X

هتل های 3 ستاره دبی برای ایرانیان

  • ارسال شده در : 1398/09/17 , 23:55
  • 1099 بار مشاهده

هتل های 3 ستاره دبی برای ایرانیان

شهر دبی که یکی از مهمترین شهر های کشور امارات می باشد، شهری است کاملا پیشرفته که با آسمان خراش های لوکس و لاکچری اش در جهان شناخته شده است. این شهر یک شهر جدید و ثروتمند است که این روز ها توریست های زیادی را چه از ایران و چه از اقصی نقاط کشور به سمت خود می کشد.

یکی از چیز هایی که همیشه برای توریست ها و گردشگران دبی حائز اهمیت بوده، محل اقامت شان است. هتل ها، مهمانسرا ها و متل های زیادی در دبی وجود دارد که همه نوع سلیقه و بودجه ای را ساپورت می کند. شما می توانید اولویت و بودجه خود را تعیین کرده و قبل از سفر اقدام به رزرو هتل کنید. برگ رزرو هتل در زمره مدارکی قرار می گیرد که قرار است برای راهنمایی اخذ ویزای دبی و یا ویزای آنلاین دبی ارائه دهید.

اخذ ویزای آنلاین دبی این روز ها رایج تر از اخذ ویزای دبی به صورت حضوری است. برای همین، شرکت هایی نظیر صالحان سیر روی کار آمده تا شما را در این پروسه همراهی کنند.

اگر می خواهید بابت محل اقامتتان در دبی هزینه چندانی نپردازید، پیشنهاد می شود تا هتل های 3 ستاره دبی برای ایرانیان را گزینش کنید. این هتل ها علاوه بر اینکه کیفیت اتاق های خوبی دارند، از مرغوبیت غذایی هم برخوردار بوده و دارای امکانات به نسبت عالی هستند.

همراه ما باشید تا اگر قصد اخذ ویزای دبی و یا ویزای آنلاین دبی را دارید، اول از هر چیز محل اقامتتان را رزرو نمایید.

ارزان ترین زمان سفر به دبی

دبی به خاطر اینکه کشوری ثروتمند و پیشرفته است، سفر به آن تقریباً هزینه بر می باشد. برای اینکه هزینه ها کاهش پیدا کرده و سفر ارزانی را تجربه کنید، باید به زمان سفرتان دقت کنید.

دبی شهری با آب و هوای گرم است و اصولاً مردم سفر به آن را در ماه های سرد سال انجام می دهند. خارج از این بازه زمانی، سفر به دبی ارزان تمام خواهد شد. یعنی اگر فصول گرم سال را برای سفر به دبی انتخاب کنید، بی شک سفری ارزان را تجربه خواهید کرد.

هزینه هتل ها در این زمان بسیار کم است و شما می توانید با پرداخت کمترین هزینه، از امکانات فوق العاده هتل ها بهره مند شوید.

حال لازم است به معرفی چندین هتل 3 ستاره دبی بپردازیم:

هتل Sun And Sands:

هتل مذکور در نزدیکی بازار دبی واقع شده است. امکانات این هتل به نسبت 3 ستاره بودنش بسیار زیاد است و همچنین دارای استخر روباز می باشد. اگر تاجر هستید و می خواهید هتلی نزدیک به بازار را برای اقامت برگزینید، هتل سان اند سندز می تواند بهترین گزینه پیش روی شما باشد.

ویزای دبی | ویزای امارات | ویزای آنلاین | ویزای آنلاین دبی | ویزای آنلاین امارات | هتل های دبی

هتل Claridge:

این هتل از جمله هتل های ارزان اما باکیفیت دبی است که در رستوران آن غذا های هندی، لبنانی و بین المللی سرو می شود. این هتل امکانات ویژه ای دارد و هر کس اهل شب نشینی باشد، کلاب های شبانه این هتل می تواند به جذابیت سفر وی بیفزاید. امکانات خوبی از قبیل تلویزیون، رادیو و ماهواره در تمامی اتاق های این هتل وجود دارد.

 

 

هتل Silicon Oasis:

درست است که هتل سیلیکون اوسیس یک هتل 3 ستاره دبی برای ایرانیان بوده و ارزان قیمت است، اما مانند هتل های هنگ کنگ و خیلی دیگر از کشور های پیشرفته دارای امکانات فوق العاده ای می باشد. استخر سر پوشیده، سونا و جکوزی، اینترنت رایگان و ... از امکانات بی نظیر این هتل شیک و ارزان است. اگر می خواهید به مرکز شهر نزدیک باشید و دسترسی به جاذبه های گردشگری برایتان آسان باشد، کافی است قبل است سفر و در هنگام اخذ ویزای دبی، اقدام به رزرو این هتل نمایید.

هتل Citymax:

کسانیکه علاقمند به خرید بوده و می خواهند محل اقامت شان به مراکز خرید نزدیک باشد، بهتر است هتل 3 ستاره سیتی مکس دبی را برای اقامت انتخاب کنند. این هتل 378 اتاق دارد که به خاطر نزدیک بودنش به مراکز خرید در بین توریست ها دارای محبوبیت می باشد. اگر قصد خوردن غذا های عربی و بین المللی خوش طعم و خوش مزه را دارید، حتماً این هتل را انتخاب کنید چون واقعاً منوی غذایی بی نظیری دارد.

 

هتل های 3 ستاره در دبی زیاد هستند و اگر بنا به معرفی همه آن ها باشد، ساعت ها زمان نیاز است. اما ما به معرفی همین تعداد بسنده کردیم تا بگوییم با وجود تکنولوژی این روز ها، اخذ ویزای دبی را اینترنتی و بدون حضور در محل انجام دهید. با گرفتن ویزای آنلاین دبی، نه تنها در هزینه تان صرفه جویی خواهد شد، بلکه زمان ارزشمندتان هم بیهوده به هدر نخواهد رفت. چه بسا که اگر از مشاورین صالحان سیر در جهت اخذ ویزای آنلاین دبی کمک بگیرید، موفق تر خواهید بود.

نظرات کاربران