب ورودی قرار گرفته است.
  2. تعداد زیادی سرسره و وسایل بازی که لحظات شادی را برای خانواده و دوستان شما ایجاد می کند. یکی از سرسرهای آبی آن به عنوان بزرگترین سرسره آبی جهان شناخته می شود.
  3. دو استخر موج سواری مصنوعی که بسیار مورد توجه افراد علاقمند به موج سواری قرار گرفته است.
  4. 2 فروشگاه و همچنین 3 رستوران که از نظر کیفیتی در رده بالایی قرار دارند.

این پارک طی سال های اخیر به خاطر ایمنی، جذابیت و تکنولوژی پیشرفته ای که در آن به کار گرفته شده است، جوایز بسیاری دریافت کرده است. تا کنون هفتمین پارک برتر دنیا و همچنین برترین پارک آبی خاورمیانه شناخته شده و جایزه گلد کوالیتی دبی را از آن خود نموده است.

                            پارک آبی | ویزا امارات | ویزا دبی

بازی های پارک وایلد وادی دبی

همانطور که گفته شد‏، سرسره ها، استخر های موج سواری و وسایل بازی زیادی در این پارک رو باز وجود دارد. در زیر، برخی از هیجان انگیزترین بازی های این پارک آبی را به شما معرفی کرده تا در طول سفر خود به دبی، حتماً به این پارک سر زده و برای بالا بردن هیجان سفر این بازی ها را انجام دهید.

سقوط آزاد جمیرا سکیرا که همان بزرگترین سرسره آبی جهان می باشد، بی شک ارزش امتحان و ایستادن در صف های طولانی را دارد. برای استفاده از این سرسره بایستی دارای قد حداقل 1.1 متر بوده و وزنی حداکثر 136.4 کیلوگرم داشته باشید.

تنتروم الی از دیگر بخش های هیجان انگیز پارک آبی است که هیجان آن را می توانید با دوستانتان تقسیم کنید. سرسره های پرشیب و گرداب های هیجان انگیز به لذت این بازی اضافه می کنند.

  • رودخانه خروشان
  • استخر موج
  • موج سواری

و ...، از دیگر بازی های مهیج این پارک آبی است.

لازم به ذکر است برای ورود به این پارک، بایستی بلیت تهیه کنید. کودکان زیر دو سال نیاز به بلیت نداشته و در کل قیمت بلیت ها با توجه به قد افراد متغیر می باشد. اگر می خواهید هزینه بلیت برایتان کمتر آب بخورد، اینترنتی خرید آن را انجام دهید.

 

 

نظرات کاربران