X

مرکز خرید ابن بطوطه را از نزدیک ببینید

  • ارسال شده در : 1398/09/12 , 23:55
  • 1036 بار مشاهده

همانطور که می دانید‏، امارات جزو کشور های کوچک اما ثروتمندی است که در همسایگی ایران قرار داشته و دبی پایتخت آن می باشد. در امارات می توان لوکس ترین هتل برج ها، مراکز خرید و ... را یافت که به مثال آن در جهان دیده نمی شود.

یکی از مرکز خرید های بزرگ و هیجان انگیز امارات که در دبی واقع شده، مرکز خرید ابن بطوطه است. این مرکز خرید جاذبه های زیادی دارد و در آن برترین برند های جهانی دارای نمایندگی هستند.

اگر قصد سفر به امارات را کرده اید، حتماً به مرکز خرید ابن بطوطه سر زده و آن را از نزدیک ببینید. ما اینجا هستیم تا اطلاعاتی کلی در خصوص این مرکز خرید در اختیار شما قرار داده و همچنین شما را در خصوص چگونگی دریافت ویزای امارات یاری برسانیم. شرکت صالحان سیر جزو بهترین ها در عرصه فعالیت خود می باشد.

ابن بطوطه | ویزا امارات

معرفی مرکز خرید ابن بطوطه

مرکز خرید ابن بطوطه یک مرکز خرید جدید با طراحی به روز می باشد که در سال 2005 تاسیس شد. این مرکز خرید دارای بیش از 270 مغازه، 50 رستوران، یک سینما و 4500 پارکینگ می باشد. مساحت این مرکز خرید چیزی حدود 521 هزار متر مربع می باشد که در سال 2013 بخش جدیدی بدان اضافه گردید که طی این افزایش مساحت، چیزی حدود 150 مغازه دیگر به آن افزوده شد.

از نظر مکانی، این مرکز خرید در خیابان شیخ زاید واقع شده و می توان گفت که میان دو جزیره پالم جمیرا و پالم جبل علی قرار گرفته است.

چیزی که مرکز خرید ابن بطوطه را جذاب و دیدنی کرده است، سالن ها و حیاط هایی است که با الهام گرفتن از مکان های دیدنی برخی از کشور های جهان ساخته شده. این حیاط ها عبارتند از:

  1. حیاط چین که شامل کشتی های چینی و مجموعه هنر های چینی می شود.
  2. حیاط پرشیا شامل کاشی کاری ها و آثار هنرمندانه ایرانیان می شود.
  3. حیاط مصر شامل دیوار های ماسه سنگی، بنا های مصری مانند اهرام و ... می شود.
  4. حیاط هند شامل قسمت هایی الهام گرفته از تاج محل می باشد.
  5. حیاط تونس شامل گچ کاری های سفید و شیشه های رنگی که نشان دهنده شکوه بازار های آفریقایی می باشد، شده است.
  6. حیاط آندولوسی شامل شامل نشانه هایی از مسجد گرند با سنگ هایی قرمز می شود.

متوجه شدید؟ حیاط ایران هم در میان این 6 حیاط وجود دارد و نشان دهنده این است که ابن بطوطه در طول زندگی خود از آن ها دیدن نموده.

امکانات زیادی در این مرکز خرید وجود دارد که از آن ها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • سالن بازی هایی نظیر بولینگ
  • مرکز تفریحی و بازی کودکان
  • باشگاه های بدن سازی
  • رستوران های مختلف با غذا های گوناگون
  • هتل 5 ستاره خوب و لوکس

هتل هایی 3 ستاره و 2 ستاره هم در این مرکز خرید وجود دارند که 2 ستاره هنوز در دست ساخت می باشد.

برای اینکه بتوانید بهتر و بیشتر از این مجموعه دیدن فرمایید، بهتر از جلوی درب ورودی درخواست نقشه مرکز خرید ابن بطوطه را کرده تا بتوانید جاذبه های آن را از نزدیک ببینید.

ابن بطوطه | ویزا امارات

چگونه ویزای امارات بگیریم؟

برای سفر به امارات و دیدن جاذبه های آن همچون مرکز خرید ابن بطوطه، لازم است ابتدا ویزای امارات بگیرید.

ممکن است این سوال در ذهنتان نقش ببندد که چگونه در سریع ترین زمان ممکن می توان ویزای امارات گرفت؟ صالحان سیر اینجاست که در چنین مواردی به صورت کارشناسانه شما را یاری راسند. اخذ و گرفتن ویزای امارات اصلاً کار سختی نیست. کافی است مدارک لازم را آماده کرده و برای ثبت درخواست ویزای امارات به سایت صالحان سیر بروید. امروزه به منظور راحتی کار متقاضیان، دریافت ویزای امارات به صورت غیرحضوری هم ممکن شده است. 

برای دریافت ویزای کشور امارات نیاز به انگشت نگاری نیست و لازم است بدانید که صدور ویزا توریستی و عادی امارات چیزی حدود 7 روز کاری به طول می انجامد و ویزا های فوری تنها در مدت زمان 3 روز صادر می شوند.

 

نظرات کاربران