X

رستوران و کافه های برتر در فرودگاه های ایران

  • ارسال شده در : 1498/09/14 , 23:55
  • 36 بار مشاهده

رستوران و کافه های برتر در فرودگاه های ایران

فرودگاه امام و فرودگاه مهرآباد از فرودگاه های برتر کشور هستند. وجود بخش های لوکس و مفید در هر فرودگاه بر ارزش و برتری آن می افزاید. انواع رستوران های با کیفیت، کافه های عالی، در جایگاه های ویژه دو فرودگاه مهر آباد و امام از نمونه های بارز مکان های لوکس فرودگاهی کشور هستند. لازم به ذکر است که جهت بهره بردن از تشریفات فرودگاهی از قبل باید خدمات جایگاه های تشریفات فرودگاهی رزرو شوند که خوشبختانه امکان رزرو جایگاه تشریفات فرودگاه امام و جایگاه تشریفات فرودگاه مهرآباد به صورت آنلاین از طریق صالحان سیر امکان پذیر است. در این نوشته قصد داریم که چند نمونه از رستوران ها و کافه های محبوب فرودگاه های تهران را به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

 

کافه طهرون

کافه طهرون در بخش خروجی فرودگاه امام قرار دارد. این کافه به صورت 24 ساعته فعال بوده و در چهار وعده غذایی همچون صبحانه، نهار، شام و میان وعده ها آماده سرویس رسانی به مسافران عزیز است. این کافه می تواند مکانی مناسب برای استراحت و صرف یک وعده غذایی سبک باشد. سبک آشپزی کافه طهرون فست فودی است اما صبحانه های خوشمزه ای چون املت و سوسیس تخم مرغ نیز در منوی آن وجود دارند. کافه طهرون دارای یک محیط بسیار شیک، پلان گرد و در عین حال ساده همراه با پارکینگ است. قیمت غذاها و نوشیدنی هایی که در این کافه عرضه می شوند از سوی مشتریان متوسط رو به بالا گزارش شده است.

برای مطالعه: جایگاه تشریفات فرودگاه کیش

جایگاه تشریفات فرودگاه امام خمینی | جایگاه تشریفات فرودگاه مهرآباد

امیر چاکلت

امیر شکلات از کافی شاپ های زنجیره ای کشور است که بیش از 50 شعبه در کشور دارد. امیر شکلات فرودگاه امام، نمونه ای از این شعبه ها است. در این کافه فقط میان وعده ها سرو می شوند و در آن انواع کیک، شیرینی، شکلات و قهوه های بسیار خوشمزه و لذیذ نیز عرضه می شوند. در حالت کلی امیر شکلات فرودگاه امام از دید مشتریان یک کافه معمولی، گران، خانوادگی و بیشتر مناسب نوجوانان و جوانان است.

پیشنهاد ما: هتل های نزدیک فرودگاه امام خمینی

جایگاه تشریفات فرودگاه امام خمینی | جایگاه تشریفات فرودگاه مهرآباد

جایگاه تشریفات فرودگاه امام

در فرودگاه امام یک بخش ویژه ای با این نام وجود دارد که مخصوص افراد سی آی پی و وی آی پی کشور است. این جایگاه دارای یک رستوران و کافه بسیار شیک است که در آن انواع غذاهای خوشمزه، نوشیدنی ها و دسرهای بسیار لذیذ سرو می شوند. این رستوران ویژه در هر ساعت از روز به مشتریان خود سرویس می دهد اما امکان استفاده از آن برای عموم وجود ندارد.

جایگاه تشریفات فرودگاه امام خمینی | جایگاه تشریفات فرودگاه مهرآباد

برگرلند فرودگاه امام

ممکن است که اگر به فرودگاه مهرآباد رفته باشید نام فست فود برگرلند را شنیده باشید. این فست فود از خوشمزه فست فودهای فرودگاه امام است. یک مکان بسیار شیک و لذید که در ترمینال مسافری، بخش غربی سالن ترانزیت قرار دارد. این فست فودی 24 ساعته باز است و نوع کاربرد آن رستوران فست فود است. قیمت های تعیین شده برای غذاها و برگرهای برگرلند نسبت به نمونه های مشابه بیرون گران هستند اما آنچه از سوی مشتریان برگرلند گزارش شده، غذاها و فست فود های آن از کیفیت خوبی برخوردار هستند پس به نوعی می توان گفت که برگرهای آن ارزش پولی که پرداخت می کنید را دارد.

 

کافه جایگاه تشریفات فرودگاه مهرآباد

همانطور که می دانید فرودگاه مهرآباد دارای یک مکان ویژه ای است. این جایگاه دارای یک بخش ویژه یا کافی شاپ می باشد که وظیفه پذیرایی از مسافرین وی آی پی جایگاه را دارد. بخش پذیرایی جایگاه فرودگاه مهرآباد کوچکتر و مختصر تر از جایگاه فرودگاه امام است و در آن انواع غذاهای رسمی و اصلی دیده نمی شوند اما می توان گفت که از کیفیت بسیار خوبی برخوردار هستند. شایان ذکر است که مسافرین جایگاه فرودگاه مهرآباد در هر ساعت از روز می توانند از بخش پذیرایی جایگاه استفاده کنند.

جایگاه تشریفات فرودگاه امام خمینی | جایگاه تشریفات فرودگاه مهرآباد

رستوران بی بی کیو فرودگاه مهرآباد

یکی از رستوران های معروف فرودگاه مهرآباد رستوران بی بی کیو است که در سالن عمومی ترمینال 1 فرودگاه مهرآباد قرار دارد. این رستوران تحت عنوان رستوران سنتی ایرانی و فست فود معرفی شده و مشغول به سرویس دهی است. در منوی آن بخش های مختلفی چون منوی وی آی پی، منوی صبحانه، منوی غذای اصلی، بخش کافی شاپ، ساندویچ و برگر و انواع سالاد و پیش غذا وجود دارند. غذاهای وی آی پی این رستوران زرشک پلو با مرغ، جوجه کباب تابه ای و فینگر فود هستند. قابل ذکر است که شعبه دیگری از همین رستوران در ترمینال دوم فرودگاه مهرآباد نیز وجود دارد.

 

فست فود ترمینال شش مهرآباد

در سالن عمومی ترمینال 6 فرودگاه مهرآباد یک رستوران و فست فودی بسیار عالی وجود دارد که با یک منوی فوق العاده خوب از مشتریان خود پذیرایی می کند. شاید بپرسید که چه آیتم هایی در منوی این رستوران وجود دارند؟ در جواب شما، در منوی رستوران ترمینال شش فرودگاه مهرآباد انواع برگرهای خوشمزه، پاستاهای لذیذ، پیتزاهای ایتالیایی، ساندویچ های گرم و سرد و لیستی از پیش غذا های خوشمزه مانند سالاد، چپس و سیب زمینی وجود دارند که می توانند پاسخگوی تمام نیازهای عاشقان غذاهای فست فودی باشند.

 

آنچه گفته شد!

فرودگاه مهرآباد و فرودگاه امام خمینی از مهم ترین فرودگاه های کشور هستند که روزانه میزبان مسافران زیادی از سراسر ایران هستند. در این فرودگاه ها، بخش های مختلفی قرار داده شده اند که در سرویس رسانی هر چه بیشتر به مسافرین نقش مهم و تعیین کننده ای دارند. رستوران یا کافه های اشاره شده در این مقاله تنها نمونه ای از رستوران های موجود در فرودگاه های امام و مهرآباد هستند. رستوران و کافه های این دو فرودگاه نمونه ای از خدمات فرودگاهی هستند. همان طور که می دانید خدمات جایگاه های تشریفات به افراد مهم تجاری اختصاص داده شده و باید از قبل رزرو شوند. شایان ذکر است که رزرو جایگاه فرودگاه امام و فرودگاه مهرآباد از طریق صالحان سیر در بخش CIP فرودگاهی قابل انجام هستند. برای اطلاعات بیشتر می توانید به بخش CIP فرودگاهی صالحان سیر مراجعه کنید.

 

نظرات کاربران