X

رستوران گردان باکو

  • ارسال شده در : 1398/09/12 , 23:43
  • 1074 بار مشاهده

آذربایجان یکی از کشور های همسایه ایران است که مقصد سفر خیلی از ایرانیانی می باشد که دوستدار سفر های خارجی هستند. از آنجایی که آذربایجان فرهنگی نزدیک به ایران داشته و از تاریخ و تمدن غنی برخوردار می باشد، پیشنهاد می شود اگر تمایل به سفر خارجی دارید، حتماً به آذربایجان رفته و از جاذبه های گردشگری آن نهایت لذت را ببرید.

برای دریافت ویزای آذربایجان و ویزای توریستی آذربایجان هم نگران نباشید. زیرا صالحان سیر به شما کمک می کند در زمانی کم و با حداقل هزینه، ویزای آذربایجان را دریافت کرده و به این کشور زیبا و توریستی سفر کنید.

رستوران گردان باکو | ویزای آذربایجان

معرفی اجمالی کشور آذربایجان

جمهوری آذربایجان در قدیم جزوی از ایران بوده و در حال حاضر جمعیت آن برابر با چیزی حدود 9 میلیون نفر می باشد.

در 100 درصد این جمعیت، 95 درصد مسلمان هستند و 5 درصد مابقی را اقلیت های زیر تشکیل می دهند:

  • یهودی
  • ارمنی
  • مسیحی ارتدکس

اقتصاد این کشور از طریق منابع نفت و گاز، صنعت کشاورزی و ماهی خاویار تامین می شود. زبان رسمی که مردم این کشور صحبت می کنند، آذری است و خط رسمی آن ها لاتین می باشد. اگر می خواهید پایتخت این کشور را بشناسید، باید گفت باکو پایتخت آن بوده و از جمله مهمترین شهر های این کشور است که برج مخابرات در آن واقع شده.

آشنایی با رستوران گردان باکو

در باکو پایتخت آذربایجان، یک ساختمان بلند بتنی ساخته شده که ارتفاعی برابر با 310 متر دارد. این ساختمان را می توان بلند ترین ساختمان در آذربایجان دانست که در اطراف آن برج های شعله قرار گرفته اند.

در این برج که برج مخابراتی نامیده شده است، یک رستوران گردان با ویوی فوق العاده وجود دارد. این رستوران در سال 2008 افتتاح گردید و در طبقه 62 این برج بلند واقع شده. از این رستوران می توانید به تماشای عروس قفقاز بنشینید و از منظره موجود لذت بسیاری ببرید. در این برج نور پردازی هایی شده که به زیبایی آن چندین برابر افزوده است. البته ایده اصلی رستوران و منظر را بیشتر در منطقه بسفر در تور استانبول تجربه می کنید.

اگر به کامنت و نظرات افرادی که به رستوران گردان باکو رفته اند دقت کنید، همه از عالی بودن کیفیت غذا، برخورد پرسنل و محیط رستوران تعریف بسیاری می کنند. اگر به باکو رفتید، حتماً برای بازدید از منظره فوق العاده این شهر، سری به رستوران گردان بزنید.

رستوران گردان باکو | ویزای آذربایجان

ویزای آذربایجان چگونه اخذ می شود؟

ویزای توریستی آذربایجان و یا همان ویزای گردشگری، چیزی حدود 2 ماه اعتبار دارد. در این 2 ماه اعتبار شما می توانید 30 روز در هر شهر آذربایجان که دلخواهتان هست اقامت داشته باشید. برای اطلاعات دقیق و به روز ویزا به صفحه ویزای آنلاین مراجعه کنید و با مدارک آن آشنا شوید.

ویزای آذربایجان به دو شیوه صادر می شود:

  • عادی که صدور آن چیزی حدود 3 روز کاری به طول می انجامد.
  • فوری که نهایتاً صادر شدن آن 1 روز کاری زمان می برد.

 

برای دریافت ویزای آذربایجان لازم است بدانید چه مدارکی نیاز است. در زیر لیست مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای توریستی آذربایجان را ذکر کرده ایم:

  1. عکس 3 در 4
  2. اصل و کپی گذرنامه معتبر (اعتباری برابر با حداقل 6 ماه داشته باشد.)

اصل و کپی شناسنامه و کارت ملی

نظرات کاربران