X

تنها یک بار سفر لاکچری به دبی را تجربه کنید!

  • ارسال شده در : 1398/09/16 , 23:55
  • 985 بار مشاهده

تنها یک بار سفر لاکچری به دبی را تجربه کنید!

دبی پرجمعیت ترین شهرهای امارات متحده عربی است که در امتداد ساحل جنوبی خلیج فارس در شبه جزیره ای واقع شده است. که با ویزای دبی و اقدام برای ویزای آنلاین دبی می توانید از این شهر لوکس و جذاب دیدن کنید و زیبایی های آن لذت ببرید.
این شهر نسبتاً جدید است و تنها چند صد سال پیش یک دهکده ماهیگیری ساده بود. دبی بیشترین جمعیت را دارد . دبی از سال 1833 میلادی توسط سلسله آل مکتوم اداره می شود. درآمد امارت از محل تجارت ، املاک و مستغلات و خدمات مالی است.

ویزای دبی | ویزای انلاین دبی | اخذ ویزای دبی | دبی لاکچری


درآمد حاصل از نفت و گاز طبیعی کمتر از 6٪ از اقتصاد 37 میلیارد دلاری دبی (2005) را تأمین می کند. دبی با ثروت نامحدود خود از طریق پروژه های نوآورانه املاک و مستغلات و رویدادهای ورزشی و ظهور آن به عنوان قطب تجارت جهانی توجه جهانیان را به خود جلب کرده است. که با اقدام از صالحان سیر برای ویزای آنلاین دبی به این شهر با جاذبه های زیاد می توانید سفر کنید. دبی در میان هموطنان خود نیز برجسته است و زرق و برق دار تر است.

ویزای دبی


تقریباً در آن همه چی طراحی شده است تا بزرگترین، جسورترین، روشن ترین و بهترین بهترین ها باشد. شما با ویزای دبی می توانید شاهد بلندترین ساختمان آسمان خراش جهان با 163 طبقه به بلندی 2717 فوت، به اسم برج خلیفه، بزرگترین مرکز خرید بازار بزرگ دبی با بیش از 1200 فروشگاه، پر زرق و برق ترین هتل پنج ستاره برج العرب جمیرا، یک پیست اسکی سرپوشیده باشید که دبی را از برترین مکان های دنیا کرده اند.
با یک سفر دریایی را با نمای شیشه ای محصور با سفارش غذاهای لذیذ تجربه کنید. همچنین با ویزای دبی در بازار های خیره کننده و شگفت انگیز آن قدم بزنید و از پایتخت خرید خاورمیانه لذت ببرید. این شهر تعداد زیادی از گردشگران خرید را با اخذ ویزای دبی از سراسر جهان به مناطق معروف شهر به نام سوگ می کشاند. سوک کلمه عربی است که برای بازار یا مکانی که هر نوع کالا در آنجا آورده یا رد و بدل می شود استفاده می کنند.

ویزای دبی | ویزای انلاین دبی | اخذ ویزای دبی | دبی لاکچری

 

هیچ سفری به سرزمین های عرب بدون حضور در کویر کامل نخواهد بود. شما با اخذ ویزای دبی یک مسافرتی لوکس در دبی از طریق گشتن در تپه ها با وسایل نقلیه اخرین سیستم، در ماسه های طلایی همراه با یک شام آرامش بخش غروب آفتابی که برای پایان دادن به ماجراجویی های روزانه است خواهید داشت. در دبی همه چیز مرتبط با زرق وبرق است برای فعالیت سنتی تر، توصیه می کنم یک سافاری بیابانی انجام دهید.

ویزای دبی | ویزای انلاین دبی | اخذ ویزای دبی | دبی لاکچری

 

در تور دبی می توانید مکانهایی مانند هفت برج العرب یا هتل آرمانی را بعد اخذ ویزای دبی انتخاب کنید که در بلندترین ساختمان جهان، برج خلیفه واقع شده است و یا پارک هیات با دیوارهای سفید و کاشی های آبی رنگ که نشان از زرق و برق زیاد دارد و دکوراسیون بیرونی هتل بیشتر یادآوری یک ساختمان در یک جزیره یونانی است و یا هتل جمیرا که دارای استخرهای تالاسوتراپی، اتاقهای برفی، سونا، اتاقهای هیدروتراپی و حمامهای شناور هستند را انتخاب کنید.

 

ویزای دبی | ویزای انلاین دبی | اخذ ویزای دبی | دبی لاکچری

 

در دبی زندگی فراتر از آسمان خراش ها وجود دارد و با ویزای آنلاین دبی می توانید از بالاترین نقاط، شهر را تماشا کنید. تنوع غذایی فوق العاده آن که مانند کشور اتیوپی از کیفیت فوق العاده ای برخورددار است در شیک ترین مکان ها و رستوران ها از دیگر ویژگی این شهر زیباست.
که یکی از کافه رستوران های عالی آن که بخاطر غذاها و قهوه های باورنکردنی شهرت دارد تام وسرگ است که با اخذ ویزای دبی پیشنهاد می کنم حتما به این کافه سری بزنید. نقطه ای در دبی که پیشنهاد می کنم سری به آن بزنید 360 است که در انتهای اسکله واقع شده است و منظره ای خیره کننده از دریا و شهر را در اختیار شما قرار می دهد. این مکان همچنین دارای صندلی های فضای باز است، بنابراین مکان مناسبی در ماه های سردتر است.

 

دبی با آسمان خراش های آینده نگر و زمین های خیره کننده،  ماسه های طلایی و دریاهای لاجوردی، به نظر می رسد صحنه هایی که از یک فیلم علمی تخیلی یا محصولات تخیل شلوغ کودک گرفته شده است اما به یکی از مقصد های برتر جهان برای خانواده ها تبدیل شده است 

با ویزای دبی و اقدام برای ویزای آنلاین دبی از صالحان سیر از معماری عجیب و غریب و لوکس، جاذبه های رنگارنگ و دیدنی های فوق العاده دبی می توان بهره برد و خاطراتی بی نظیر را رقم زد.

نظرات کاربران