X

جاذبه های گردشگری ایران را بشناسید

  • ارسال شده در : 1398/09/15 , 23:55
  • 1144 بار مشاهده

ایران کشوری در غرب آسیا قرار دارد و دومین کشور بزرگ خاورمیانه و هفدهیم کشور بزرگ جهان است. ایران کشوری است که در هر چهارفصل زیبایی خاص خود را دارد و با اخذ ویزای آنلاین ایران در هر فصل می توانید از زیبایی ها و جاذبه های آن بهره بگیرید. شهرهای امپراطوری ایران، مساجد باشکوه، شاهکارهای معماری و اماکن تاریخی و مناظر طبیعی مسافران با ویزای ایران به این کشور می آیند تا گنج های این کشور را ببینند. در اینجا تنها بخشی از بهترین شهرها و اماکن دیدنی را معرفی می کنیم که با اقدام برای ویزای ایران و اخذ ویزای ایران می توانید از تمامی این مکان ها استفاده کنید.

 

پرسپولیس یا تخت جمشید

تخت جمشید پایتخت امپراطوری هخامنشی با قدمت 2500 ساله یکی از باشکوه ترین اماکن باستانی جهان است که توسط یونسکو به عنوان میراث جهانی معرفی شده است و با درخواست ویزای آنلاین ایران از صالحان سیر دیدن این مکان تاریخی را سهم زندگی خود کنید. این مکان با معماری منحصر به فرد خود در استان فارس قرار دارد و بنیان گذار تخت جمشید داریوش بوده است. این مکان با وسعت 125 هزار متر مربع شامل 9 کاخ است، در فاصله حدود 6 کیلومتری از تخت جمشید آرامگاه داریوش به نام نقش رستم قرار دارد. هر قسمت آن پر از رمز و راز است و پر از جذابیت های خاص دیدن کنید.

ویزای ایران

قلعه بابک

قلعه بابک در بالای کوهی به ارتفاع حدود 2300 متر ساخته شده است این قلعه شهرت خود را مدیون بابک خرمدین مبارز خلفای عباسی است. اطراف این قلعه طبیعتی زیبا و فوق العاده وجود دارد و از یک طرف مشرف به دره های عمیق است که برای دیدن این کوه باید پله های زیادی را در کوهستان بالا رفت تا بتوان این قلعه تاریخی را دید که با ویزای ایران می توانید به راحتی به این شهر سفر کنید. با اینکه مسیر کلیبر تا قلعه 3 کیلومتر می باشد اما گردنه ها و گذرگاه های خطرناکی در مسیر است که این مسیر را صعب العبور میکند اما با اخذ ویزای ایران ارزش گذر از این مسیرها را دارد.

ویزای ایران | ویزای انلاین ایران | اخذ ویزای ایران

آرامگاه حافظ شیرازی

آرامگاه حافظ مکانی فرهنگی و تاریخی که یکی از شاعر های معروف ایرانی در آن جا دفن شده است. آرامگاه حافظ یکی از بهترین مکانها در شیراز است که اطراف آن باغ زیبا بسیار عالی است. که پیشنهاد می کنم با اخذ ویزای ایران یا اقدام برای ویزای آنلاین ایران این مکان زیبا را از دست ندهید. باغ زیبای آن محیط بسیار خوبی برخوردار است. مکانی مناسب برای رفتن در هنگام عصر و استراحت و تعامل با افراد محلی است. فضای بسیار گرم و آرام دارد. مردم محلی به این مکان احترام زیادی قایل اند. این شاعر شایان ستایش، شعرهای بسیار زیبایی دارد که بعضی از آنها به زبان فارسی در اطراف مقبره وی نوشته شده است. ساعت بازدید آرامگاه در شش ماهه اول 7:30 تا 22:30 است و در شش ماهه دوم 8 تا 21:30 است. 

 

پل خواجو اصفهان

یکی از مکان های زیبایی که با اقدام برای ویزای آنلاین ایران از دیدن آن لذت خواهید برد پل خواجو است که قدمت آن به سال 1650 بر می گردد و به دستور شاه عباس دوم ، هفتمین پادشاه صفوی ساخته شده است. "پل خواجو" به طول 133 متر ، عرض 12 متر، طاق ها، بالکن ها و یک پیاده رو با نورپردازی چشم گیری صحنه را کامل می کند. این پل زیبا دو طبقه است، که همچنین به عنوان یک سد عمل می کند. شما می توانید در سطح پایین به داخل آب بپیچید و با ویزای ایران زیبایی آن را از نزدیک مشاهده کنید. زیر آرکهای زیبا، اصفهانی ها را ملاقات می کنید که تفریح می کنند و نوازندگان و خوانندگان در جلوه های واقعی فرهنگ محلی گرد هم می آیند. شیرهای سنگی از این پل محافظت می کنند و افسانه های محلی اطمینان می دهند که همه کسانی که روی آنها قرار دارد، به زودی ازدواج خواهند کرد.

ویزای ایران

نقش جهان اصفهان

میدان نقش جهان میدانی است در شهر اصفهان قرار دارد که اطراف آن را ساختمان هایی که در دوره صفوی ساخته شده اند محصور شده است. از میادین زیبا و تاریخی ایران و دومین میدان بزرگ جهان بعد از میدان سرخ در پکن است که با اخذ ویزای ایران می توان از آن بازدید کرد. کل این میدان با یک بازارچه احاطه شده است که دارای هنر و صنایع دستی زیادی است. بسیاری از مغازه های صنایع دستی سنتی و مکان به گونه ای مرکز اصفهان است. مخصوصاً در شب منظره شگفت انگیز است. 

ویزای ایران

برج خاموش یزد

یزد شهری زرتشتی است که اکنون روزها نیز در این شهر مراسم ویژه خود را برگزار می کنند و با گرفتن ویزای ایران می توانید از این شهر و مناطق تاریخی آن دیدن کنید. برخی از مناطق زرتشتیان مکان های تاریخی است که دارای داستان های زیبا است، یکی از آنها برج خاموش است که یکی از آنها در نزدیکی یزد و در دهکده چم است. شما با ویزای ایران و سفر به این شهر در هنگام ورود به این مکان می توانید یک حیاط بسیار وسیع با ساختارهای مختلف را ببینید و دو برج عظیم توجه شما را جلب می کند که مکانهایی است که زرتشت اجساد را در بالای این برج ها قرار می دادند و پرندگان گوشت آنها را می خوردند و سپس بعضی از افراد خاص استخوان ها را شستشو داده و درون یک چاه در مرکز برج پرتاب می کنن، سپس مقداری پودر به آنها اضافه کرده و آنها را از بین می برید.

مکان های دیدنی کشور ایران بسیار زیاد می باشد و از دریای خزر تا دریای خلیج فارس مکان ها و شهرهای زیبای بی شماری وجود دارد که با اخذ ویزای ایران یا درخواست ویزای آنلاین ایران از آن دیدن کنید و لذت ببرید.

نظرات کاربران