X

نیایشگاه پرهه ویهر در کامبوج

  • ارسال شده در : 1398/09/14 , 23:55
  • 1073 بار مشاهده

کامبوج شاید از نظر اقتصادی کشوری موفق نبوده و حکومتی فاسد و دیکتاتور دارد، اما نمی توان جاذبه های تاریخی و توریستی آن را که بارها ارزش دیدن دارند نادیده گرفت. کامبوج در اصل از نظر جغرافیایی در جنوب شرقی آسیا واقع شده و کشور های همسایه آن عبارتند از:

  • تایلند
  • لائوس
  • ویتنام

برای سفر به کامبوج از هر کشوری که باشید، نیاز به ویزای کامبوج دارید. شاید خیلی از شما با نحوه دریافت ویزای الکترونیکی کامبوج آشنا نبوده و ندانید برای اخذ ویزای کامبوج به چه مدارکی نیاز است. مشاورین صالحان سیر اینجا هستند تا شما را هر چه بهتر و سریع تر در این امر یاری کنند.

اول از هر چیز لازم می دانیم مختصری کشور کامبوج را به شما معرفی کرده و شما را با یکی از بی نظیر ترین جاذبه های گردشگری یعنی نیایشگاه پرهه ویهر در کامبوج آشنا کنیم.

                            ویزا کامبوج | گردشگری کامبوج       

کامبوج را بهتر بشناسید

کشور کامبوج طی آخرین آمار ها دارای چیزی حدود 15 میلیون جمعیت است. 96 درصد از مردم کامبوج دارای دین بودایی هستند و درصد های زیر نشان دهنده اقوامی است که در کامبوج زندگی می کنند:

  1. 90 درصد خماری تبار هستند.
  2. 5 درصد ویتنامی تبار هستند.
  3. 5 درصد بقیه اقوام مختلف را تشکیل می دهند.

سفر به کامبوج از طریق هواپیما مقدور بوده و لازم به ذکر است که تعداد زیادی فرودگاه در سطح این کشور وجود دارد که معروف ترین آن ها سیم ریپ نامگذاری شده است.

واحد پول کشور کامبوج ریل است ولی بیشتر از دلار آمریکا در بازار آن استفاده می شود. ناگفته نماند که بهتر است در این کشور برای خرید کالا و محصولات، پول نقد به همراه داشته باشید.

                               ویزا کامبوج | گردشگری کامبوج

معرفی نیایشگاه پرهه ویهر در کامبوج

در ابتدا گفته شد که کامبوج تاریخ جالبی داشته و جاذبه های گردشگری زیادی هم در آن دیده می شود. نیایشگاه پرهه ویهر در کامبوج است.

این نیایشگاه در اصل نیایشگاه باستانی هندو هاست که در زمان سلطنتی خمر بنا شده است. بین کامبوج و تایلند بر سر این معبد تاریخی دعواست. چرا که تایلندی ها بر این ادعا هستند که نیایشگاه پرهه ویهر از آن آنهاست. بازدید از این نیایشگاه با پرداخت 5 دلار هزینه ورودی ممکن می باشد.

همچنین لازم به ذکر است که این نیایشگاه در سال 2008 میلادی در میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است.

 

دریافت ویزای کامبوج چگونه ممکن است؟

همانند هر سفر خارجی دیگری، سفر به کامبوج هم نیاز به ویزای کامبوج دارد. اما آیا می دانید چگونه در ایران می توان اقدام به دریافت ویزای کامبوج کرد؟

پاسخ سوال شما پیش ماست.

در ایران‏، سفارت کامبوج وجود ندارد. از آنجایی که برای اخذ ویزای توریستی کامبوج لازم است مدارک را به سفارت تحویل دهید، اقدام به دریافت ویزا به شیوه حضوری در ایران کنسل می باشد.

اما نگران نباشید. دریافت ویزای الکترونیکی کامبوج هم اکنون ممکن بوده و افراد تنها کافی است مدارک لازم را در سایت صالحان سیر در سر برگ ویزای انلاین کامبوج آپلود نمایند یا با شماره تماس های شرکت جهت مشاوره ویزای کامبوج تماس حاصل کنند.

ویزا های توریستی کامبوج اغلب 90 روزه بوده و فرد متقاضی می تواند 30 روز را در این کشور اقامت داشته باشد.

نظرات کاربران