X

رستوران های برتر کامبوج سال 2019

  • ارسال شده در : 1398/09/13 , 23:55
  • 13 بار مشاهده

یکی از کشور های جنوب شرقی آسیا که این روز ها خیلی از گردشگران و توریست ها به آن سفر کرده تا جاذبه های گردشگری فوق العاده اش را نظاره گر باشند، کشور کامبوج است. ورود به کامبوج نیاز به ویزای کامبوج دارد. این کشور پایتختی به نام پنوم پن دارد که درصد زیادی از مکان های تاریخی و دیدنی در آن واقع شده.

وقتی به کامبوج سفر می کنید، حیف است از غذا های محلی آن نخورده و به بهترین رستوران هایش سر نزنید. متاسفانه خیلی از افراد مسافر به این کشور با رستوران های برتر کامبوج سال 2019 آشنا نیستند و فکر نمی کنند شناخت این رستوران ها چقدر می تواند به خاطره انگیز تر کردن سفرشان کمک کند.

صالحان سیر اینجاست تا مختصر و مفید در کنار معرفی غذا های سنتی این کشور، رستوران های برتر آن در سال 2019 و ویزای آنلاین کامبوج را به شما معرفی نماید.

رستوران کامبوج | ویزای کامبوج | ویزای آنلاین کامبوج

رستوران های برتر کشور کامبوج

غذا های خیابانی و خوراک سنتی که در رستوران های برتر کامبوج سال 2019، یکی از دلایلی است که سبب شده تا این کشور توریست های زیادی را به سمت خود بکشد. سالانه افراد زیادی ویزای کامبوج که به سفر غذایی به کامبوج بروند. خیلی از افراد علاقمند به غذا، در طی سفری که به این کشور دارند، به دنبال بهترین رستوران ها هستند. صالحان سیر کار را برایشان راحت نموده و با ویزای آنلاین کامبوج سفر غذایی شما را تسهیل می کند و در زیر چندی از رستوران های برتر را معرفی کرده است:

رستوران کامبوج | ویزای کامبوج | ویزای آنلاین کامبوج

 

رستوران Khema Pasteur: این رستوران در واقع رستورانی فرانسوی می باشد. در این رستوران پنیر ها، انواع نان های فرانسوی و ... زیاد به چشم می خورد. دکوراسیون جالب و تابلو هایی که بر دیوار های این رستوران کار گذاشته شده، نشان دهنده فرهنگ فرانسوی می باشد. اگر گیاهخوار هستید حتماً سری به این رستوران بزنید. چونکه غذای وگان در منوی آن یافت می شود. اگر بخواهیم در خصوص قیمت رستوران ها صحبت کنیم، باید بگوییم که رستوران کیما پاستور یکی از گران ترین رستوران های کامبوج است. از غذا های معروف آن می توان به تارتار ماهی خاردار، بیف بورگوینون اشاره نمود.

رستوران Chez Tonton: در کنار رودخانه میکونگ در شهر پنوم پن، رستورانی وجود دارد که اسم آن شی تانتن می باشد. این رستوران هم مانند رستوران قبلی دارای طراحی داخلی به سبک فرانسوی می باشد. منظره ای که در هنگام غذا خوردن در رستوران شی تانتن مشاهده می کنید را در کمتر رستورانی خواهید دید. غذا های این رستوران به غذا های اروپایی و فرانسوی محدود می شود. جالب است بدانید که به نسبت دیگر رستوران ها، این رستوران ارزان محسوب می شود.

رستوران کامبوج | ویزای کامبوج | ویزای آنلاین کامبوج

رستوران Mok Mony: اگر علاقه مند به خوردن غذا های کامبوجی هستید و می خواهید خوردن غذای کامبوجی را در بهترین رستوران تجربه کنید، پیشنهاد می شود به رستوران مک مانی سر بزنید. در این رستوران تنها غذا های کامبوجی سرو نشده و برخی از غذا های خاص آسیایی هم در منو وجود دارد. از بهترین غذا های این رستوران می توان به استیک کامبوجی، کاری جوجه و ... اشاره نمود. نسبت به رستوران های متعدد در کامبوج، قیمت غذا در رستوران مک مانی متوسط است. ناگفته نماند که در این رستوران تنها ناهار و شام سرو می شود.

رستوران Do Forni: رستوران دو فورنی، رستورانی است که ایتالیایی و انواع غذا های ایتالیایی، مدیترانه ای و اروپایی در آن قابل سفارش است. چیزی که این رستوران را از دیگر رستوران ها متمایز ساخته، آشپزخانه اوپن آن می باشد که امکان مشاهده تمامی مراحل پخت و پز غذا را برایتان فراهم می سازد. این رستوران امکانات فوق العاده ای داشته و از مهمترین آن می توان به اینترنت رایگان آن اشاره کرد. اگر می خواهید درباره قیمت ها بدانید باید گفت که رستوران دو فورنی در واقع یک رستوران فوق العاده گران است که ریزوتو سیاه خرچنگ و استیک گوشت از خوش خوراک ترین غذا های این رستوران می باشد که به ترتیب قیمتی برابر با 42 و 41 دلار دارند.

رستوران Namaste India Restaurant BKK: اگر قرار باشد به عنوان گزینه آخر بهترین و باکیفیت ترین رستوران کامبوج را معرفی کنیم، بی شک از رستوران ناماسته هند بی کی کی نام خواهیم برد. اگر به نظر مراجعه کنندگان این رستوران دقت کنید، متوجه خواهید شد که همه از این رستوران به خوبی یاد کرده اند. البته باید گفت که رستوران های هندی زیادی در شهر های مختلف کامبوج می توان یافت که بی کی کی چند هیچ از بقیه جلوتر است. سرو غذا در این رستوران به دو شیوه ممکن است:

  1. بر روی میز و صندلی های موجود در سالن رستوران
  2. در اتاق های طراحی شده مخصوص سرو غذا

کاری و کباب هایی که در این رستوران هندی آسیایی طبخ می شود، بارها ارزش خوردن دارد. زیرا در پخت آن هم از مواد اولیه مرغوبی استفاده شده و هم طعم و عطر ها به خاطر استفاده از ادویه های مخصوص هندی مدهوش کننده است. با وجود این تعداد نکته مثبت، قیمت رستوران مذکور به نسبت متوسط بوده و در زمره رستوران های گران قرار نمی گیرد.

رستوران کامبوج | ویزای کامبوج | ویزای آنلاین کامبوج

غذا های محلی کامبوج

حال که از رستوران های برتر سال 2019 پرده برداری کردیم، وقت آن رسیده که شما را در انتخاب غذا راهنمایی کنیم.

در زیر، برخی از غذا های سنتی و محلی بخش های مختلف کامبوج را مختصراً معرفی نموده ایم:

  • ماهی آموک: این غذا ترکیبی از ماهی تازه است که در سس ترکیبی از زنجبیل، لیموترش، نارگیل و زرچوبه سرو می شود. این غذا در برگ موز پیچیده شده و در زمره غذا های تند قرار نمی گیرد.
  • سالاد شکوفه موز: یکی از خوش طعم ترین و تازه ترین سالاد های کامبوجی است که در به خاطر سبک بودن در هر وعده غذایی قابل خوردن می باشد. شکوفه موز، سیر، پیاز سرخ شده و علف لیمو از مواد اولیه آن است.
  • خرچنگ فلفل کامپوت: این غذا یکی از غذا هایی است که اصولاً در شهر های ساحلی بعد از گرفتن خرچنگ تازه سرو می شود. این غذا کاملاً پر ادویه بوده و طعم خوشایندی دارد.
  • نام بانو چوک: این غذا یکی از صبحانه های معروف و پرطرفدار خمر می باشد. نودل برنج، ماهی، جوانه لوبیا تازه، گل های موز، خیار و ... مواد تشکیل دهنده آن هستند. شاید در ابتدا این ترکیبات کمی عجیب به نظر برسد، اما از نظر طعم بسیار عالی است.

خوراکی های بسیاری وجود دارد که با رفتن به کامبوج بهتر است یکبار هم که شده آن ها را امتحان کنید همچنین در صفحه ویزای انلاین کامبوج به راحتی ویزا خود را دریافت کنید.

نظرات کاربران